Hakutulokset

  1. P

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Moi! Pahoittelut, ja myös onnittelut, Kr1ssen koko perheelle:hug:. Onnittelut myös muille vauvan saaneille.:flower: Ilmottelenpa tännekin, että 23.3. syntyi rv 40+5 pitkätukkainen pikkumies. Mittoina oli 52,5cm/4070g/53cm. Synnytys kesti kaikkiaan 12 tuntia, josta tunti piti odotella...
  2. P

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Moikka! Päivittelen välillä tännekin. Eli ihan ekaks osanotto Marielalle ja koko perheelle:hug:. Onnittelut kaikille vauvaantuneille ja jaksamisia kaikin tavoin! :flower: Mun napani voi edelleen paksusti. Laskettuaika oli perjantaina ja eilen mentiin miehen kans naimisiin. :kiss...
  3. P

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Tintti eli mä oon ite kokeillu kohdunsuuta työni puolesta myös muilta ja täytyy sanoo että se on muille helpompaa... Eli kohdunsuu on emättimen etuseinällä. Kun se on kiintee, se tuntuu noin 3 cm pitusena ja noin 3cm pitusena "makkarana" joka tulee emättimen seinämästä. Keskellä tuntuu pieni...
  4. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Onnittelut Dindei ja Vien0 pienistä prinsessoista! Flower, sun vaistos oli ihan oikeessa! :) Silvia seuraavaks, nyt uutisia alkaakin tulla ropisemalla. Meiän kuu on pääsemässä vauhtiin!
  5. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Moi! Onnea vauvaantuneille, tsemppiä kipuileville ja pärjäämisiä Katsulle ja Epulle! :flower: ( . ) Olo vaan paranee loppua kohden, mitä nyt ranne on tulehtunu ja toinen käsi ei tunne mitään. Supisteluja ei enää oo, mutta nukkuminen alkaa vaikeutua vähitellen. Kun asukki pysyis sijoillaan...
  6. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Ihania uutisia Naurukohtaus, ihana saada vauvoja tänne! Toivottavasti ehdit tottua näin äkkinäiseen sektioaikaan nopeesti. Toisaalta eipä ne vaavit yleensä montaa päivää aiemmin varottele... Vielä toiset onnittelut Flowerille! Mä yritän rouviintua perässä, esteettömyystodistus pitäs saada...
  7. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Miraci, ite oon pyytäny miestäni ottaan musta samanlaista kuvaa. Strategiset paikatkin on piilossa kun kuvan ottaa sivusta toinen käsi rintojen eessä ja toinen masulla. Ja sivusta ei näkyis toi ruma napa ja sille kasvanu parta ;). Mullakin on nenän limakalvot tosi kuivat, A-vita tipat saa mut...
  8. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Moikka! Kirjottelen pikasesti flunssan kourista. Vitamiineista otan raskausvitamiinina Multivita raskaus ja imetys yhen päivässä, lisäks D-vitamiinia 10mikrog. päivässä ja rautaa. Tarvittaessa otan kalkki+D 500/10 1-2 päivässä maidottomina päivinä ja kalaöljykapselin niinä päivinä kun en syö...
  9. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Sairastamisesta ja sairaslomasta Työnantaja voi olla hyväksymättä sairaslomatodistusta mutta hänen pitää silloin OSOITTAA ja MAKSAA toinen lääkäri, jolta haetaan toinen mielipide, yleensä työterveyslääkäri. Sairasloma voi koskea vain tiettyä työtehtävää ja jos pomo voi vaihtaa työtehtävät...
  10. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Huomenta! Nyt tällänen aamuvarhaisen vuodatus! Heräsin tunti sitten kun mies kömpi nukkumaan. Se alko illalla 9aikaan pelata jotain tietokonepeliä ja sen piti tulla "ihan kohta" nukkuun. No en tietenkään saanu heti unta kun heräsin kun se rymys mun yli omalle puolelleen. Sitten huomasin...
  11. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Silvia L. Meillä Bibi tulee kun kaikki matkoilla osotteli mun turvonnutta mahaani ja kyseli onko siellä bibiä. Ilmeisesti se oli joku paikallinen murreväännös ranskan bebestä. Ja sillon mun maha vietti turvotuskauttaan, aina ei nähny varpaitaan iltaisin. Nyt siihenkin' alkaa jo tottua, Bibin...
  12. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Sain toissapäivänä flunssan ja oon ihan raato sen jäljiltä. Jos nyt vähän jaksais päivitellä. Siistiminen alapäästä onnistuu ihan käsituntumalla hyvin, vessanpytyllä istumisen oon huomannu helpoimmaks asennoks. Noi jalat kun saa niin hyvin suoraan sivuille niin jää mahan viereen hyvää tilaa...
  13. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Tombatar, en oo moista viisautta kengän ja lantion koosta ennen kuullu. :ONo mulla on kenkä 37-38 ja pituutta 175cm, painoarvio viikolla 32+4 oli 2700g että...:confused: No, äidiltä on pieni jalka periytynyt, äidillä mittaa vaan 164cm ja kenkä 36 ja lasten koot 4300g, 3800g ja 4400g ja hyvin...
  14. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Sasuma, voi toi painoarvio olla oikeessa. Sanotaan että viimesellä raskauskuulla voi vauvalle tulla painoo noin 200g/viikko. Eli sulla olis laskettuna-aikana noin 3400g vauva mahassa. Toi koko arvio on kyllä melko herkkä virheille, mulle sanottiin että on pitkäjalkanen vauva tulossa ja noi...
  15. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Nunnika, mulla on ollu samanlaista marraskuun lopusta asti. Välillä supistaa kipeesti monta päivää välillä säännöllisestikin ja välillä taas parempi. Voi hyvin olla että sullakin supistelu vielä helpottaa. Mulle on sanottu aina suppareista sairaalassa käydessäni että pää on ollu kiinnittyny. No...
  16. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Tombatar, laitoin sulle yksärinä viestiketjujen linkit...
  17. P

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Kiitokset uudesta pinosta! Ollaan "puheliasta" porukkaa, voin vaan kuvitella sitä metelin määrää jos meiät teljettäis johonkin saliin puhuun raskaudesta :laugh: LD ja Leppismom Luulenpa että raskaus kestää just sen 9 kuukautta että ehtii miettiä näitä asioita ja suhtautumistaan. Kai me kaikki...
  18. P

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Arvot ja kasvatus On varmaa että mä tuun oleen se tiukempi vanhempi. Meillä molemmilla on ollu melko tiukka kuri pienenä ja ollaan oltu ns. kilttejä lapsia ja nuoria. Miehen kotona meininki on ollu enemmän tyrannimaista, vieläkään mitään päätöksiä ei saa kyseenalaistaa tai kysyä että miks jotain...
  19. P

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Naurukohtaus, sä pelastit mun päiväni! Hirnuin ääneen sun kommentille satavuotiaista fossiileista ja mieskin hihittelee edelleen. :laugh: Sulla on sana hallussa ja vaikka oonkin samaa mieltä, en olis sitä noin sujuvasti osannu ilmasta! Mies huutelee että tää palsta on huomattavasti Hesaria...
  20. P

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Moikka taasen! Toivottavsti joku jaksaa tän kirjotelman lukea, taas pääs venähtään:D Pinsku törkee mummo!:mad: Ilmota oikeesti sinne polille sen käytöksestä, ei tollasta tarvi kenenkään kuunnella. Ja oikeesti vanhat ensisynnyttäjät pelkää useemmin ku nuoret... Sä voit vaatia uuden käynnin...

Yhteistyössä