Hakutulokset

  1. N

    ehdottakaapas joku suolainen piirakka, isolle porukalle

    taco-jauhelihapiirakkaa suosittelen
  2. N

    Lapsen pituus ja jalan koko eskari-iässä?

    Poika oli marraskuussa 121cm ja kuomat kokoa 32
  3. N

    Kuinka monta lasta ja miksi?

    lapsia 6 ja määrään ei ole erityisempää syytä, neljännen jälkeen halusin vielä yhden...sain kaksoset ja en enää osaisi olla ilman tätä isoa katrasta. Ja kyllä sitä aina jaksaa omien kanssa, joskus vaan väsyttää pikkasen enemmän :). Nyt voisi olla valmis suurempaankin perheeseen, jos olisi...
  4. N

    erityislasten vanhemmat huomio!!

    meillä sama juttu, itse ollaan asiaa epäilty jo ihan taaperoajasta lähtien ja äskettäin saatiin virallinen diagnoosi. Ja eskari alkaa syksyllä, haettu pienryhmään ja henkilökohtaista avustajaa myös.
  5. N

    Inhottavin kotityö?

    imurointi ehdottomasti
  6. N

    Jos sinulla olisi kuukauden ruokaostoksiin 100e, niin mitä söisitte?

    mä en millään pystyisi tuolla summalla ruokkimaan kahdeksaa ihmistä kuukauden ajan
  7. N

    Paljonko maksaa narttukissan leikkaus yksityisellä?Kauanko kestää toipumisaika?

    meillä maksoi narttukissan leikkaus vajaa vuosi sitten 92e ja toipui tosi nopeasti leikkauksesta, eikä seuraavana päivänä ollut ollenkaan kioeä
  8. N

    Kuka laulaa kappaleen

    jossa lauletaan Hyvää Ystävänpäivää? olen kuullut muutaman kerran, mutta esittäjä ei ole jäänyt mieleen....
  9. N

    Mitä teillä syödään tällä viikolla?

    pinaattikeittoa, kinkkukiusausta, nakkikastiketta, uunilohta, kananuggetteja, uuniriisipuuroa, lihakeittoa eli kaikenlaista, mitä lapset ovat toivoneet viime aikoina
  10. N

    Mitä ruokana tänään?

    uunijuurekset ja porsaan ohutleikkeet päivällä, illalla iso kasa plättyjä kera mansikkahillon
  11. N

    Antakaa sopivia nimiehdotuksia!!

    Milla on mun suosikki
  12. N

    Kertokaa mielipiteet näistä nimistä

    Mun suosikkeja Taimi Eevi Lilja
  13. N

    Pljonko teidän yht netto perheessä

    2 aikuista ja 6 lasta ja netto on noin 4000 e!
  14. N

    Miten kertoa tai sanoa kummilapsen vanhemmalle?

    juu tiedän kyllä, kun tämän vajaan parin vuoden aikana olen seurannut lapsen kasvua ja kehitystä.... Ja tiedän miten ovat syöttäneet ja hoitaneet lasta. Lapsella on ollut siitä asti koko ajan syötävää ja juotavaa kädessä, eli mehu tai vesi pullo, kun on osannut pitää vaan jostain kiinni. Ja...
  15. N

    Miten kertoa tai sanoa kummilapsen vanhemmalle?

    siitä tiedän, kun asiasta on lapsen äidin kanssa juteltu
  16. N

    Miten kertoa tai sanoa kummilapsen vanhemmalle?

    näin itse reilun tunnin vierailun aikana, että pieni lapsi söi pari korvapuustia, joi mehua reilusti ja tiedän, että syö suklaapatukoita, kun on tyytymätön johonkin vanhempien määräämään asiaan. Eikä tämä ole ainoa kerta, näin on toimittu jo pidemmän aikaa.... On hiljennetty vauvana aina...
  17. N

    Miten kertoa tai sanoa kummilapsen vanhemmalle?

    juu painaa kyllä sen reilu 22kg ja täyttää vasta parin kuukauden päästä sen 2v ja oli tullut neljässä kuukaudessa lisää painoa noin 5,5kg ja nyt viimeisin mittaustulos oli siis kotona tehty.... Miksi ei vanhemmat itse näe ongelmaa? On helppoa lahjoa pieni lapsi siis hiljaiseksi kaikilla herkuilla...
  18. N

    Miten kertoa tai sanoa kummilapsen vanhemmalle?

    Hankala puuttua mielestäni asiaan, kun olen itse työelämässä ja meillä välimatkaa vajaa 40km ja itsellä kumminkin oma perhe ja lapset hoidettavana ja vapaa aikaa jää vähän, mutta mietin koko ajan keinoja, kuinka asiaan voisi ottaa kantaa
  19. N

    Miten kertoa tai sanoa kummilapsen vanhemmalle?

    Lapsi täyttää 2v nyt keväällä ja on ollut isokokoinen ikäisekseen jo pidemmän aikaa, 1,5v vanhana oli 89cm ja noin 17kg ja nyt muutama päivä sitten painoa oli vajaa 2v ikäisenä reilu 22kg ja oli silminnähden lihava... siis voinko puuttua kummin ominaisuudessa lapsen "syöttämiseen" tai kehottaa...

Yhteistyössä