Hakutulokset

  1. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    mamitus, tuo tekstisi olisi voinut olla mun suusta. Meilläkin tärppäs esikoisesta nopeasti. Ihan samat ajatukset pyörii mielessä, että MIKSI ei nyt voi käydä niin. Kun lääkärissäkin kävin, eikä meissä mitään häikkää ole. Kierto vaan ilmeisesti ottaa hetken tasaantua imetysajan jälkeen. En tiedä...
  2. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Icefairy: Mäkin kovasti toivoisin jouluvauvaa, kun esikoinenkin on. LA menis tosi lähelle, kun menkoissa 3 pvä eroa. Se on siis päätetty: me plussataan ja jatketaan joulumasuissa... :D
  3. H

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Onnea Annsku! Pahoittelut MT79, samoissa meiningeissä täälläkin. Ei paljoo lohduttelut auta tai kiinnosta, kurjaa kaikin puolin. KS09, mulla tänään siis kp 1/26. Propsit siitä, että kierto on palautunut ennalleen synnytyksen ja vuoden imetyksen jälkeen - selkeä ovis ja 14 päivän...
  4. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Onnea työpaikasta, vib! Ihanaa että elämä hymyilee. :flower: Voih, KS09. Hirveä tilanne. Voi kun pääsisit labraan ja tuo kamala epätietoisuus loppuisi. Toivottavasti kaikki päättyy hyvin. Macy gray, kuten jo eilen osasin arvella tänään alkoi menkat. Positiivista tietty se että ovuloin...
  5. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Se siitä kirkuvan punaisesta ovisplussasta, täti tulee viimeistään huomenna. Lämmöt laski tänään. Mä oon niin ilonen, et toi edellinen oli viimeinen kotitestin liuska. En ikinä koskaan enää osta noita, tunkee noita hiton viivanpaikkoja joka testiin eikä kuulemma edes ole näyttänyt oikeeta...
  6. H

    Kun lasket syntymäpäiväsi numerot yhteen näin, onko tuloksena tullut vuosi sulle merkittävä?

    2029. Vähä paha vielä sanoa mitään :D (taitaa mulla olla suurin vuosi mitä on tullut?)
  7. H

    Raakasuklaa, oottekos maistellet?

    Laitoin yksäriä :) Mun mies on ihan myyty raakasuklaaseen myös, kaikkeen terveelliseen yleensäki.
  8. H

    Raakasuklaa, oottekos maistellet?

    Illuusia: Tee ihmeessä itse, paljon parempaa varmasti ku valmiit! Ja niin helppoa, nimimerkillä vanha isänikin tekee nykyään itselleen raakasuklaata. Voin antaa vaikka linkin ruokablogiinikin yv:llä, jos kaipaat innoitusta :D
  9. H

    Raakasuklaa, oottekos maistellet?

    Mä taas rakastan, se riippuu ihan miten tekee. Mulla on muutama oma kehittämä ohje, mitä anoppikin on ylistänyt (eikä todellakaan ole mikään elävän ravinnon ystävä). En voisi kuvitellakaan syöväni karkkia tai jotain kaupan suklaata :x
  10. H

    Loppukiertolaisten oirepino

    Hipsu86, sä oot kyllä raskaana! :D Testaa vaan ;) Onnellinen, kiva että sait korvauksen mutta erittäin harmillista jos oli väärä plussa. Toivotaan, että täti eksyy matkallaan ja saat apteekinkin testiin viivan. Niissä on kyllä aikas eri herkkyys, että siitäkin voisi johtua? Mulla on toi...
  11. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Moikka kaikille "pitkästä" aikaa :) Onnea Ezziina masunkasvatukseen! :flower: Icefairy, onnea että pääset takaisin peliin mukaan :) Toivottavasti sulle pätee se, että eka kierto varhaisen km:n jälkeen on erittäin hedelmällinen ja tärppää nopeasti uudestaan. wilkat, sanos muuta...
  12. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Oih, onnea Sanelma! Arvelin jo oireista että sulle plussaa on tulossa :) :flower: KS09: estrogeeni ei ole samanlainen rakenteeltaan kuin progesteroni eli keltarauhashormoni. Eli synteettisen keltarauhashormonivalmisteen ei pitäisi vaikuttaa sylkiovistestiin, sillä vain estrogeeni aiheuttaa...
  13. H

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1670103 Me ollaan suosittuja :D Ei voi ymmärtää ei, me ollaan jotenkin säälittäviä - mutta eihän hän tietenkään itse, kun - ei uskalla esittää mielipidettä nimellään/nimimerkillään - ei uskalla tulla tänne purkamaan turhautumistaan "päin naamaa" - kokee...
  14. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    En oikein tiedä mitä sanoa macy gray. Muutakun, että kokemuksesta voin kertoa, ajat itsesi vaan hulluuden partaalle tuollaisella mitä jos-pohdinnalla. Mulla on ollut tän vuoden aikana kahdet ihan pimeät menkat, ja molempien aikana olen miettinyt, että mitäs jos sittenkin. Mut uudestaan on vaan...
  15. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Sone, tervemenoa odottajiin, ehkä siellä vielä tavataan :) Onnellinen, voi ihana juttu! :heart: Onnea! Jotenkin tuntuu, et ku sä nyt plussasit, niin ehkä mäkin sitten. :) Mä oon jo naureskellut miehelle, et pitäskö sittenkin hakea se predictor ihan näin tieteellisestä lähtökohdasta...
  16. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Voi macy gray :hug: Kurjaa, että täti löysi sinut sittenkin. Mutta kuten sanoit, hyvä ettei kierto kauheesti pitkittynyt ja ettei enää tarvitse turhaan kitua, jos ei kerta plussaa ollut tiedossa. Lämpöjen laskeminen on tosi yksilöllistä - mulla yleensä edellisenä päivänä laskee hieman, ja ekana...
  17. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    RiikkaVaan, kyl se joo noroa taitaa olla. Mä voin jo paremmin tänään, mut mies "romahti" viime yönä. Oksensi, ja nyt vatsaoireetkin kuvioissa. On tosissaan ihan kamala tauti. Mulle tuli lähinnä mieleen raskauspahoinvointi esikoisesta, ja rupesin miettimään pystynkö siihen uudestaan. Se oli...
  18. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Sanelma, lupaavalta kuulostaa! Sone, paljon onnea huomisaamuiseen digivarmistukseen. Ihan kun sinä siihen onnea enää tarvitsisit ;) :flower: :heart: icefairy: teille tuplatarrasukilla varustettua jouluvauvaa toivon :heart: Voimia vielä toipumiseen ja yrityksen odotteluun :hug...
  19. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    KS09, sitä on paha sanoa, että tekeekö ne oireet se synteettinen keltarauhashormoni vai sitten mahdollinen raskaushormoni. Älä lannistu :hug: Mäkin säikähdin sitä tuhrua sen verran, että otin ne luget tänään, ekaa kertaa oviksen jälkeen. Ei kai niistä ainakaa haittaa voi olla.
  20. H

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Onnellinen, niin sullahan oli kans dpo 7 sitä tuhrua. Loppuko se sitten jo vai jatkuuko? Onks sul edellisissä raskauksissa ollut vastaavaa? Mä oon ennen kuullut että se predictor on todella luotettava testi, mut sehän kai uusiutu tässä lähiaikoina (herkempi nykyään?)? Vaikee uskoo kyl et vääriä...

Yhteistyössä