Hakutulokset

  1. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moi Miraus! Osaatko sanoa onko T4V arvo 13,2 sellainen mitä ehkä jo kannataisi tutkia?
  2. H

    Jännitysniska...

    Et sinä Tiinuli81 mihinkään kuole, se on varma! Mulla on ollut kaikkia sun oireita jo vuosia eikä lääkärit ole huolissaan, älä ole sinäkään! Samalla lailla mulla väreilee juuri nytkin, huolesta olen ollut sekaisin, mutta nyt opettelen elämään tuntemuksieni kanssa. :hug:
  3. H

    Jännitysniska...

    En voi olla kommentoimatta pikaseen tuota jalkojen, tai oikeestaan minkä tahansa paikan,surisemista. Eli mulla on ollut sellasta jo monta vuotta ja lähes päivittäin, usein juuri jalkapohjissa. Mainitsin siitä neurologille ja hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että vaiva ei ole aivoperäistä vaan...
  4. H

    Tuotteita, joihin olet ollut pettynyt/et suosittele ostettavaksi/yrityksiä, joissa huono asiakaspalvelu jne

    Olen asioinut vauvatalo johannassa kymmeniä kertoja ja AINA palvelu on ollut totaalisen ala-arvoista - ihmettelen, että omistaja ei tee asialle mitään!
  5. H

    Jännitysniska...

    Tiinuli81; jos sun oireet ovat olleet välillä poissa niin tuskinpa sulla on mitään vakavaa. Uskon täysin, että tuo vauva-aika saa niitä aikaiseksi, mulla ainakin molempien vauva-aikojen aikana huimasi, laitoin sen täysin väsymyksen piikkiin enkä sen enempää kiinnittänyt niihin huomiota. Niin ja...
  6. H

    Jännitysniska...

    Tiinuli81, voitko kertoa tarkemmin millasia sun nykimiset oli/on? Mä olen täysin mennättänyt mielenterveyteni näiden nykimisten takia:( Lähinnä niitä on sormissa, mutta myös muualla. D-vitamiinia olen syönyt ko vuosia ihan säännöllisesti, samoin magnesiumia,b-vitamiinia, kalsiumia ja kaliumia...
  7. H

    lihasnykäykset

    Meen pian kyseisen vaivan takia erikoislääkärin juttusille, katsotaan mitä hän sanoo.
  8. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Ooke, Saat sympatiani ja empatiani, tiedän tunteen kun pelko ottaa vallan. Sullakaan ei kaiketi ole mitään tieteellistä pohjaa sun pelolle siitä hengityksen lamaantumisesta? Mullakin on pelot oikeestaan epärealistisia, mutta silti uskon johonkin vakavaan enkä pääse eroon tunteesta. Miten ne...
  9. H

    Jännitysniska...

    Parempaa uutta vuotta kaikille!:) Tiina24, asiaa puhut juu, mutta minkäs teet kun pelko on jo ottanut vallan. Alssi kummittelee koko ajan mielessä - nää nykimiset tekee mut hulluksi, ahdistaa niin, että oksettaa:( Millasia ja missä sun nykimest ovat olleet? Miten huomasit ne? Hienoa, että sait...
  10. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    dinosaurus, laitoin sulle yv:tä:)
  11. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    dinosaurus; Nokkostippoja löytyy luontaistuotekaupasta. Joko kokeilit sitä kärsimyskukkauutetta? Joskus vuosi sitten mullakin tuntu voimattomuutta reisissä monta kuukautta, näin jälkeenpäin laitan sen järkyttävän pelon piikkiin. Mulla on tosi karmea olo nyt taas, ihan oksettaa. Välillä tsemppaan...
  12. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Sikainfluenssa ei pelota. Vaikka sen saisi on paljon todennäköisempää selvitä siitä hengissä kuin kuolla. Pelkään vain tauteja, joissa ei ole pienentäkään mahdollisuutta selvitä. On varmaankin todennäköisempää kuolla liikenteessä kuin sikainfluenssaan. Älä pelkää sitä!
  13. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Dinosaurus, Ei ole viisasta lueskella netissä sairauksista. Itse en ole koskaan käynyt minkään liiton ym. sivuilla koska se lisäisi ahdistusta niin paljon. Tämän päivän netti on kuin lääkärinkirja ennen, joka sairaudesta löytyy jotakin oiretta ja paniikki vaan kasvaa. Paras on vain antaa...
  14. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    dinosaurus; Muakin pelottaa usein niin, että ihan oksettaa ja samaa mietin eli omaa kuolemaa ja äidittömäksi jääviä lapsiani. Se on kamalaa ja varmasti aiheuttaa sen voimattomuuden. Kun hieman silloin tällöin harrastaa liikuntaa niin usko aina palaa kun tajuaa, että ihan hyvin jaksaa. Muiden...
  15. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mun nykinät ovat tosi monimuotoisia. Vähän väliä tulee näitä kertanykäyksiä eri puolilla kroppaa. Kerran pari päivässä huomaan nopeaa "elohiirinykinää" jossakin päin. Pisimmillään mua on nykinyt 3 kk molemissa silmissä, 5 päivää samassa kohtaa reidessä ja pari viikkoa hauiksessa ja nyt on toista...
  16. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    dinosaurus, mitä ne lääkärit ovat kommentoineet sun oireisiin? Ovatko olleet huolissaan vai laittavatko heti psyykkeen piikkiin? Mitä ovat nykinöistä sanoneet?
  17. H

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Samassa veneessä siis ollaan. Mullakin välillä henkisesti parempia päiviä, mutta kyllä pelko jäytää alitajunnassa koko ajan. Mäkin pelkään juuri alsia, en niinkään muita sairauksia. Tiedän, ettei vakuuttelut auta, ehkä sitten aika?! Mä vihaan näitä nykinöitä, niitä on koko ajan - nytkin on ollut...
  18. H

    Jännitysniska...

    Mullakin on tuota sykkeen tunnetta milloin missäkin, varsinkin juuri käsissä. En ole mitenkän siitä huolestunut, varmasti aivan normaalia. On jännä huomata miten eri oireet ovat eri ihmisille ne kaikkein pelottavimmat. Muakin huimaa usin ja niskoja särkee, mutta vain nykimiset vievät multa...
  19. H

    Jännitysniska...

    Magnesiumit,kalsiumit ja b-vitamiinit olen kokeillut, mutta ei ole auttanut mitään. Lääkäriin en uskalla mennä. Olen niiiin ahdistunut, että tää tuhoaa mun elämän. Minkälaisia teidän nykimiset on tarkemmin olleet? Joka päivä? Yksittäisiä vai rykelminä? Missä päin vartaloa yleensä? Nykiikö esim...
  20. H

    Jännitysniska...

    Pitkästä aikaa uskallauduin nettiin lukemaan nykimisistä ja päädyin tänne. Mua ahdistaa nykimiset niin paljon, että taju meinaa lähteä. Tätä on nyt jatkunut jo pari vuotta. Pelkään alsia. Auttakaa mua!

Yhteistyössä