Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Marzalle äkkiä kommentoin, että voi ku meilläki ois joku rytmi :D Aika samanikäiset vekarat meillä vissiin kuitenki. Mennään ihan miten sattuu mutta toisaalta, onhan se epärytmikin rytmi :D Kyllä se rytmi sieltä sitten toki alkaa muodostua mut tuntuis se toki helpommalta, jos jotenki pystyis...
  2. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Hei kaikille! Yritän ny kirjotella jotain, kun tuo jätkä vetää tissiä tässä samalla :) Meillä on pojasta tullut kannettava malli, ei nukkuis kuin sylissä tai liikkuvissa vaunuissa päivisin. On vähä sellai rassukka. Tosin samalla myös alkanut olemaan hereillä pitkiäkin aikoja. Ei vaan...
  3. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    vyöhyketerapia on täällä muuramessa 25 euroa kerta, ihan on täyspäiväinen terapeutti. Neuvolasta sitä suositteli ja mä vielä puhelimessa kyselin. Luulis sanovan, jos vauvat ei oo tuttu alue. Kai tuon aika hintavaa mut olkoon, tässä en säästele.
  4. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Pikaisesti päivittelen meidän tilannetta, jos olis apua muillekin! Eli itkeskelin maanantain neuvolassa, että on tämäkin, kun poika on alkanut raivota tisseillä ja hylkii niitä, aloittaa imemisen mutta ei sitten suostu imemään kauaa, kun känisee ja aloittaa itkemisen. Paino oli pojalla...
  5. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Laitan ny toisen viestin perään, ettei toi oo ihan maraton viesti sitten :) Kun nyt kerrankin tuntuu olevan hengähdystaukoa, ukkeli kun nukkuu. Kovasti oon teidän juttuja lueskellut ja saanut niistä jo apuakin omiin ajatuksiin. Onneks on äitipalsta :) Imetys on ollu meillä aikamoista...
  6. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Tässä ois nyt vihdoin ja viimein synnytyskertomuksen räpellystä, pitää olla niin nopea kirjoittaessaan, että on varmaan vähän sekava :) Menin keskiviikkona 29.9 äitipolille verenpaineen takia kontrolliin. Olin valmis itkemään ja riehumaan, jotta synnytystä alettais pikkuhiljaa käynnistelemään...
  7. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Vihdoin pääsen mäkin mukaan tälle puolelle! Tosin tässä menee ikä ja terveys ennen ku on teidän jutut kahlattu läpi! Meille syntyi poika 30.9 klo 2.30, 3280 grammaa, 50 cm. Synnytyskertomuksen voisin tälle puolelle laitella, kun tuolla toisessa ketjussa on jo aika hiljaista. Sit joskus kun...
  8. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Vihdoin pääsen kertomaan, että meille syntyi poika 30.9 klo 2.30 aika samaan malliin kuin epetillä eli cytotecia sain kaks kertaa, piti jatkaa seuraavana aamuna ja sit yöllä synnytys käynnistyi ja neljässä tunnissa oli jätkä pihalla. Käsi poskella tuli, joten repesin iloisesti ja pääsinkin...
  9. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Älä huoli, hyväsetti, meikäläinen täällä pyörii vielä erittäin tukevasti, onneks sentäs jo vähän pirteemmällä mielellä! Piristyin, kun ajattelin, että kyllähän tässä jo ens viikolla oon itsekin jakautunut, ihan pakolla. Kunhan nää päivät vaan tästä jotenkin kuluu ja nehän pannaan kulumaan...
  10. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea lätäkkö! Pyydän jo etukäteen anteeksi tätä vuodatusta, oon toki niiiin iloinen kaikkien teidän puolesta, joilla supistaa ja jotka on pääsemässä hommiin mut samalla oon niiiiiiiin, siis niiiiiiin sairaan kateellinen! Miksi, miksi en minä? Taas menty ilman yhden yhtä supistusta, yönkin...
