Hakutulokset

  1. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Heips kaikki! Ajattelin vähän tuoda toivoa tähän ryhmään. Olen 39v. Takana on 1.5v sisään 1tm, 1kkm ja 1km. Noita ennen oli vuosi menty ilman ehkäisyä, ilman raskautumista. Joulukuussa tärppäsi jälleen, eikä oikein uskaltanut enää iloita, koska olin varma ettei tämäkään raskaus loppuun asti...
  2. M

    Syyskuiset 2018

    Voisiko joku ystävällisesti lisätä minut listoille, kun en osaa.. MirriX/39v/4. lapsi/LA 18.9
  3. M

    Syyskuiset 2018

    Ilmoittaudun mukaan tänne..ainakin toistaiseksi. Ihan suuniteltu tämä raskaus ei ollut..ja kovasti epäilyttää tämän jatkuminen. Tänään plussattu ja la 18.9. Ikää on mittarissa jo 39v ja kolme lähes aikuista lasta. Tm 8/16, km 2/17 ja km 9/17. Itse ei oikein tiedä vielä miten suhtautua ja...
  4. M

    Loman vaikutus raskautumiseen

    Onko kukaan muu huomannut, että loma edesauttaisi raskaaksi tulemista? Ensin oltiin vuosi ilman ehkäisyä, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten olin kolme viikkoa lomalla..hupsis plussaa näytti, valitettavasti tuo osoittautui tuulimunaksi. Puoli vuotta taas yritystä ja loman jälkeen taas...
  5. M

    Huhtikuiset 2018

    38v on ikää nyt..ehdin täyttää 39 ennen la.
  6. M

    Huhtikuiset 2018

    Täällä ilmoittautuu mukaan hieman sekavin ajatuksin yksi eilen plussannut. Tm08/16 ja keskenmeno 2/17. Viimeisimmän keskenmenon jälkeen ajattelin, ettei enää yritetä. Parisuhdekkin on vähintäänkin myrskyisä ajoittain. No..nyt kuitenkin testi näytti haaleaa viivaa kahteen otteeseen.. Pitäis...
  7. M

    40+ so what wol.13

    Oon tässä miettiny..en tiedä vielä yritetään enää. Mihinkään suurensuuriin tutkimuksiin en ainakaan halua lähteä tai hoitoihin, surkeasta tuntuisi myös saada kolmas km. Meillä on suvussa tukostaipumusta..joten se olis kiva kuitenkin tutkituttaa sekä kilppariarvot..mitähän tuollaiset kokeet...
  8. M

    40+ so what wol.13

    Virkki , alkuraskauden ultrassa todettiin, ettei sikiö ollut elossa. Ei etukäteen vuotoja. Tämä nyt on omalle kohdalle toinen... kyllä tuntuu raskaalta. Tuskin on rohkeutta ja voimia enää yrittää. Lääkäri sanoi, että tässä iässä(38) nämä ovat tavallisia..keho ei enää jaksa raskautta niin hyvin.
  9. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Minut saa poistaa syyskuisista. Sikiö todettu menehtyneeksi.
  10. M

    40+ so what wol.13

    Minut saa poistaa plussanneista..
  11. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällä taas.. Tänään varhaisultrassa todettu rv 7+5, ettei sikiö ole elossa..sairaalaan ja sieltä tyhjennyslääkkeet. Mä en taida enää uskaltaa yrittää..kyllähän se lääkärikin antoi ymmärtää, että tällä iällä (38v) tämä on hyvin tavallista..ettei keho jaksa raskautta. Kai se on uskottava, et...
  12. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @millimolli85 kyllä täälläkin on hermoille raskauden jatkumisen kanssa. Itsellä on kyllä rinnat tosi kipeät, kova väsymys. Huonoa oloa ei ole tipan tippaa..Töissä mietin kun asukkaan ulostetta lattialta siivosin, et on se kumma ettei edes siinä tullu huonoa oloa. Tuntuu et kaikilla muilla on...
  13. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Face-ryhmä on salainen..eli sun kaverit ei nää että olet kyseisessä ryhmässä, paitsi jos ovat itse siinä.
  14. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Olis kans kova matkakuume ja toukokuulle oon reissuja katsellut..tietty miettii..et vaikuttaako lentäminen raskauteen, vaikka olen kyllä lukenut et pitäis olla ihan turvallista. Mä oon kyllä ollut nyt raskauden alettua entistä herkemmin "kiihtyvä" , eilenkin jostain pikkujutusta meinasin pakata...
  15. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Onnea uusille plussanneille Väsymys on kyllä valtava ja pari yövuoroa pitäis jaksaa valvoa..oikein kauhistuttaa.. välillä meinaa päivävuoronkin jälkeen nukahtaa rattiin kotimatkalla. Ihan järkyttävä turvotus päällä 5+4
  16. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Eka neuvola aika varattuna 16.2..Silloin olis viikkoja 9. Jotenkin tuntuu sellainen turvotus koko kropassa..Aivan plösö olo. Pitäs nyt viimeistään alkaa tavoitella niitä terveellisiä elämäntapoja ja liikkumista. Mistä sitä saisi virtaa tuohon liikkumiseen, kun tuntuu et normisti kolmivuorotyö...
  17. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Varasin ultran 7.2.. Silloin olis jo 7+5 ..Mikäli sinne asti kaikki sujuu hyvin. Huonoa oloa ei ole ollut, mutta sitä ei kyllä ole ollut aiemmissa raskauksissakaan. Väsymys, tissikipu ja huonosti nukutut yöt.
  18. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Oon aatellu yrittää malttaa olla kertomatta ennen alkuraskauden ultraa. .Sen verran elokuun tm raskauden toistuvien pelottaa. Joku alakuloisuuskin on ottanut vallan, vaikka pitäis olla onnen kukkuloilla..Ehkä ne pelot vaikuttaa. Onko muilla raskaus vaikuttanut nukkumiseen? Mä pyörin sängyssä ja...
  19. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tässä kierrossa ei nyt sitten tullu oireita kirjailija, kun arvelin että tulee joka kerta valeraskaaksi ja pettyy kovasti. Mut yritetään vähän muistella.. Tarkkaa ovista kaa en osaa sanoa..Mutta kp 10 oli valtavan kipee Alamaailman, olin jo varma et joku kohtu tulehdus tai jotain. Kp 20 taisin...
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä nuo ovistikutkin näköjään ihan hyvin raskauden näyttää kp 29/29

Yhteistyössä