Hakutulokset

  1. J

    Loukkaantuisitko miehellesi?

    En loukkaantuisi varmaankaan.
  2. J

    Me vietiin miehen kanssa äsken roskia...

    no toivotaan ettei mitään ole sattunut. mutta tosi hyvä jos aamulla vielä varmistat asian.
  3. J

    Me vietiin miehen kanssa äsken roskia...

    ei tässä nyt haukut auta. nyt vaan uusiks sinne rappukäytävään selvittämään tilanne!
  4. J

    Hyvät neuvot kalliit! Kissoista tietävät, hohoi!!!!

    Hui! Mitä se äiti tollasia päästää suustaan :o yleensä on kyllä juurikin ihan hyvä syy miksi pissii muualle kuin laatikkoon. ei kissat ilkeitä ole =) meillä myös kisut syö vaan raksuja.. mutta nyt tosiaan ei ihan marketin raksut enää käy jottei virtsakiviä taas ala kertymään.
  5. J

    Hyvät neuvot kalliit! Kissoista tietävät, hohoi!!!!

    voi se olla jokin vaiva tai sairaus. ei kissat välttämättä huvikseen pissaile mihin sattuu ja kiusaa tee/"osoita mieltään". meillä oli tuota samaa leikatun poikakissan kanssa.. olin ihan loppu jo siihen kuseksimiseen. lopulta selvis, että oli paljon virtsakiviä ja vasta kun hengenlähtö oli...
  6. J

    Hyvät neuvot kalliit! Kissoista tietävät, hohoi!!!!

    ootkos käyttänyt eläinlääkärissä kisua? veikkaanpa että jokin sairaus tai vaiva on..
  7. J

    Mulla on varmaan kilpirauhasessa onkelmaa

    no toivottavasti ei ole mittään =) minulla arvot olivat ihan rajalla ja kolesteroli hieman koholla. joskus kuulemma saattaa olla niin ettei näy niissä testeissä, mutta on oireita ja kolesteroli koholla.
  8. J

    Mulla on varmaan kilpirauhasessa onkelmaa

    heh, minäkin tein diagnoosin itselleni ja äidillä vajaa toiminta. olikin sitten tämä aivolisäkkeen kasvain. ei mennyt ihan nappiin "kotilääkäri" diagnoosi :D
  9. J

    Ehkäisypino

    mirena hormonikierukka. ei menkkoja vuosiin ollenkaan. haittoja on ollut mm. paha akne. lääkäri ehdotti tuota rengasta seuraavaks.
  10. J

    Löysin pari vkoa sitten pienen patin rinnasta.....

    terkkariin vaan aika juu. monesti varsinkin nuorilla löytyy näitä ihan vaarattomia patteja. minulta löytyi kanssa ja tk:n kautta mammografiaan. lääkäri sitten vaan totes että minulla on niin suuret rintarauhaset :D :hug:
  11. J

    onko normaalia 5vee käytöstä enää?

    Samoilla linjoilla täälläkin. Lapsi hakee rajojaan. Tarvitaan kärsivällisyyttä, rajoja ja rakkautta. Ja lapset ovat erilaisia.. toiset tarvitsee oikeasti enemmän huomiota ja hoivaa, ja 5-vuotias on vielä kovin pieni. Kyllä minun mielestäni 5-vuotiasta voi ihan hyvin auttaa esim. pukemisessa ja...
  12. J

    onkos täällä jollain kokemuksia cabaser-lääkkeestä?

    Kaipaisin kokemuksia kyseisestä lääkkeestä. Onkos mitä sivuvaikutuksia ilmennyt?
  13. J

    Tissit kipeät ja maitoa tihkuvat, kierto kesken.

    Jeps, kyllä kannattaa varata aika lääkärille. Prolaktiini eli ns.maitohormoni koholla. Verikokeella selvittävät prolaktiiniarvon sitten. Miksi se on koholla niin voi johtua monesta eri asiasta.
  14. J

    Vieläkin maitoa rinnoista..

    prolaktiini on siis maitohormoni, mikä saa maidon tulemaan. ja tuskin tarvii olla huolissaan, kun vasta 6kk imetyksen lopettamisesta. jos jatkuu pitkään niin sitten kyllä menisin lääkäriin. selvittävät verikokeella tuon prolaktiinitason. minulla prolaktiini koholla ja maitoa nousi niin...
  15. J

    Tissit kipeät ja maitoa tihkuvat, kierto kesken.

    nooh vastaan taas tähänkin. Hormonit voivat olla sekaisin. Ite olen muutaman vuoden aikana kokenut samanlaista ja tehnyt testejä. Mennyt sitten ohi ja taas tullut takas.
  16. J

    Vieläkin maitoa rinnoista..

    prolaktiini koholla ainaskin, kerta maitoa tulee vieläkin.
  17. J

    Pakko ois lähteä lähteä täältä kämpästä ulos, masennus iskee!

    Joo, ainoa asia mitä Joululta toivoin oli se yhdessä olo.. No, oikeastaan kaikki on mennyt pieleen.. Mies tyttärensä kanssa ollut äidillään kaks päivää, vaikka tarkoitus oli olla yhdessä koko perhe. Kaks päivää olen odotellut, että nähdään ja eilenkin piti yhdessä mennä äidilleni, mutta taasen...
  18. J

    Pakko ois lähteä lähteä täältä kämpästä ulos, masennus iskee!

    joo ja masennus on aika salakavala sairaus. sen kanssa kun olen elänyt piiiitkään. kun se alkaa viemään niin on todella vaikea saada itseänsä mihinkään liikkeelle tai ajatella mistään positiivisesti. ja negatiiviset ajatukset sitten ruokkii sitä ja kierre on taas valmis.
  19. J

    Pakko ois lähteä lähteä täältä kämpästä ulos, masennus iskee!

    Jeps. On kokeiltu. Itseni tuntien tiedän varsin hyvin, että jos en nyt liiku niin tämä vaan pahenee ja pahenee ja lopulta en liiku täältä yhtään mihinkään.
  20. J

    Pakko ois lähteä lähteä täältä kämpästä ulos, masennus iskee!

    Kaks päivää nyt kökkinyt kaksin lapsen kanssa täällä kotona. Siis ei lapsen kanssa kaksin olo mitenkään kurjaa ole, mutta paha mieli kun ei voitu yhdessä olla perheen kanssa. Joo ja selvästi masennus nostaa taas pitkästä aikaa päätään. Ei hyvä ollenkaan. Mikään ei kiinnosta ja tekis mieli...

Yhteistyössä