Hakutulokset

  1. P

    Voj pjärkkele =(

    Poika oksens tossa tunti takaperin (onneks vaan kerran) ja valitteli mahaansa. Nyt on mulla pelko persiissä et se on juur sitä mahatautia mistä tänään töissä puhuin. Tai siis toivoin et ei ainakaan meille tulis. Olis niin mun tuuria. Toivottavastii oli vaan syöny huonosti tai jtn. Halus...
  2. P

    Voi *piip* (turhaa)

    Niin mun tuuria taas. Vein aamulla poitsun tarhaan ja kävin kaupassa. Tarkotus oli viedä ostokset sisälle ja lähtee uudelle kämpälle siivoileen. Kappas kun nappasin kotipihassa auton ovet lukkoon ja huomasin että avaimet jäi killumaan virtalukkoon. Nipussa tietysti myös kotiavaimet. Huoltomies...
  3. P

    Firefoxia käyttävät!

    Toimiiko sivu teillä normaalisti? Meitin koneella ei näemmä toimi. Ärsyttää kun sivu on valkonen ja tekstit vaan toisessa reunassa. Muut sivut toimii kyllä normaalisti. |O
  4. P

    Paljonko tuhlaat kuussa vaatteisiin?

    Ja vain OMIIN vaatteisiisi? Tuli vain mieleen kun työkaveri tänään kehu ostavansa joka kuukausi väh. satasella itelleen vaatetta. :o Mulla tuo summa menee ehkä vuodessa.
  5. P

    Helppiä vessan maton kanssa..

    tai siis maton jämien. Vanha matto oli liimautunu kiinni lattiaan ja nyt tarvis jollain ihmeellä saada ne jäänteet irti. Onko ideoita?
  6. P

    134cm, 6-vuotias epänormaali?

    Neuvolassa väittävät että poika on "epänormaalin" pitkä. Ja lisäks tosi? hoikka (29kg) =)
  7. P

    Jouluksi uuteen kotiin =)

    Tänään saatiin pankista vihdoin päätös et saadaan asuntolaina varmasti. Keskiviikkona mennään kirjottaan kauppakirjat. Vaikka uus koti onkin VAAN kerrostaloasunto niin silti oon aika häpi =) Halvalla saatiin mieluinen niin ei kannata valittaa..
  8. P

    6-vuotiaan mahakipuilu..

    Mistähän tollanen lievä mahakipuilu vois johtua. Eilen illalla valitti ensimmäisen kerran. Meni kuitenkin äkkiä ohitte. Tänä aamuna oli kuulemma kans ollu kun heräs ja sit vielä aamupalan jälkeen ennen tarhaan lähtöä. Tarhassa oli sit kans vaivannu ennen ruokaa. Kaikkina kertoina menny pian...
  9. P

    Viimeinenkin..

    ..vieras saatu kahvitettua ja saa keskittyä viimeinkin pelkästään rouvana oloon =) Kiireinen viikonloppu tuoreena avioparina takana ja toivottavasti pitkä yhteinen elämä edessä :heart:
  10. P

    Nälkäpäiväkeräykseen liittyen...

    Ajattelin udella että onko mammoissa muita jotka osallistuivat/osallistuvat keräykseen (vapaaehtoisina)kerääjinä? Itse olin eilen pari tuntia paikallisessa "ostoskeskuksessa" ja yllätyin positiivisesti =)
  11. P

    Ideoita 6-vuotissynttäreille?

    Elikäs, pojalle tulee huomenna muutama kaveri juhlimaan synttäreitä. Nyt olis tarvetta jonkunlaisille ohjelma-ideoille. Kyseessä on ensimmäiset kaverisynttärit eli ei oo kokemusta tuollasista "juhlista". Minkälaista ohjelmaa synttäreillä yleensä on? Pelejä, leikkejä?
  12. P

    "Hääkutsu" jelppiä?

    Tarvis jonkinlaiset kutsut laittaa menemään vaikka epävirallisista juhlista onkin kyse. Ongelma vain on, että mitäs niihin laittais. Maistraatissa siis mennään ja seuraavana päivänä olis tarkotus pyytää sukulaisia ja kavereita kahville ja kakulle. Ja sitten vielä kun lahjatoiveena olis...
  13. P

    Häälehtiä

    Oliskos kellään ylimääräsiä häälehtiä jossain kaapin perukoilla? Olis kiva selailla vaikka h-hetki onkin "vasta" 3 kk:n päästä. Voisin ehkä jotakin maksaakki. Ainakin postikulut tietenkin.
  14. P

    Postipaketin noudosta.

    Eli voinko jo tänään käydä hakemassa postista paketin joka seurannan mukaan on saapunut postiin tänä aamuna? Lähetystunnus siis on tallessa. Huomenna vasta ilmeisesti tulisi se noutoilmoitus. Ei vaan malttaisi odottaa :)
  15. P

    Särkänniemeen menijöitä 17. pvä?

    Uteliaisuuttani kyselen :)
  16. P

    Muumimaailma 8.6.

    Onkos meitä menijöitä paljonkin tältä palstalta? =)
  17. P

    Lasten allergia-lääkkeet?

    Mitäs lääkettä vois tolle kohta 6-vee poitsulle antaa ensi avuks tohon (suurella todennäkösyydellä ) allergiseen nuhaan. Ens viikolla vasta päästään tohtorin puheille..
  18. P

    Yhteishuoltajuudesta yksinhuoltajuuteen?

    Mitenkäs se toimii noin niinkus käytännössä jos haluaa hakee yksinhuoltajuutta? Ja varsinkin siis kun yhteishuoltajuus on jo sovittu (aikaa tosin jo useampi vuosi). Onko tarpeeksi syytä että isä ei halua nähdä lasta kun max. kerran kuukauteen ja sillonkin pitää väkipakolla "uhkailla" ja...
  19. P

    Forssalaisia viihteellä?

    niin löytyskös?
  20. P

    lasten polkupyörä

    Hei! Meidän 3-vuotias on haaveillut jo jonkin aikaa polkupyörästä, ja se on hänelle luvattukin ostaa syntymäpäivälahjaksi. Nyt kaipaisin kipeästi neuvoja hyvän pyörän hankintaan. Suositelkaa hyvää ja kevyttä poljettavaa (ja mielellään halpaa ;) ) En uskalla ostaa "sikaa säkissä" tuntemattomilta...

Yhteistyössä