Hakutulokset

  1. S

    ei vieläkään hampaita..

    siis meidän pojalle ei oo vieläkään tullu ensimmäistäkään hammasta..onko tää ihan normaalia??poika on nyt 1v 3kk ja risat..kovasti itkee varmaankin ikeniänsä,mutta ei hampaita kuulu ei näy!!auttakaa!!
  2. S

    ei vieläkään hampaita..

    ja meidän poitsu täyttää tän kuun lopus 1v ja sil ei oo vieläkään hampaita.onko ihan normaalia?ku muilla lapsillani hampaat puhkes 7kk iässä..kertokaa kokemuksista! :)
  3. S

    tarttis neuvoja!!

    Sellaista asiaa mulla olis nettä..mulla on pian 6kk vanha poika ja onko tämä normaalia että se vieläkin heräilee 3-4 kertaa yössä juomaan nannia??ei voi olla normaalia..koska muistelisin että muut lapseni eivät ole enää tuos vaihees edes syöneet öisin.Neuvolassa kerroin tästä ja vähä olivat sitä...
  4. S

    joko vois??

    voisinkohan jo alkaa antaan poikani maisteleen pilttiä?poika on nyt 3kk ja aika ison kokoinen ja tuntuu että korvike ei enää oikeen riitä hänelle..voisko joku viisaampi kertoo ja kenellä on kokemusta moisesta!!
  5. S

    yösyönnit..

    hei kaikille!sellaista vain kyselen että kuinka usein teidän vauvat herää yöllä syömään?mulla poika nyt reilu 3 viikkoa vanha ja herää 3-4 tunnin välein syömään.en imetä vaan annan korviketta ihan tyystin.mutta kun muistelen ekaa poikaani kun se oli ton ikänen niin heräs vaan kerran yössä.onko...
  6. S

    limatulppa irtosi..

    Tänään on rv 40 ja aamulla kun kävin vessassa niin tuli limatulppa pihalle.Mulla ei oo sitä koskaan ennemmin tullut ,mut luulen että se se oli.Ihan kauheen paljo tuli limaa ja siinä oli mukana verta.Kuinkakohan kauan vielä kestää ennen kuin vauva on maailmassa.Supistuksia on tullut jo eilisestä...
  7. S

    hermot ja loppuraskaus..

    Kuinka sulla käynnistetään jo rv39.Mä just yks päivä kysyin neuvolassa,että voitaisko mulla käynnistää se jos se menis vähä yli lasketun ajan ettei tarviis odottaa ihan sinne 42 viikolle,niin sanovat että ei.Et se pitää olla just toi 2 viikkoo yli lasketun ajan.Oon kyllä hiukka kateellinen sulle...
  8. S

    hermot ja loppuraskaus..

    Tänään, 17:36 nelHM No mulla on tänään pukannu sellasen ahdistuksen päälle, että oksat pois . Tuskanhiki ja ahdistus, kaikki vituttaa äärimmäisen paljon ja viddu tuo ahdistuksen tuskanhiki . Isäntä ärsyttää, kaikki ärsyttää, ei jaksa mitää, mut ku ei paikallaan voi olla . Mä ootan...
  9. S

    hermot ja loppuraskaus..

    Ajattelin vain semmoista asiaa kysyä teiltä jotka odotatte nyt ihan viimesillänne,että onko teillä pinna kireellä?Mulla on nyt rv 38 ja risat ja musta välillä tuntuu että mä oon ihan sekoamassa.Pinna on niin kireellä ja tulee vaan huudettua ja raivottua ja itkettyä koko aika.Sit vielä kun nilkat...
  10. S

    kohdunkaulan kypsyys..??

    Kävin eilen siinä 36rv arviossa.Itselläni on nyt 37 rv ja lääkäri tutki kohdunkaulan ja sanoi että on vielä epäkypsä ja paikat kiinni.No mikä tämän kohdunkaulan sitten kypsyttää?Voiko mulla nyt mennä yli lasketun ajan kun vielä on paikat tiiviisti kiinni vai aukeeko ne sit yhtä äkkiä...
  11. S

    turvonneet nilkat..

    Voisko joku auttaa mua..nyt on menossa rv36 ja mun nilkat on ihan järkyttävän paisuksissa.En ole mikään ylipainoinen ja painoa on tullut tähän mennes n.10kg silti en ole mistään muualta turvonnut muuta kun noi nilkat..tuntuu että ne räjähtää pian ku ne on niiin paksut..mikä niihin vois...
  12. S

    imetys..

    Onko se totta että kun imettää niin kilot tippuu nopeemmin?Ja pieneneekö mahakin nopeemmin imetyksen ansiosta?kertokaa joilla kokemusta..
  13. S

    maksalaatikosta kyselisin..

    että saako sitä syödä raskauden aikana?nyt on menossa rv34 ja kovasti tekis mieli nyt syödä kun joulukin tulee ja se on nii kauheen hyvää..kertokaa jos tiedätte ja mitä haittaa siitä muka vois olla??
  14. S

    aika noloa..

    mutta haluaisin nyt kysyä semmoista kun tässä kovasti jännitän synytystä ja olen ottamassa mieheni mukaan niin olen miettinyt sitä,että alkaako siinä sit kakattaan kun alkaa se ponnistus??oon kuullu monien sanovan että niiltä on saattanu jopa tulla tarpeet siinä samalla..miltä se tuntuu...
  15. S

    migreeni ja ehkäisy

    Hei vaan kaikille!Toivottavasti joku vois auttaa minua kun olen tässä miettinyt että mikä ehkäisy olis parhain raskauteni jälkeen.Vaikkain noi hormonaaliset ehkäisyt ei oikeen meinaa sopia,kun saan niistä kauheen migreenin.Ja nyt odotus aikanakin olen kärsinyt migreenistä ja varsinkin vielä...
  16. S

    koska vauva kääntyy

    kun en enää muista,niin milläs viikoilla vauva kääntyykään mahassa pää alaspäin?Olen nyt rv 30 jokohan se olis kääntynyt?Voiko sen tuntea kun se kääntyy??
  17. S

    mikä Rv ja paikkakunta menossa?

    Kurikka ja rv 24
  18. S

    migreenilääkitys..kertokaa

    Siis kertokaa mulle jos vaan satutte tietään tai on omakohtaista kokemusta,että onko migreeniin mitään lääkettä raskauden aikana?Siis tarkoitan että oikeen migreeniin tarkoitettua lääkettä eikä mitään pelkkää särkylääkettä.Mulla on ihan hirveetä,ku harva se päivä tulee migreeni kohtaus ja...
  19. S

    käynnistetty synnytys..tarttis tietää jotakin..

    Hei haluaisin tietää että onko siinä suuri ero ja niissä supistus kivuissa kun on käynnistetty synnytys ja sit ihan luonnollinen mikä on alkanu ihan ittellään?kun mulla on kaikki 2 kpl käynnistetty ja niistä on ollu ihan hirveen tuskaiset supistukset..aivan on paniikki jääny noista tapauksista...
  20. S

    sukupuolen selvittäminen

    Kävin eilen rakenna ultras jota olen jo odottanu pari kuukautta tosi innolla jos vihdoinkin saisin tietää vauvan sukupuolen,mutta eihän siitä mitään selvää saanut.Eli kertokaa mulle kuinka mä voisin saada selville sen että kumpiko tulee..ja ultraa mulle ei vissiin enää tehä kun kaikki oli ihan...

Yhteistyössä