Hakutulokset

  1. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 8

    Täällä -800g eli 73,7 Jee!! tosi tyytyväinen tähän pudotukseen. Vaikka edelleen tahtoo turhan usein herkkuhammasta kolottaa. Ilmeisesti kuitenkin tarpeeksi aisoissa oon itseni saanut pidettyä.
  2. T

    maitoallergia ja maidon keittäminen/kuumennus??

    Meillä esikoinen joi tuossa vuoden iässä riisimaitoa ja kauramaitoa kun selviteltiin että oireet nimenomaan tulevat maidosta. Täysin maidottomalla oltiin reilu kuukausi jonka aikana kakasta tuli aivan normaalia kiinteää kakkaa. Sitten palattiin takaisin tutteliin jolloin vatsa taas löystyi...
  3. T

    maitoallergia ja maidon keittäminen/kuumennus??

    Meillä kaksi "maitoallergista" joille sopii nimenomaan iskukuumennettu tai keitetty maito. Eivät siis ole niin allegisia että tarvittaisiin erityiskorvikkeita vaan oireet ovat olleet siedettäviä (ei ikinä ihan kiinteä vaan tahnamainen kakka) ja oikeastaan allergia epäily on tullut molemmille...
  4. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 7

    Huomenta! 74,5 eli -400g ihan kivasti vaikka tosi tuskainen viikko takana, menkat alkamassa ja kaiken maailman herkkuja on tehnyt mieli (ja on tullut syötyäkin....)
  5. T

    Lapset mukana muutossa?

    Riippuu varmasti myös vähän siitä minkälaiset mahdollisuudet teillä on hoitoapuun muuton aikana yms. Meillä oli erittäin toimiva ratkaisu että lapset olivat mukana pakkausvaiheessa ja vielä muuttopäivän aamuna näkivät että tavaroita pakattiin. Edellisenä iltana oltiin vielä käyty katsomassa...
  6. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 6

    Masennus miten huono viikko eli 74,9 = +100g Täytyy kyllä sanoa että melko tiukkana oon ollut, pari repsahdusta mutta olisin kyllä toivonut ettei ihan plussan puolelle olisi mennyt. No katse ensi viikkoon!
  7. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 5

    74,8 eli -600g ihan tyytyväinen olen vaikka eilinen oli tosi vaikea päivä, teki kamalasti mieli herkutella ja ahmia hillittömiä määriä ihan normiruokaakin. Hassua vaikka en mielestäni ole mitenkään tiukka ollut ja oon pitänyt kalorit per päivä ihan kohtuu korkeina vähän vaihdellen 1300-1500...
  8. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 4

    75,4kg eli vain -400g vaikka mielestäni ihan ok viikko takana. No pitää kai olla tyytyväinen että merkki on kuitenkin - eikä +
  9. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 3

    75,8kg eli -900g Nyt tuntuu tippuvan tosi hyvin, koskakohan taas jumittuu. Mulla tuntuu menevän tää niin että pari viikkoa tippuu hyvin ja sitten lähtee jumittumaan. Onko muilla näitä jumituksia ja miten jaksatte niiden yli? mä meinaan ainakin masentua kun ei mitään tunnu tapahtuvan vaikka itse...
  10. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 2

    Tänä aamuna punnittu 76,7 eli -700g :) jee, vähän jo tuntuikin onko jäänyt jumittamaan mutta sitten tulikin humpsahdus. Mä tykkään siis käydä tässä välissäkin puntarilla, noin joka toinen päivä ihan vaan jottei jää menemättä...
  11. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

    Perjantaina punnittu, 77,4kg Perjantai punnituspäivänä on musta kyllä parempi!

Yhteistyössä