Hakutulokset

  1. T

    40+ so what wol.12

    Hei Lilleriina,koiraihmisiä olen henkeen ja vereen.Edellinen kissa oli löytö kissa ja jotenkin jäi sitten minulle.Olen aina harrastanut aktiivisesti koirien kanssa ja aiemmin sanoin että en voisi ajatellakkaan elämää ilman koiraa.Vaan nyt kun on yhden vanhemman perhe niin omat voimavarat ei...
  2. T

    40+ so what wol.12

    Terkkuja kaikille vanhoille tutuille tänne aikuisten naisten olkkariin. Oma vauvakuume on kyllä jo muuttunut haikeaksi haaveeksi mutta ajoittain tulee käytyä lukemassa mitä ihmisille kuuluu.Mulla raha on se este yrittää sitä kolmatta aarretta,tai ehkä en sitten kuitenkaan olisi siihen enää...
  3. T

    Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

    Upea dokumentti,kiitos rohkeudesta pariskunnille.Pahoittelut asiattomista kommenteista.Kiukkuketju tms olisi varmaan asiallisempi paikka näille kommenteille.Itse mietin pystynkö katsomaan mutta ihmeen vähillä itkuilla meni.En tiedä olisinko pystynyt katsomaan silloin kun hoidot oli päällä.Hienoa...
  4. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Nuppu68 :heart:,mahtavia uutisia. Yritä nyt vaan nauttia,tuskin cb:n digitestiin tulisi niitä maagisia sanoja jos olisi kiinnitysyritys. Ihanaa lukea onnistumisista. Mulla esteenä on oikeastaan raha,en ole saanut vielä kokoon rahoja hoitoa varten.Teen vielä 30h/viikossa koska kuitenkin...
  5. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei Nuppu, kirjoittelen täältä taustalta.Itse olen sinkkuna saanut omat lapseni esikoisen 3 ivf:n tuoresiirrosta ja kuopuksen sen 2. passista. Vauvakuume nostaa aina välillä päätään mutta koska ikää on 40+ niin omilla ei enää onnistu ja se viimeinen alkio kuoli sulatuksessa viime vuonna. Oletan...
  6. T

