Hakutulokset

  1. S

    Jumppavinkkejä kotiin?

    Löysin youtubesta jumppia, joita oon alkanu tehdä vauvan ollessa päiväunilla. Löyty esim esittelyvideoita zumbasta, vain 10min mutta kun tekee muutaman peräkkäin niin tulee sopiva kesto.
  2. S

    Pakastettavat soseet, vinkkejä! Myös kysymys neuvolan ohjeista..

    Hei! Kertoisitteko vinkkejä soseista, joita olette tehneet pakastimeen. Itse olen tähän mennessä keittänyt bataattia (perunaa ei kuulemma sovi pakastaa kun rakeentuu) ja porkkanaa jotka pakastanut yhdessä, ja lisäksi yksikseen pakastanut keitettyä kukkakaalta. Nyt poika kohta 6kk ja alkaa...
  3. S

    Tuleeko sitteriä käytettyä?

    Meillä sitteri melkein tärkein väline, vauva viihtyy loistavasti ja katselee siitä kun itse kokkailen tai siivoan tms jolloin ei voi vauvaa sylissä pitää. Niinkuin yllämainittu myös, mekin syötetään poikaa sitterissä kun ei saa vielä istuttaa syöttötuoliin. Kun poika oppi kääntymään vatsalleen...
  4. S

    Jumppavinkkejä kotiin?

    Hei! Tarvitsisin vinkkejä kuinka kohottaa kuntoa kotosalla. Jumppaan avuksi löytyy jumppapallo, ja painoksi kohta 6kk pieni prinssi. Tarkemmin sanottuna kaipailen siis ohjeita jumppaliikkeisiin, joilla saa nostettua kuntoa ja poltettua rasvaa. Tavoitteena olisi terveellisempi arki, mutta...

Yhteistyössä