  11. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Vicholle onnea! Rosinarusina meillähän on sama synnytyssairaala? Mulle neuvolasta puhui hyvin positiivisena, että hyvinkin voivat lähteä käynnistämään yliaikaiskontrollista ja veikkaili, ettei ainakaan viikonlopun yli päästäis mua enää, mulla siis yliaikaiskontrolli olis nyt perjantaina. Aika...
  12. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Liisa71, hyvä, että sait helpotusta käynnistä. Ja tosiaan, kun on joku päivämäärä, mitä voi ajatella, on helpompaa. Mulla on keskiviikkona paineista kontrolli ja ajattelin siellä avautua, kun on niin raskasta tämä odottaminen jo, kyynel silmässä melkeen koko ajan tai sitten kuin perseeseen...
  13. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea vauvan saaneille! Jeps, 41+0 täälläkin, että poks vaan. On ollut vähän huono päivä, tuntuu, ettei tästä tuu ikinä loppua ja olo vaan pahenee, kun ajattelen, ettei tässä nyt enää mee korkeintaan kuin joku reilu viikko jokatapauksessakaan, että mikä oikeus mulla on märistä ja valittaa...
  14. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Täällä taas! Kuulumiset oikein hyviä, sekä minä että vauva voidaan vallan mainiosti. Paineet oli sairaalassa alemmat kuin kotona, harvinaista mutta näin vaan kävi :D Pissakin puhdas. Lääkäri sitä mieltä, että mulla tuskin on raskausmyrkytystä, joten saan olla kevein mielin. Totesi vain, että...
  15. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea vauvan saaneille! Mä kans naureskelin tuota Lahopää-Liisan tiptappia, kuvaa hyvin tuntemuksia :D Mä oon eilisestä mittaillut nyt sit korkeita verenpainearvoja, joten tänään lähdetään tarkistamaan, et vauvalla on kaikki hyvin. Kun ohjeena oli, että jos paineet nousee yli 150/100 ni...
  16. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea felessalle! Täälläkin kuuluu välillä naksuntaa, poksuntaa ja rutinaa. Olin tipahtaa sohvalta yks ilta, kun mahasta kuului selkeä *poks* Ja sit kauheaa vauhtia ylös, että jos ois vaikka joku lapsivesipoksahdus, no se oli toiveunta :D Ja sit kuului vielä illalla pari kertaa selkeä *naks*...
  17. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea aveelle! Epeti: hymyilytti, kun luin tuosta sun niksahduksesta. Kun mäkin aikani niin rauhallinen olin ja sit just :*niks* SYNNY JO! Meni kyllä mieliala ihan ääripäästä toiseen. Onneks oon enemmän nyt kuitenkin sen rauhallisuuden puolella taas. Ainakin kiivaasti väitän niin :D Tosin...
  18. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea vauvan saaneille ja kiitos synnytyskertomuksista! Erinäisistä syistä johtuen luen tarkkaan etenkin sen, miten synnytys on alkanut :D Lätäkkö: ärsyttävä kaveri kyllä! Ja mä kans inhoan sitä, kun mulle paasataan siitä, mikä temppu ja kikka voisi auttaa ja kysytään, että kai mä nyt oon...
  19. S

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Äitipoliterveisiä: olin oikeessa, ei siellä selvinnyt mitään kummaa ja ihmeellistä :D Tai no lähinnä se, etten tunnista supistuksiani :D Olin siis siinä samalla käyrillä, kun multa verenpaineita mittaili ja olin kätilölle jutellut, että kun ei mulla ole mitään supistuksia eikä oikein paljon...
  20. S

    "kuinka" teitte vauvan? :)

    Meillä meni siten, että pillerit jätin pois ja ei kun oottelemaan, millainen on eka kierto. Varauduttu oltiin siihen, että saattaa mennä pitkäkin aika ennen kuin tärppää. Ennen pillereiden syöntiä olin suurinpiirtein aina tuntenut ovulaation tietynlaisena kipuna ja niin nyt taas, ihan ajallaan...

Yhteistyössä