Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Nyt minäkin liityin fb:hen :) Odottelen vielä nasunaskalilta kutsua ryhmään =) Mä luulin MARZA että Onni on teidän pojan nimi :) Mun mielestä se on ainakin kiva nimi! =) Me annetaan pojalle nimeksi Eemil. Kastajaiset on 21.11. Tapaankin siellä ensi kertaa anoppini, vähän jännittää ;)...
  2. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Moikka :) Poju vetelee päiväunia parvekkeella, kun kävin sen kanssa pikalenkillä ulkona. Nyt oon vaa jumiutunut nettiin vaikka piti kaiken näköstä tehdä kotona.. no ehkä mä ehdin ;) Espoossakin satelee lunta, ihanaa! Voikun ei sulais pois, mutta huomenna on +1.. eli mitä voimme siis...
  3. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Hyväsetti, en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta marmoroitumisesta. Kyl mä varmaan soittaisin synnärille ja kysyisin.. Mä ite ainakin säikähtäisin että jos lääkäri edes mainitsis että onkohan sydämessä jotain, niin ottaisin ihan varman päälle, että mitään ei ole vialla oikeastikaan...
  4. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Moikka! Eilen jo kirjottelin pitkän kirjotuksen tänne, ja se sitten hävis kuin taivaan tuuliin! :/ En sit jaksanu enää alkaa väsää uutta.. Nyt uus yritys :) Taidan minäki sitten liittyä tuonne fb:n puolelle.. mutta täälläkin on kiva käydä kirjottelemassa :) Vaikka ei tosiaankaan ole...
  5. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Joo, pikkuhiljaa tässä alkaa tuon pienen merkeistä tietämään mikä tarkottaa mitäkin. Mut eihän sitä tosiaan voi tässä vaiheessa vielä tietää kaikkea. Ollaan nyt annettu korviketta, mutta ihan vähän.. eka rintamaitoa sitten jos jää nälkä niin korviketta tai sit suoraan sekotetaan puolet ja...
  6. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Terveppä terve! :) Jos nyt vihdoin sais ite aikaseks kirjotettua jotain.. en ole jaksanut/ehtinyt käydä lukemassakaan ennen ku nyt. Silmäilin aika nopeesti kaikkien kirjotuksia. Ensinnäkin ONNITTELUT myös täältä kaikille jotka on saanut kanssa sen pikkunyyttinsä sylkkyyn! :heart: Meillä...
  7. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Vauvantuoksuisia terveisiä!! Meille syntyi eilen aamulla klo 07:23 MAAILMAN SÖPÖIN ja IHANIN poikavauva! :heart: Painoa oli kertynyt 3795g ja pituutta 53cm. Pisteitä tuli ensin 6, kun oli hieman käynnistys vaikeuksia pienellä, mutta 5min myöhemmin sai jo 8p :) Eli ne mun epäsäännölliset...
  8. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Hei vaan taas :) Ja Onnittelut uusille tuoreille äideille! :) Nyt olen minäkin rauhottunut, mutta otti koville tohon kolmeen asti ;) Sit onneks lähettiin ulos miehen kanssa, jätskille ja kahville helsinkiin. Oli niin hieno ja lämmin päivä! Sitten unohtuikin huono tuuli.. :) Mua on...
  9. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea vauvan saaneille! :flower: Mä alotan tän kirjotuksen nyt sillä että olen ihan saamarin huonolla tuulella!!! VITTU! Mä oon koko ajan niin väsynyt, että MÄ EN JAKSA!!!!!!!! :kieh: |O Semmonen olo, että tekis mieli paiskoo tavaroita seinään!!! :mad: Alkaa vaan taas kiertää tuolla...
  10. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Olipa monta vauvaa syntynyt, ONNEA ONNEA KAIKILLE :) Myös synnytyskertomuksista kiitos :) Tuntuuko muuten se epparin leikkaus Miltään? Ajatus siitä, että lihaa ja ihoa LEIKATAAN saksilla, Ällöttää.. ja tulee vaan tunne, että miltä se tuntuu.. huomaako sitä kun kätilö sen tekee? Tiiän et mesta...
