Hakutulokset

  1. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Emmmaa Huomasin tuolta kesäkuun odottajien palstalta, että olit kirjoittanut sinne kuulumisianne. Eli meidän lapset on siis olleet yhtä aikaa keskolassa. ikävä juttu, että poika ei ole vielä päässyt kotiin. voimia teille :hug:
  2. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Hei, meille syntyi reipas tyttö 1.6. Hieman alle 3 kg. Pienen koon ja näiden vasta-aineiden (joissa ei ole raskauden aikana ollut ongelmia) takia tyttö oli kaksi ensimmäistä vuorokautta valvonnassa keskolassa. Minkäänlaisia hoitotoimenpiteitä tyttö ei tarvinnut ja kaikki meni meillä siis hyvin...
  3. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Onnea emmmaa :flower: Ja voimia teille kaikille! Eiköhän pikkuinen siitä ala virkistymään, kunhan saavat anemian kuriin. kojootti Ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen sain ne normaalit SPR:n verinäytelähetteet, jossa vasta-aineetkin tutkitaan. Ja niiden tulosten perusteella on sitten...
  4. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Emmmaa Ikävä kuulla, että pienellä ei ole kaikki hyvin. Toivottavasti huomenna ultrassa olisi hyviä uutisia. Tai jos tulee vauvanhakureissu, niin kaikki menisi hyvin.Onneksi pienellä on jo painoa mukavasti :) Varmasti olet väsynyt, kun kaiken normaalien raskausvaivojen ja perheen...
  5. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    emmmaa Sinusta ei ole kuulunut mitään, joten oletan, että olet joutunut sairaalaan. Toivottavasti teillä on asiat niin hyvin kuin tässä tilanteessa voi olla :hug:
  6. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Eilinen ultra LKS:ssa meni hyvin. Vauveli oli kasvanut hyvin (1700g) ja virtaukset oli ok. Vaikka alussa säikäytti, kun lääkärin ensimmäisellä kerralla mittaamat lukemat olivat hurjia. Sitten lääkäri huomasi mittaavansa väärin. Ja sen jälkeen sai ok lukuja. Mutta mittasi vielä monta kertaa...
  7. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Stoppikselle paljon onnea pojan johdosta :flower: Ja hienoa, että kaikki meni hyvin. Emmmaa :hug: Varmasti on mielesi täynnä huolta ja kysymyksiä. Nyt taitaa olla vain odottamista ja odottamista, että miten tilanne etenee. Ja keskosuuteen valmistautumista. Mutta onneksi vauvallasi oli...
  8. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    emmmaa Voi ei, että oli huonoja uutisia :( Huoli vauvasta tietenkin painaa, mutta kyllä nuo pitkät reissaamisetkin ovat rankkoja. Mutta täällä pohjoisessa kun asuu, niin ei auta kuin sopeutua. Vauvallahan on ihan mukavasti kokoa jo. Mulla oli ultra viime perjantaina rv 29+2 ja painoarvio...
  9. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Joo, ketjussa on ollut hiljaista. Olen toivonut sen merkitsevän, että kaikilla on asiat hyvin. Minua on ultrailtu kolmen viikon välein ja verikokeet kuukauden välein. Tähän asti kaikki ok. Perjantaina on taas ultrakäynti. Vauveli liikkuu kovasti ja se on lääkärin mukaan yksi merkki...
  10. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Emmmaa Samalta lääkäriltä kuulostaa, hyräili ja puheli itsekseen =) Eli meidän jälkeen taisit tutkittavaksi mennä, koska meidänkin aika oli reilusti myöhässä.. Meillä on suht samat viikot, mulla tuli tänään täyteen rv 24! stoppisHyvä tietää, että kontrollit tihenee loppua kohti, niin osaa...
  11. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Hei! Emmmaa: Minä myös olin 12.2. kontrollikäynnillä LKS:ssa (klo 12:30). Ties vaikka oltais oltu samaan aikaan??? Tilanne on tällä hetkellä ok. Minulla ei ole tarvinnut käydä OYS:ssa, koska verikokeiden tulokset ja ultrat ok. Seuraava ultra kolmen viikon päästä.Pikkuinen pitää hirmuisia...
  12. V

    Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

    Ei kyllä ole mukava ilmoittautua tällaisen asian kanssa :( Mulle selvisi vasta tänään, että raskautta pitäisi seurata muullakin tavoin tarkemmin kuin vain noita tiittereitä. Neuvolassa ei nimittäin tiedetty asiasta mitään ja kun laittoivat lähetteen rakenneultraan, niin eivät ilmoittaneet...

Yhteistyössä