Hakutulokset

  1. M

    35+ Lapsettomat

    Kiitos vaahtokarkki kannustuksesta. Oli lohduttavaa kuulla, että noinkin pahojen vastoinkäymisten jälkeen toivoa voi olla. Olin ensimmäisen negan jälkeen melko maassa pari päivää mutta nyt alan nousta taas jaloilleni. Lähden viettämään tanskalaista joulua miehen suvun kanssa. Ihanaa, ettei...
  2. M

    35+ Lapsettomat

    Yritetään uskoa, että mekin onnistutaan. Mulla PP13, vuotoa (ei varsinaisia menkkoja mutta ihan verta kuitenkin) ja viime yönä testasin negan. Heräsin yhdeltä yöllä kauheaan vessahätään ja päätiin siinä sitten testata samalla. Virhe! Negan jälkeen ei tietenkään uni enää tullutkaan ja nyt olen...
  3. M

    35+ Lapsettomat

    Testasin aamulla ja negahan sieltä tuli. Progeja laittaessa myöskin pieni verihavainto. Vielä ei voi puhua edes tuhrusta mutta kaikki menkkaoireet on kyllä päällä. Ottaa päähän ja joku joulu kiinnostaa melko vähän. Tsemppiä piinailijoille ja kaikille muille myös! Ylös, alas ja tasamaata -...
  4. M

    35+ Lapsettomat

    Tutkimuksesta- Siitä ei ole vielä tuloksia - sitä vasta tehdään. Minulla ei valitettavasti hcg auttanut - kun kerran saatiin vain 2 siirtokelpoista. Tai no, mistä sen tietää, jos ilman ei olis tullut yhtään... Mun pitää pyytää lääkäriä laittamaan sähköpostilla tuloksia, kun niitä saadaan. PP5...
  5. M

    Munasolujen / alkioiden laadun parantaminen

    Jep, en kauaa miettinyt, kun suostuin koekaniiniksi. Ja voihan se olla, että jokin muu annosmäärä on toiminut paremmin. Pyydän lääkäriä kertomaan mulle tulokset, kunhan saavat tutkimuksensa tehtyä. Siihen kyllä voi mennä vielä aikaa... Ja saatiin me sentään kaksi siirtokelpoista - parempi kuin...
  6. M

    35+ Lapsettomat

    Kiitos tervetulotoivotuksista! Tosiaan, jännä on testauspäivä. Olin mukana tutkimuksessa, jossa tutkittiin hcg-hormonin vaikutusta munsaolujen laadun parantamisessa. Pistin siis pregnylin ohella myös hcg:tä 100mg joka ilta stimulointivaiheessa. Saaliina 2 vaivaista siirtokelpoista, jotka...
  7. M

    Munasolujen / alkioiden laadun parantaminen

    Moi Olin mukana tuossa tutkimuksessa. Olin keskimmäisessä annosryhmässä, eli 100 hcg:tä samaan aikaan kun pistin pregnyliä. Punktion saalis 8 munasolua, joista 3:n päivän viljelyn jälkeen vain 2 siirtokelpoista. Ne on nyt istutettu ja testauspäivä 23.12. Solut oli vain 5 ja 6 soluisia -...
  8. M

    35+ Lapsettomat

    Hei! Liittyisin ryhmään, jos se teille sopii. Tässä lyhyesti taustaa *Ikä 35/35 *Yritystä takana pian 2 vuotta *mun tuubat tukossa, jotka poistettu - miehellä ok simpat, ei priimat mutta kuulemma riittää Nyt ensimmäinen IVF loppusuoralla. Punktiossa saatiin 8 munasolua, joista...

Yhteistyössä