  11. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Mäki vedin äsken kasan lakuja, salmiakkia ja päälle suklaata :D Ihan järjetön HIMO iski, joten kävelin kuin huomaamatta herkkukaapille.. Meillä kun valitettavasti sellainen on! ;) Eipähän tee mieli karkkia taas hetkeen.. (hetki= max 24h) Tänään pikkujäbä on myllännyt ihan sairaasti tuolla...
  12. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Miita1969 Oikein paljon onnea!! Pitkä odotus on palkittu :hug: Etkö ollutkin aika pitkään siellä sairaalassa? Hyväsetti tuo tunne on tuttu. Laskettu päivä on niin odotettu päivä, ja kun tajuaa, että ei VARMANA tule mitään tapahtuu, niin alkaa kyrsimään. Ja sit ku joutuu neuvolaan menemään...
  13. L

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Muarille syvä osanottoni :'( Niin paljon voimia sinulle ja koko teidän perheelle! :hug: - Lätäkkö syyskuisista
  14. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea Gwenhwyfar!! Ja kiitos synnytyskertomuksiestasi! Aikamoinen.. ja jännä kun ei kätilö kuunnellut sua kivunlievitystoiveestasi. Mukava kuitenkin kuulla, että olette kotona jo ja kaikki hyvin! :)
  15. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Mä kävin kuntosalilla kuntopyöräilemässä ja hyvää teki. Sain oikein kunnon hien päälle, ja sitä olen kaivannutkin! Nyt ehkä vähän tohon selkään sattuu, ku oon alkanu kävelee takakenossa, niin lihakset on kovilla. Varmaa pyöräillessäkin välillä nojailin jotenkin taaksepäin.. tms. Olo on kuitenkin...
  16. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnentoivotuksia jälleen nyyteistänne :) Huvittavaa, kun joka kerta SAA alottaa tän keskustelun onnentoivotuksin :) Mutta se on vaan ihanaa! Th soitteli äsken ja kyseli mun voinnin perään, mut voin jo huomattavasti paremmin. Mä koin eilen jonku ihme piristyksen, aivan puun takaa! :D Tuntu...
  17. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onneks olkoon teille vauvan saaneille :) Kävin neuvolassa tänään ja kaikki oli hyvin. Juttelin th:n kanssa mun masentuneesta olotilasta jota on jatkunut jo pidempään (mutta vkl:na kärjistyi "pikkasen") ja ärsyttävistä negatiivisista ajatuksista, joita ajattelen vauva-arjen tuovan jne. niin se...
  18. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Huomenta vaan! Täällä onkin supistelijoita :) Jee, toivotaan että KIIHTYY vaan ;) Mulla ei mitään uutta. Nyt vaan taistelen sitä masentumisen tunnetta vastaan.. :( *huoh* Mä oon ihan varmasti täällä viimeinen kärvistelijä :'( 2 vkoa vielä siis tulen täällä pyörimään ja huhuilemaan kohta...
  19. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Ei tunnu yhtään et tänään ois laskettu päivämäärä.. jotenkin sitä latas tähän ko. päivään paljon salaisia odotuksia ja toiveita, niin nyt kun on kuitenkin olo ihan samanlainen kuin vaikka viikko sit, niin on ehkä skidisti pettynyt. Vaikka TOISAALTA osas kyl odottaa sitäkin, että ei mitään...
  20. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea Pärämätsi ja Annmari :) Täällä poksahti LASKETTU AIKA :wave: Epeti toi ois niin hyvä juttu, että lopettaa oottamisen :) Mulla pitäs olla vaan täysin jotain sellasta tekemistä, mikä vie ajatukset muualle.. mutta ei tule ihan heti mieleen.. Paitsi tietty nukkuminen ;) Mua sattuu NIIN...

Yhteistyössä