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Onnea Oivikki pikkuruisesta Suomasta :heart:. Sinua on tosiaan kaipailtu,kiva kun tulit kertomaan kuulumisia. Olen käynyt täällä salaa kurkkimassa mitä sinulle ja muille entisille kuumeilijoille kuuluu.Vauvantuoksuisen arjen keskellä ei aina ehdi nettiin... T:Tyynetuulia :wave:
  7. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Taaville ja Morticialle kovasti onnea plussasta :heart:. Toivotaan että pikkuiset hyvin tarraavat ja saatte nauttia yhdeksän kuukauden matkasta pienten kanssa. Hysterialle :hug:. Km on aina ihan kamala, eikä niitä kenenkään tarvitsisi kokea. Iida-Karoliina :hug:. Uskon että fiilikset on...
  8. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Iida-Karoliina onnea kyytiläisistä :flower:. Toivotaan että tarraavat hyvin kiinni ja pysyvät seuraavat 9 kk:tta matkassa. Minä olen aina tehnyt listan kaapin seinälle mitä otan ja milloin että varmasti muistan ottaa... Balleriina Bolerolle pahoittelut negasta.
  9. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Voi ei Murmur, ihan itku tuli mullekkin sun puolesta. Todella pahoillani olen ja halaan sua vaan virtuaalisesti kun en muuten pysty. Ymmärrän ettet nyt jaksa enää vauvakuumeilua edes ajatella. Kovasti toivon sulle voimia jaksaa tämän surun yli. Rominakselle myös pahoittelut pikkuisen...
  10. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    IIDA-KAROLIINA kovasti onnea siirtoon! Varmaan tosi jännät paikat teillä.Saatteko vasta maanantaina tietää kuinka paljon munasoluja on saatu? voi että haluaisin olla samassa tilanteessa. toivotaan ettei tarvita kuin tämä yksi siirto. Mur-mur kovasti peukutusta että viiva vahvistuisi :heart
  11. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Murmur onnea sylintäydeltä :heart:,aivan upeat uutiset! Toivon pikkuiselle suojelusenkeliä pitkälle masumatkalle kaveriksi. Ymmärrän kyllä että sua jännittää ja pelottaa mutta yritä nauttia tästä hetkestä niin paljon kuin mahdollista. Tikussa oli kyllä ihan selvä plussa. Rominakselle...
  12. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Voi Ottis, olen todella pahoillani :'(. Halaan sua näin virtuaalisesti kun en muuten voi. En oikein osaa edes mitään sanoa, mutta onneksi pieni kissapoika ei joutunut kärsimään. T:Tyynetuulia
  13. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Ääks,vastasinpa huonosti sinulle Raputar, eli sulla on vielä hyvät mahdollisuudet ja lääkärini tarkoitti nimenomaan IVF hoitoja. Ja siis sen 43 v.n jälkeenkin on mahdollista tulla raskaaksi ja saada se vauva syliin asti.
  14. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Kiitos Seinäkukkanen vastauksesta. Ja kiitos onnitteluista, olen tosi kiitollinen kaksikostani. Ja ajoittain poden huono omaatuntoa siitä että edes siitä kolmannesta haaveilen. Olen todella pahoillani puolestasi, kannattaa varmaan tosiaan mennä vielä lääkärin luo asiasta juttelemaan. Minä olen...
  15. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hysteria onnea ja enkeleitä yhteiselle matkalle pikkuisen kanssa, aivan ihanat uutiset :heart:. Minä en siis voi olla raskaana kun olen sinkkuäiti, paitsi kyllä viime viikolla oviksen aikoihin niitä isiä oli tosi paljon lastenaltaassa :|.... Oikeasti tää töiden aloitus vaan on ollut aika rankkaa...
  16. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei kaikki ihanaiset naiset. Oli pakko kirjautua pitkästä aikaa että voi nillanillaa onnitella. Ihania uutisia , onnellista masunkasvatusaikaa ja enkeleitä matkan varrelle. Rominaskin saanut ihanat uutiset onnea ja monella muullakin on jännät paikat. Onnea myös muille plussanneille.Täällä...
  17. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei Dumboliini, minulla on kaksi aarretta jotka ovat saaneet alkunsa luovutetuilla siittiöillä ja hedelmöityshoidoilla. Itse en ole kokenut yksinhuoltajan arkea mitenkään rankaksi. Paljon rankempaa oli hoidoissa käyminen henkisesti kun aina vaan tuli epäonnistumisia ja tiesi että taas on...
  18. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Auts, luin viestisi huonosti. Sulla on siis munasoluja. Melko kinkkinen tilanne. Mutta psykologin käynti siis lakisääteinen ja se tuskin vaikuttaa hoitoihin. Toivon että tilanteesi selviää ja pääset siirtoon asti.Onnea matkaan.
  19. T

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ymmärsinkö oikein että miehesi on siis suostuvainen siihen että alkoita siirretään? Muutenhan ne menee roskiin. Psykologin käynnillä puhutaan ja kartoitetaan sosiaalista tukiverkkoa ja siitä mitä isän puuttuminen merkitsee, mutta teillähän ilmeisesti isä olisi kuvioissa mukana? Ymmärtääkseni...
  20. T

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Ottis halaan täältä virtuaalisesti, tosi kurjaa että miehesi käyttäytyy noin. Ja taas juuri clomi kierrossa. Yritä nyt saa simot kuitenkin vielä tän kerran, kun olet niitä pillereitä popsinut. Peukutan että tilanne helpottaa. ja wiaralle onnentoivotukset, ihanaa kun tulee hyviä uutisia...

Yhteistyössä