Hakutulokset

  1. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    oonko mä ainut mattimyöhänen miimii ja muikkunen rv41+3
  2. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    kiva kun meistä mattimyöhäsistä vielä välitetään ;D miimii10 ja rv 41+0 pokspoks
  3. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    miimii10 täällä ilmottaa vahvan tunteen että syyskuisiin tullaan :D mitään ei tapahdu! miimii10 ja rv40+5
  4. M

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    täällä ollaan ja mitään ei tapahdu, perjantaina soitto yliaikaiskontrolliin:( selkä on niin pirun kipeä ja mentaliteetti alkaa horjua kun yöt menee kivuissa ja valvoten ja päivällä pitäis nukkua mutta esikko herää seitsemän pintaan :( miimii10 ja rv 40+5
  5. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    miimii10 ja rv40+5 taidan yksin jäädä:)
  6. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    mä laitan kylmägeeliä, onko kellään lisääntynyt sukkapuikkokipua tai muuta? tuntuu et tää ilta on alapään tippumista parhaimmillaan :D miimii10 ja muikkunen rv40+3
  7. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Mulla vaan jomottaa ja kun menee makuulle ni sit alkaa vahvemmat harkkari supparit, maha menee sekasin niistä kyllä:/ vähän pelottaa toi selkä kun välillä on ihan jumalaton (varsinki yöllä) menkkakipu ja sitten se naksuu ja paukkuu koko selkäranka et miten se kestää sit synnytyksen? Mulla ei...
  8. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    että mua väsyttää, yöllä ei saa unta ja esikko herää sit seiskalta.. mies on yöt töissä joten se vetää tuolla sikeitä|O Ei mitään oiretta et lähtis syntymään (miehet) siitä tulikin mieleen onko kaikilla tullut se sukupuoli mitä on luvattu ja miten olot on pitäny paikkansa? :) Eea kehtaako...
  9. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    neuvolassa käyty ja kolmessa päivässä oli laskeutunut niin et pää ei virallisesti tunnu (ilmasko issias vaivaa) harkka suppareita tulee mut olo on mitä mainioin joten ulleli83 perässä tullaan :D miimii10 ja rv 40+1
  10. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    mäki tulin poksumaan! Eilen alko kaamee menkka jomotus ja vatsa tyhjeni sen takia täysin. koko yön ollu aaltomaista ja reisissä tuntui mutta ei kuiteskaan niin pahaa ettei ilman buranaa olis selvinny:) Mä niin toivoin et olis tullu lähtö, mut nyt mä taas täällä täysaikaisena voi kerrassaan...
  11. M

    supistuksia reisissä?

    onko niissä mitään taukoa vai onko kipu/kuumotus jatkuvaa?
  12. M

    supistuksia reisissä?

    Puolentunnin päästä mulla poksuu rv40 ja nyt sitten kuumottaa (ei aaltoilevasti) alaselästä ja sitten oikea jalka lähinnä reisi on todella kipeä.. Alko yhtäkkiä ja viiltää tosi pahasti, mietin voiko supistus alkaa niin että ne säteilee jalkoihin? selän kanssa on kyllä ollut ongelmia mutta...
  13. M

    Kuinka monen vaisto on ollut oikeassa?

    Esikon kanssa kovaan ääneen huutelin tyttöä ja kun ultraanj päästiin niin tyttö siellä oli. Kun kerroin lähipiirillemme silloin että tyttö tulee niin kukaan ei ollut yllättynyt koska olin siitä niin varma. :) Nyt kakkosta odottaen tiesin tai oletin olevan poika mutta en kertonu kellekkään...
  14. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    mä taidan olla se viimeinen täällä, harmi kun en osaa päivittää:D kävin pyöräilemässä 2kilsan reissun ja nyt kyllä voi sanoo et selkä ei tykänny yhtään! Piirakka uunissa, huomenna vien jotain pissanäytteitä labraan kun epäilee jotain tulehdusta kun pissa on edelleen protskuilla mutta...
  15. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    huh kun on aaltoilevaa mahakipua, tyhjentämässä olen aamulla käyny kolmisen kerttaa MUTTA mähän olen jo rv 34 valitellut sitä että vatsa menee välillä niin löysäks joten uskonpa taas että tämä ei mitään merkitse. Ainut kiva juttu on tullut että kolmas yö kun nukun tosi hyvin ja vessassa kävin...
  16. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    täällä ollaan yhdessä kasassa vieläkin ja pitkään tullaan olemaankin:) Tuli pieni aavistus olisko virtsatientulehdus kun tuntuu et vois 5min välein mennä pissalla käymään ja kun pöntöllä istuu on hieman paineen tuntua ja polttelua... No huomenna meen jokatapauksessa sinne näytteenottoon kun...
  17. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Että osaa vituttaa, pissa 1,5 protskulla jo toista päivää, +- turvotus olo ihan ok vaikka viikossa on noussu paino 2gk, meni toi veuvola täti sanomaan et jos se oliskin joku tulehdus et odota maanantaihin.. Mulla on ollu paineet niin alhaset koko raskauden että nyt kun ne on noussut mulle...
  18. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    tulin poksumaan eli rv 39+0, kyllä tämä niin yliaikaiseksi menee niinkuin esikkokin, harmi olisin halunnu synnyttää jop (kamee vauva kuume) <3 yöllä noita supaareita tulee ja neljältä herään sitten että kaikki hyvin ja unta ei enään saa:/ Tässä pitäis maksimissaan kolmisen viikkoa odottaa...
  19. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Vitsi että nukuin viimeyön hyvin tai no raskaus hyvin:D heräsin toki mutta sillon kun nukuin olin niin halolla lyöty et mikään ei mua herättänyt. menkkajomotuksia on ja heräs epäilys voisko mulla ihan minimaalisesti vuotaa lapsivettä vai onko mulla ihan hullu virtsankarkailu kun pikkarit on...
  20. M

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Täällä ollaan ehjänä vielä, toista päivää jumalaton "menkkakipu" joka on pahinta öisin:( Välillä oon miettiny onko ne selkähermot jotka tekee noin kipeeks kun poitsu puskee alas, mene ja tiedä mutta tää on niin odottamista kun vaan voipi olla:D ilmotan heti jos jotain konkreettisempaa...

Yhteistyössä