Hakutulokset

  1. F

    Talon ulkovuoraus.

    .
  2. F

    Ensi kertaa lentokoneeseen, apuja!

    Eli olen todellakin ekaa kertaa menossa lentokoneeseen, matka on siis ihan Vaasan lentoasemalta Tukholman Arlandaan. Nyt tuli sitten pakkaamisongelmia... Jos joku viitsis kertoa mulle miten pakkaisin nämä tavarat varmastiu oikeaoppisesti :D (vaatteet osaan kyllä laittaa matkalaukkuun mutta...
  3. F

    Moi!

    Olen tässä ens kuun alusta menossa Ruotsiin muutamaksi päiväksi sukuloimaan ja ukin hautajaisiin, tuli mieleen että kannattaisko mun vaihtaa valuuttaa missä, jos aion jotain ostaakkin? Olisiko parasta vaihtaa jo kotikaupungin pankissa vai jossain muualla?
  4. F

    Miten tämä kirjoitetaan oikein?

    Mun ukkini kuoli eilen... Ja haluaisin kirjoittaa yhden jutun englanniksi, koska sukulaisteni kanssa siltä puolelta meillä ei kaikkien kanssa ole yhteistä kieltä (asuvat Ruotsissa, Ruotsia en oikein osaa, Englantia jotenkuten) Eli tässä tää: My funniest memory is that when my grandad...
  5. F

    Hei taas... :)

    Eli siis kuukautisia ei näy eikä kuulu vieläkään. Kp olis nyt 37/25-30. Teen tänään taas testin, uskoisin sen olevan nega. Mitä muita syitä kuukautisetn poisjääntiin voi olla? Tiiän että kystat voi niitä aiheuttaa, ja niitä on ollutkin joskus vuosia sitten. (toiminnaliinen kysta).
  6. F

    Onko tämä mielestäsi vastuutonta?

    Jos pariskunta, jossa on nainen 27v (jolla ennestään lapset 7v ja 2v) ja mies 24v (ei lapsia) harrastavat tieten tahtoen seksiä ilman ehkäisyä, koska ei oo jaksanut hakea pillerireseptiä, ja kortsut ei kuulemma tunnu tarpeeksi hyvältä. Käy sitten niin että nainen joka muutenkin tulee herkästi...
  7. F

    Menkat hukassa.

    Joopa joo, ei ole vieläkään kuukautiset alkaneet :( Tein sillon ne testit jotka näytti mitä sattuu, sen jälkeen ajattelin että kyllä ne menkat sieltä tulee kun koittaa olla stressaamatta. Koko ajan on menkkatuntemuksia, alavatsassa juilii hieman ja koko ajan saa ravata vessassa kun tuntuu että...
  8. F

    En ny keksi otsikkoa

    Vaikka harmittaa ihan vietävästi etten ollutkaan raskaana, niin piristipä päivää kummasti kun ostettiin jyskistä kauan haaveilemani lasivitriinikaappi keittiöön :) Oli niin hyvä ale että pakkohan se oli, oikea hinta oli n.300e ja nyt vain 60e! Ja mies sai sellasen wellpur-tyynyn 15eurolla...
  9. F

    Siis onko tämä oikea ihminen? sis. linkin.

    Etsin itselleni kunnollista aviovaimoa. - Sakarias Lehtomäen WWW-päiväkirja
  10. F

    Hermot kireällä :(

    On varmaan vuosisadan menkat alkamassa ku oon ollu jo muutaman päivän niin pinna kireellä ku olla ja voi... Itku on myös herkässä, itkin eilen jopa sen takia että idols alkoi :snotty: Ja ihan kumma juttu, mun on tehny mieli lipaista yhtä kukkaa (Joku havujuttu joka on kuorrutettu jollain...
  11. F

    Kumpi tulee halvemmaksi?

    Meillä hajosi pyykkikone, se ei poista vettä eikä linkoa. Ollaan tutkittu joka kolo ja putki, vikaa ei ole meidän silmiin näkynyt eikä ole ruvennut toimimaan millään. Mietittiin nyt että kannattaako kutsua korjaaja, vai ostaako uusi kone, jossain taisi olla tarjouksessa alle kolmella sadalla...
  12. F

    Saitko töistä joululahjan?

    Minä ja mies saatiin molemmat työpaikoiltamme ruokia ja herkkuja. Tämmöisiä: 2prk glögiä, viljasika säilyke, makaronipussi, puuroriisiä, pipareita, joulumetvurstia, venäläistä metvurstia tanko, oltermanni juustoa, härän kylmäsavupaisti leikkelepaketti, castello sinihomejuusto, tyrnimehua...
  13. F

    Kops facebook :D

    Rakkaat ystävät. Nyt kun Timeline tulee Facebookiin on aika käydä läpi alusvaatteesi ja jos kaapista löytyy jotkut kuluneet / rikkinäiset / omituisen väriset alusvaatteet niin polta ne välittömästi muuten ne näkyvät kaikille kavereillesi ja heidän ala-asteaikaisille ikätovereille. Mene...
  14. F

    En tiiä tiesittekö jo tän mutta... :D

    Kirjoita googlen hakuun let it snow, paina enter ja katso mitä tapahtuu! :)
  15. F

    PIKA! Leivonnasta!

    Ajattelin leipoa suklaakeksejä, vaan huomasin että kaakaojauheen päiväys on mennyt umpeen jo vuosi sitten...Ei varmaan uskalla käyttää? Voiko korvaavana tuotteena käyttää tavallista kaakaojuomajauhetta?
  16. F

    voi jessus...facebookista...

    Mikä ihmisiä vaivaa ku nyt muutaman päivän ajan moni kaveri on lisänny seinälle kammottavia kuvia joltain ulkomaalaisilta facebook-sivuilta... Nyt oli sellanen kuva jossa on koira jolla on naama haljennut keskeltä... Ja aiemmin oli raajaton lapsi sairaalasängyssä käärittynä siteisiin. Sit niissä...
  17. F

    Maustatko jauhelihaa jos...

    Teet pastakastiketta lisäämällä jauhelihan joukkoon valmiin sellasessa lasipurkissa olevan kastikkeen? Ihmettelin vain kun kaveri teki ruokaa eikä maustanut jauhelihaa lainkaan ja laittoi vain sellaisen tomaattisen kastikkeen joukkoon. Söin sitä itsekin ja mun mielestä se oli kamalaa, ite...
  18. F

    Pelkäsin eilen kaverin miestä :(

    Poistin tekstin, jottei kukaan asianosainen lue tätä ja tunnista itseään. Pahoitteluni! :)
  19. F

    Joko tämä on ollut täällä? :)

    Naisten nimet ja luonteenpiirteet - City.fi Oma kuvaus osui aika nappiin, mites teillä? Halutessasi kerro myös nimesi :)
  20. F

    Masentaa paino-ongelmat...

    Mä oon tuntenu oloni hyväksi, koska painavimmillaan painoin 95kg (joskus vuoden alussa) ja nyt syksyn aikana olen huomaamatta karistanut 92 kilosta 7kiloa pois, eli nyt painoa on noin 85kg. Ja olen 163cm pitkä, joten matkaa on vielä paljon jäljellä. Löysin jotain vanhoja merkintöjä joihin olin...

Yhteistyössä