Hakutulokset

  1. M

    Iltaa!

    Hyvää iltaa rouvat ja neidit ja mukavaa viikonloppua. =)
  2. M

    pölypunkit

    Päivää. Kauan kestää 20 asteen pakkasella ku pölypunkit kuolee? vaimo väittää et vuorokausi, mun mielestä se on tunti.
  3. M

    iltasyömingit :)

    Hei. Onko muita ketkä tykkää syödä illalla? Aamul ja päiväl ei maistu ruoka, mut ilta ku tulee ni alkaa herkuttelu, sit menis kyl vaik kui paljon kaikkee. Ja paras ois jos ei kuuden jälkee söis mitään. Oisko jotai vinkkejä? =)
  4. M

    Menee hermot!

    Molemmat pojat 5v ja 7v kiukuttelee joka päivä ruuasta oli se sit ihan mitä tahansa, paitsi perunamuussia. Esim. tänään meil oli ruokana lasagnettea ni 5v alko valittaa et ruoka liian kylmää vaik just tuli uunista. No lämmitin viel mikrossa et herralle tuli hyvä mieli ni menikin liian kuumaks...
  5. M

    Perheen ruokailu

    Kuka teillä päättää mitä syödään ruoaksi kotona? Meillä päätetään yleensä yhdessä, välillä vaimo itekseen päättää. =)
  6. M

    Arvatkaas

    Heittäkää villi arvaus mitä sarjaa alan kohtapuoliin katsomaan?
  7. M

    putous

    Kattooko kukaan tota putous sarjaa?On miusta ainakin hyvä sarja. =)
  8. M

    Kuinka moni?

    Eli kuinka moni täällä seuraa urheilua, esim. jääkiekkoa tai jalkapalloa ym...? Itse seuraan aika paljon jääkiekkoa.
  9. M

    Isät

    Moi. kuinka moni isä kirjottelee palstalle ja monta lasta. Itselläni on 3 lasta, 3v 5v, 7v.
  10. M

    Kysymys

    Monta tuntia annatte lastenne katsoa lastenkanavia päivässä?
  11. M

    Tylsää

    Moi kaikki. Vaimo lähti keskimmäisen lapsen kanssa toiseen kaupunkiin hoploppiin kaveri synttäreille ni ois aika tylsää. Käytii jo ulkoilemassa lasten kanssa, mut ei siellä tarkene olla pitkään. Nyt vinkkejä mitäs vois tehä. Lautapeleistäkin puuttuu tärkeitä osia ni ei voi niitä pelata. Pyykkiä...
  12. M

    ekaluokkalainen

    Moi. Miten sais ekaluokkalaisen tulemaan suoraan koulusta kotia, matka hänellä kestää normaalisti 20min. mutta nyt jo 3 kertaa kestäny 2 tuntia. pelottaa aina et pojalle sattunu jotain, mut ei tunnu tajuavan et olen huolissani. Yritin pientä kotiarestia, mut ei auttanu.Vinkkejä otetaan vastaan.
  13. M

    Iltoja!

    Iltaa rouvat ja neidit. Uusi palstailija ilmottautuu.

Yhteistyössä