Hakutulokset

  1. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Onnea Linda ja Talitintti :flower: Pitkästä aikaa tänne tulin kurkkimaan :) Meillä jo vauva alkaa olla ihan iso poika, 3kk jo, tuossa olkkarin latialla leikkii leluillaan ja yrittää kovasti tarttua kaikkeen. Kovin nauravainen kiltti poika on, joten äitikin on päässyt helpolla. Onnea...
  2. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Hei, meille syntyi maailman suloisin pieni poika 28.1, mitat 3600g ja 53 cm. Sairaalareissu venyi minun vuokseni viikon mittaiseksi ja oli aivan ihanaa kun vihdoin päästiin kotiin, mutta kaikenkaikkiaan synnytyskokemus oli positiivinen. Vauva on todella kiltti ja nukkuu paljon, mäkin saan...
  3. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Oi, onnea Smi! Kiva kuulla että sulle jäi noin positiivinen kokemus sektiosta. Toivottavasti meilläkin menisi yhtä hyvin :) Ihanaa vauva-aikaa, nauttikaa maailman kauneimmasta vauvasta =) Rae 37+5
  4. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Kuulepas Sannuli, nyt lopetat sen stressaamisen! =) Ei noilla viikoilla vielä kuulukaan mitään liikkeitä tuntua. Monet tuntee ekat liikkeet vasta reilusti yli 20 viikon. Ymmärrän että pelottaa, itse olin alussa ihan samanlainen, pelkäsin koko ajan keskenmenoa ja tosiaankin vasta sitten helpotti...
  5. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Niin ja Sannuli, koita olla liikoja stressaamatta, varmasti vain ohimenevä vaihe. Eipä meilläkään hommat hoidu kuten ennen, joulukuusen ulosheittäminen kesti viikon ja nyt olen koko päivän odottanut imurin kantamista toiseen kerrokseen... Ehkä nuo neulaset saadaan pois seuraavan viikon kuluessa...
  6. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Paljon onnea Kaapo :heart: Kova oli kiire pienellä neidillä päästä maailmaan, mutta onneksi oli jo sentään noinkin iso vauva niin ei varmaankaan joudu hirveän kauaa keskolassa aikaa viettämään. En osaa edes kuvitella miten rankkaa sinulla on ollut, mutta nyt ainakin pääset nauttimaan vauvasta...
  7. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Voi kun harmi Smi että sektiopäätös tuli, mutta eipä niitäkään turhaan tehdä, turvallisuus ennen kaikkea! Oikein paljon onnea mukaan, huomenna sulla onkin sitten jo vauva kainalossa, ihanaa :) Meiltäkin muuten sitteri ja kantoliina/rintareppu vielä puuttuu, mutta ne sitten tosiaan ehtii vielä...
  8. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Kiitos haleista :) Taas ollut paljon parempi mieli koko viikon. Nyt on sitten vihdoin kaikki isot hankinnat tehty, vaunut ja turvakaukalo ostettu ja molempien autoihin asennettu jalustat, niin ei tarvitse kuin loksauttaa istuin paikalleen eikä tarvitse pelailla turvavöiden kanssa. Ehkä...
  9. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Kaapo tsemppiä sairaalaan! Ei varmasti ole herkkua maata siellä, mutta hyvästä syystä kestää mitä vaan. Ja sulla onneksi kuitenkin jo hyvät viikot ja vauvakin ihan hyvän kokoinen, mutta toki jokainen päivä, jonka malttaa pysyä masussa on plussaa. Voimia sinulle! :heart: Mulla ollut myös...
  10. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Kleinfish mullakin oli sijainen ihan pihalla, eikä löytänyt sydänääniä, mut en ehtinyt huolestua kun vauveli möyrysi ja potki samaan aikaan :) Mutta jos aikaisemmassa vaiheessa olisi niin käynyt kun en vielä liikkeitä tuntenut, niin olisin varmaan mennyt ihan paniikkiin! Ei ole todellakaan kivaa...
