Hakutulokset

  1. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Heippa kaikille! Vihdoin ehdin ihan kirjoittamaankin, olen lukenut ahkerasti, mutta en ole ehtinyt alkaa kirjoittamaan mitään, kun on tökkinyt tämä sivusto aika ankarasti. Kaikille voimahaleja tarvitseville rutkasti jaksamista! <3 SF-mitasta oli ollut puhetta. Minulla se oli esikoisen...
  2. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Ootko Säro viikon edellä raskausviikoissa? Katselin, että meillä on sama LA 1.3 ja rakenneultrakin peräkkäisinä päivinä, ja mun laskujen mukaan nyt tänään mennään 17+5 :)
  3. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    ( . ) Pikaista päivitystä työkiireiden keskeltä. Maha kasvaa ihan silmissä, käsittämättömän kokoinen pallo. Viikko sitten neuvolassa kaikki oli ok, ja terkkakin kyllä naureskeli, että ei ihme ollenkaan masun koko, kun kohdunpohja huitelee jo reippaasti navan yläpuolella.. Olokin on sen mukainen...
  4. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    AnyHope, valtavasti voimia suuresta menetyksestä! Pikaiseltaan käyn vaan poksumassa. Miten tämä aika voi mennä näin nopsaan!! Katrin ja vaavi 16+0 POKS <3
  5. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Ruokahalusta, mulla se on hyvä, mutta aamuisin ei tahdo tehdä mieli mitään. Tosin se on ollut aina niin, mutta nyt jotenkin korostuneesti :) Mutta syön mielestäni riittävästi, joskin harvakseltaan kuten normaalistikin. Paino on pysynyt täsmälleen samoissa lukemissa alusta saakka, mikä on vaan...
  6. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Aijaa.com - 10856729 Pikaisesti masupäivitystä :) Töitä jatkettava, kiire on! Katrin ja vaavi 15+0 POKS!
  7. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Heippa kaikille, ja tervetuloa uusille! Kauhea hoppu ollut töissä ja töiden jälkeen, lukemassa olen käynyt päivittäin, mutta kirjoittaa ei sitten olekaan ehtinyt :) Halaus kaikille sitä tarvitseville, menetyksen kokeneille, ja iloisia uutisia saaneillekin! Odotukset tuntuvat olevan täynnä...
  8. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Täällähän on kauheasti juttuja taas! Lukemassa olen käynyt päivittäin, mutta en ole ehtinyt kirjoitella :) Linea negra tuli esikoisesta tosi vahvana, ja edelleenkin haaleana erottuu. Poika oli syntyessään 3665g ja 51cm. Synnytys oli nopea, ja kivunlievityksiäkään ei ilokaasua lukuunottamatta...
  9. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Me osallistutaan seulontoihin. Jotenkin vaan tuntuu, että olisi kivempi tietää etukäteen, jos jotain on pielessä.. kissoista oli puhetta myös. Minulla on ulkoileva kissa, mutta kun viime raskaudessa terkkari asiasta kysyi, ja kävi ilmi, että kissa on ollut minulla jo melkein kymmenen vuotta...
  10. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    mamiko, onpa tosiaan hauska sattuma! Meidän poika syntyi 15pv, ja pois päksistä päästiin 19pv :)
  11. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Heippa kaikille! Mahtuisko mukaan odottelemaan nyyttiä vielä yksi äiti :) Täällä tulossa toinen lapsi, esikoispoika syntyi 9/10. Pikkukakkosta on toivottu ihan esikon syntymästä saakka, ja nyt saatiin lääkkeellisesti avustettuna sitten raskaus alulle. Ensimmäinen neuvolakäynti takana, kaikki...
  12. K

    Terolut mimmit

    Kiitti vastauksista, näin mäkin sen ajattelin, että se ovis (jos nyt oli ovis, ainakin testin mukaan lh-huippu oli silloin) nyt myöhästyttää sitä "terovuotoa".. Noin myöhäisestä ovulaatiosta nyt ei varmaan mitään valmista synny, mutta osaanpahan odotella vuotoa kuitenkin parin viikon päästä...
  13. K

    Terolut mimmit

    Onnea Fossiili! Mä uskoisin, että kyseessä on vaan myöhäinen ovis! Kyllä toi digi olis muuten näyttäny varmaan 3+ viikot.. :) Mutta ultrassahan se sitten selviää!
  14. K

    Terolut mimmit

    Moikka kaikille! Olen lueskellut teidän pinoa mielenkiinnolla :) Nyt kysyisinkin kokemuksia, kun en pikavilkaisulla huomannut tällaista aiemmin kysyttäneen. Minä olen syönyt teroja nyt puolisen vuotta. Viimeisimmän kuurin toiseksi viimeisenä päivänä bongasin yllättäen ovisplussan.. Tähän...
  15. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Joulukuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Hyväsetti, tosiaan ryhmään päästäksesi pitää olla kaveri, nipistys on ottanut sitä nyt hoitaakseen. Eli nipistys lisää sinut kaveriksi, ja sitä kautta ryhmään jäseneksi :) Sun omaa henk.koht seinäähän me muut ei nähdä, kun ei olla kavereita, ja jos sun yksityisasetukset facebookissa sen kieltää...
  16. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Joulukuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Ilmeisesti uutta päivittelijää ei ole pinolle löytynyt? Nyt kaikki vaan rohkeasti mukaan facebookin ryhmään, se on tosi kiva ja erittäin vilkkaana käy keskustelu, ja ihan yhtä "estottomasti" kuin täälläkin :) Paljon parempaa vertaistukea on äkkiä vaikeampi keksiä! Hyvää uuttavuotta...
  17. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Mekin käytiin maanantaina neuvolalääkärissä. Väinön mitat oli nyt 7viikon ja 5 päivän iässä 5140g (3665g), 58,6cm (51cm) ja 40,4cm (34cm). Kasvaa siis ihan hienosti, vaikka vähän on tuollainen pitkän ja hoikan oloinen :) Samalla tehtiin mulle jälkitarkastus, ja kaikki oli kunnossa, kuten vähän...
  18. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Täällä on viime päivät taisteltu vaavin kovan masun kanssa :( Kauhean punnertamisen jälkeen saa aikaiseksi pieniä nykäreitä, ja aamuyöstä heräillään ähinöihin. Masua hieromalla ja jumppailemalla olen nyt yrittänyt helpottaa pojan oloa, ja vettä olen juottanut ahkeraan, se tuntuu pehmentävän...
  19. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Lahopää-Liisalle jälleen kiitokset pinosta! Daskille voimia täältäkin, toivottavasti pieni paranee nopeasti, ja vastoinkäymiset jäävät siihen! Pikkuvintiön äippä kyseli disflatylien antotapaa, minä olen antanut myöskin ihan lusikalla vaan syötön yhteydessä. Vaihdoin Cuplatonit nyt...
  20. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Heippa kaikille! Vihdoinkin saan aikaiseksi kirjoitella, lukemassa olen käynyt ahkerammin :) Vauva-arki on vienyt niin mennessään, ettei tosiaan ole "ehtinyt" tekemään mitään ylimääräistä. Meillä poika siis syntyi 15.9 40+4 viikolla mitoilla 3665g ja 51cm. Synnytyksestä palautuminen kävi...

Yhteistyössä