Hakutulokset

  1. R

    Kuinka moni aikoo viettää city-juhannusta?

    täällä myös vietetää city-juhannus! grillaillaan kyllä ja oikein kunnolla :) ehkä myös mennää lintsille :)
  2. R

    Huomio kaikki äidit!

    tottakai jokaisen äidin mielestä oma lapsi on se maailman ihanin! sukulaiset ja tuiki tuntemattomatkin voi sanoa ihan mielyttääkseen vanhempia, että onpas se suloinen se teidän tyttö tai poika! ei kaikki aina ole suloisia lapsia! varsinkaan minun siskoni lapset eivät ole suloisia! sen voin...
  3. R

    minkäslaisia kauppalistoja juhannusta varten?

    -makkaraa -paprikaa -tomaattia -herkkusieniä -lihaa -kanaa -patonkia -jauhelihaa -hampurilais sämpylöitä -sipsiä -dippiä -limua -mehua -karkkeja -uusia perunoita -tuorejuustoja -pekonia siinä nyt jtn. meillä tehdään grillivartaita, hampurilaisia, grillataan lihaa ja kaikkia...
  4. R

    Koira ja syöminen

    tottakai voi, meillä oli vanhempi koira jolla oli ruokakippo koko ajan esillä.kävi syömässä kun nälkä tuli. ja koira kävi syömässä 2krt päivässä vaikka kippo oli koko ajan esillä
  5. R

    Milloin vauva kannattelee päätään?

    meillä tyttö jo 5viikkoa vanhana jaksoi tosi hyvin ja pitkiä aikoja kannatella päätänsä. ei tarvinnu paljoa enää tukea tuon jälkee
  6. R

    Kannettava DVD soitin, jonka saa autoon, kertokaahan,

    ainakin meillä on johto jonka saa tupakansytyttimeen, niin saa sillä koko ajan virtaa siihen. meillä kestää yhdellä latauksella 4h. saattaa aina välillä vaihdella ajat. jos paketissa lukee autoadapteri niin sitten siinä on se johto.
  7. R

    ukkonen tulee

    kunpa helsinkiin tulisi myös :)
  8. R

    kerroppa oma mielipiteesi

    kyllä voi, mun painoindeksi on 20 ja olen lihava!
  9. R

    Parhaat matkarattaat 1-vuotiaalle?

    Meillä on emman matkarattaat ja menee joka paikassa eteenpäin ainaki meillä :) ollaan tykätty niistä tosi paljon. En itse laittaisi montaa sataa matkarattaisiin rahaa.
  10. R

    mitäs teidän perheissä syödään tänään lounaaksi tai illalliseksi?

    Meillä syödään kanakastiketta, pastaa, vihanneksia, karjalanpiirakoita ja munavoita :)
  11. R

    Hiusten värjäys kotona?

    kyllä voi tulla.kaupan väreihin en luota koska niistä saattaa tulla ihan mitä väriä hiuksiin!
  12. R

    viking vai silja? apuja

    itse kannata siljan laivaa ruotsin risteilylle. viikkarille menee kaikki nuoret ja siellä on enemmän ryyppääjiä. siljalla hytit ovat tosi hyviä ja vähän tilavampiakin.
  13. R

    Voiko pieni (3kk) vauva olla...

    tuli näppylöitä ja henki pihisi niin ettei saanut henkeä. se oli päivystykseen mentävä silloin. koirasta jouduttiin luopumaan ku allergia oli niin paha
  14. R

    Mitä mieltä olet Espritin vaatteista, ja minkä ikäisille ne mielestänne on suunnattu?

    meillä puetaan lapsi espritin vaatteisiin. suurin osa vaatteista on espritin. itsekin käytän todella paljon espritin vaatteita. tykkään tosi paljon niiden vaatteista
  15. R

    Voiko pieni (3kk) vauva olla...

    kyllä voi olla.siskoni oli ihan heti pienenä 1kk vanhana allerginen koirille ja paha astma todettiin myös jo silloin
  16. R

    vesirokkoko?

    voisko olla hyttysenpistoksia
  17. R

    Mitä tehdä kun naapurit valitti koirasta ja soitti poliisit?

    kai se koira nyt vaan jököttää siellä pihalla ku ei voi muuta tehä ku hihnassa on kiinni! aitaa se sun pihas ni voi koira kulkee vapaana ja tulla sisälle silloin kun tahtoo! koirat ei ole tarkoitettu pihan koristeeksi hihnan päässä! Niitä kuuluu käyttää pitkällä lenkillä ja olla perheenjäsenenä...
  18. R

    Onneksi meillä on vakuutus lapsilla..... sis kuvan

    onko se nyt niin kamalaa jos lapsi yht'äkkiä vaihtaa kättä millä syödä! Tuon ikäinen lapsi hakee vielä sitä kummalla kädellä toimii enemmän!! eikö pääasia oo et lapsi saa ruokaa suuhunsa
  19. R

    Haluaisiko joku "luopua" tytöille suunnatusta BELVILLE legoista?

    meilläkin on laatikko kaupal niitä. itse joskus leikkiny niillä ja kun innostus lopahti niin äiti niitä on säilyttäny
  20. R

    Kehtaisitko mennä päivystykseen tässä tilanteessa?

    minä olisin jo matkalla sinne päivystykseen. kyllä kannattaa mennä heti

Yhteistyössä