  11. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Tervetuloa Tömpsis :flower: Huomasinkin yksi päivä että olit käynyt helmikuisissa moikkaamassa. Ihanaa että olet jälleen plussanneissa ja löytänyt ketjumme :) Kävin tänään neuvolassa, jälleen sijainen, oon joutunut useammin sijaiselle kuin omalle tädille, tosi harmi, olis kiva kun olisin...
  12. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Noniin Marienna sultakin siinä kadonneessa viestissä kyselin miten meni ja saithan lääkityksen, mutta osasit vastata mun telepaattiseen kysymykseen :) Talitintti, ikävä kuulla että arvo koholla, mutta onneksi se on helppo hoitaa ruokavaliolla, vaikka vähän vaivaa tuottaakin. En sitten...
  13. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Tää ei oo totta, kirjoitin pitkät pätkät ja onnistuin sössimään sen johonkin bittiavaruuteen... Mutta siis keltakaneli ja Danuli, kiva kuulla teidän vauva-arjesta :) Rankkaa, mutta varmasti antoisaa! Hampiainen, kiva kuulla että synnytys meni luomuilusta huolimatta hyvin. Onnea vielä...
  14. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Onnea Olivia pikkuisen vilkutuksista :) Se oli kyllä mieletön fiilis kun np-ultrassa pikkuinen pyöri, tuli jotenkin paljon konkreettisemmaksi vaikka kävin myös varhaisultrassa, mutta silloin oli vain epämääräinen möykky eikä sinänsä vielä muistuttanut vauvaa. Kaapo, tiedän kyllä mitä...
  15. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Paljon onnea Keltakaneli!! :heart: Ihana kuulla että vauva-arki on lähtenyt hyvin käyntiin :) Jaksamista valvomiseen, toivottavasti saat vaikka päiväunia välillä nukuttua. Paljon onnea Hampiainen, tulepa kertomaan itsekin tänne miten menee :) Kiitos Sannuli uudesta ketjusta :)...
  16. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Nopea vastaus: Liina, endokrinologi käski nostamaan annostusta 25 mikrogrammaa, eli yhden lastentabletin verran. Mulla tosin alkuannoskin oli pieni, vain puolikas pikkutabletti. Nyt menen puolikkaalla isolla ja se on riittänyt hyvin koko raskauden. Kannattaa kuitenkin seurata arvoja ja kuunnella...
  17. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Marienna, mulla on istukka kohdunsuulla. Älä turhaan murehdi, että alkio siihen kiinnittyisi, istukka alkaa kehittyä vasta hieman myöhemmillä viikoilla, alussa alkio on ruskuaispussissa josta se saa ravintonsa. Istukka myöskin normaalisti vaihtaa paikkaa raskauden aikana, mullakin se oli aluksi...
  18. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Sannuli mulla loppui pahoinvointi kuin seinään muistaakseni rv 11, sitäkin ennen rintojen kipuilu saattoi häipyä aina välillä päiväksi tai pariksi, olin silloin aivan paniikissa, mutta on täysin normaalia että oireet vaihtelee. Tiedän silti että alkuraskaudessa kun ei vielä tunne liikkeitä on...
  19. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Marienna ja Liina mulla on ollut vaajaatoiminta jo 15 vuotta. Uskoisin että meillä kesti juuri sen vuoksi lähes vuosi raskautumisessa. Mulla arvot oli "viitearvojen" puitteissa, joten en saanut lääkitystä kun se oli pari vuotta aiemmin "hyvien" arvojen vuoksi lopetettu. TSH oli kuitenkin...
  20. R

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Paljon onnea Nunuliini pikkuisesta :flower: Marienna suuret onnittelut plussasta - usko vaan, kyllä se noilla testauksilla plussa on :) Mä en ikinä saanut mitään todella vahvaa plussaa ja digi-testi sanoi tylysti ei raskaana vaikka todistetusti raskaana ollaan hyvinkin tukevasti :)...

Yhteistyössä