Hakutulokset

  1. Unna68

    pidänkö ?

    Hmmm...kovin on ollut rikkonaista elämäsi tähän asti. Mun täytyy lisätä tuohon edelliseen tekstiini, että olen toki tyttärilleni sanonut etten soisi heille lapsia alaikäisinä. Mielestäni lapsia ehtii saamaan myöhemminkin, ja olisi hyvä olla perusasiat kunnossa. Mutta elämästähän ei koskaan...
  2. Unna68

    pidänkö ?

    Hei!! Mulla on itsellä sun ikäinen tyttö ja mä toivoisin, että jos hänelle kävisi noin, että hän tulis mulle rohkeasti puhumaan asiasta. Eli voitko jutella äitisi kanssa? On kovin vaikea sanoa sulle mitään tai antaa neuvoja, kun ei tiedä taustojasi. Ja äitiysneuvolaan voisit soitella ja...
  3. Unna68

    40+ odottajat Vol 3.

    Kittyblue poika oli 7 kk kun tein positiivisen testin, eli ikäeroa tulee sellaiset 1 v 3 kk =) Menkkoja ehti olla varmaan kolmet...jälkitarkastuksessa multa kysyttiin ehkäisystä ja sanoin rehvakkaasti että ei kai MULLE nyt enää tule lapsia, niin kauan kun meni tätä yhtä väsätessä. No, sitten...
  4. Unna68

    40+ odottajat Vol 3.

    Onnea teille joilla nyytit kainalossa, ihanaa :flower: Ja onnea plussanneille! Olen käynyt välillä kurkkimassa, mutta en vaan saa millään aikaiseksi kirjoitella...johtunee tuosta pienestä täystuhosta, joka tulee huomenna 10 kk. Tämän tulevan odotus on sujunut superhyvin, ei voi kuin...
  5. Unna68

    40+ odottajat Vol 3.

    Hei vaan! Täällä sitä taas oltaisiin, sillä ihmeellinen lahja olisi tulossa meidän perheeseen. Saimme viiden vuoden yrittämisen ja monen monen keskenmenon jälkeen syyskuussa -10 pojan, ja nyt meidät yllätti plussa testissä ja la olisi 15.1. Ei oikein meinaa uskoa tätä ihmettä! Tämä olisi...
  6. Unna68

    Annetaan hyvä koti ÄPn kushies vaipalle

    Laitoin sulle viestiä tulemaan :)
  7. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Onnea Discovery pienestä tytöstä :flower: Ja tervetuloa uusille :wave: Anteeksi kun olen nyt omanapainen ja varmaan jää joku huomioimatta, mutta kotiuduin juuri sairaalasta. Lauantaina minulle nousi kuume ja sain ikäviä horkkia ja maanantaina olinkin takaisin osastolla. Kohdussa erittäin...
  8. Unna68

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    miraaz tilasin myös nuo samat liivit; ensin valkoiset ja kun olivat niin ihanat päällä, niin myös viininpunaiset. Ja nyt kun ovat olleet oikeasti käytössä pari päivää, niin ovat kyllä aivan ihanat! Suosittelen lämpimästi =) Taikapilvi
  9. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Hei niin kokoa pojalla oli 3610 g 50 senttiä mittaa ja pipon koko 35,5. Eli ajatelkaas jos olisi vielä mennyt reilut kolme viikkoa....huh!
  10. Unna68

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Heips vaan! En ole tänne paljoa kirjoitellut, olen viihtynyt lähinnä tuolla nelikymppisissä ;) Mutta ilokseni ilmoitan, että meille syntyi aivan ihana kiharapäinen pikisilmä poika tiistaina 28.9.2010 :heart: viikkoja tuolloin 36+4! Painoa oli 3610 g, pituutta 50 senttiä ja pipon koko 35,5...
  11. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Täälläpä ollaan taas :wave: Ja yllätys kainalossa ;) Meidän ihana kiharapää pikisilmä prinssimme päätti yllättää perheensä, ja syntyi tiistaina 28.9. klo 9.23 :heart: viikkoja tuolloin 36+4! Vedet menivät kotona klo 3.30 ja siitä se sitten alkoi...kerron joskus tarkemmin. Kotiin...
  12. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Onnea tete-a-tete pienestä tyttösestä :flower: Hienoa että kaikki meni hyvin! Kuten jääräpää totesi, oma nimi hiipii pikkuhiljaa ylöspäin! Aivan kuin olisin lukenut syyskuisista (käyn urrkimassa synnytyskertomuksia :ashamed:) että miitakin olisi jo saanut vauvansa...mutta en muista...
  13. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Discovery eihän tuo mököttäminen mitään, musta on tullut ihan kauhea sillä mä kiroilen miehelle! Tänään sain hirveän hepulin auton takia ja päästin suustani sille ihan kaikki mitä osasin...enkä ole kyllä edes tiennyt noin paljoa osaavani :ashamed: Mies on melko ihmeissään, mä kun en ole aiemmin...
  14. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    tete-a-tete paas vaan kuule pakaten nyt ja heti, siellä taitaa tulla tulosta ihan pikapuoliin! Pidän peukkuja ja olen hengessä mukana :hug:
  15. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Kiitos mur-mur linkistä, en ollut tuota nähnytkään ja sai kyllä tosiaan nauraa :laugh: Meillä ei onneksi ole tuollaista =)
  16. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Discovery käynnistys kun rv 37 täynnä lapsen koon takia, arvio oli jo toissa viikolla 3 kiloa. Nyt olen tehnyt lujasti töitä sokereiden kanssa, ei saisi olla yhtään arvoa yli rajojen...minulla ongelmana ne aterian jälkeiset arvot, jotka juuri sitä lasta kasvattaa. Lisäksi kohdunsuu oli jo...
  17. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Taitaa mammat viettää viikonloppua kun täällä niin kovin rauhallista =) Omaa napaa sen verran, että olotila on ihan sama kuin viikko sitten. Peräpäätä painaa ja supistelee, kädet puuduksissa ja jalat kuin tukit. Mutta tähän alkaa jo tottua :whistle: Eilenkin tein pihatöitä pari tuntia, tosin...
  18. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    jääräpää mun äippäraha-hakemus on menny kelaan 22.6., palkkatiedot toimitin 24.8. kun olin ensin soittanut kelalle ja kysäissyt että käykö heille, että haen 1.1-30.6. tuloilla sitä rahaa. Lähinnä näin siksi, että saikulle jäin heinäkuun 14. ja tiesin että tulot laskee..ei paljoa, mutta...
  19. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Voi onnea roosamaria nuppusesta :heart::heart: Kiva kuulla sinustakin johanna, ja että pieni noin kovasti kasvanut :hug: Omaa napaa sen verran, että turvotus on lisääntynyt valtavasti parissa päivässä..sormia pistelee oikeastaan koko ajan ja ne ihanat croksit on käytössä :headwall...
  20. Unna68

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Huh-hei! Täällä huutaa peräpää tuskaa koko ajan, ainoastaan makuuasennossa voi olla hetken helpotus. Tuntuu selvästi, miten luut liikkuu :eek: Eilen siivoilin, niin tänään on sitten selvästi vaikeampi olotila.. Supistuksia tulee aika ajoin, mutta niiden kanssa on vielä pärjätty...sen vaan...

Yhteistyössä