Hakutulokset

  1. M

    Onko kellään ogelmia saunalahden liittymän kanssa? Lähinnä netin?

    otsikossa se kysymys tulikin.Mun puhelin ei pääse nettiin, mutta soittaan pystyy normaalisti, joten ajattelin, että onko kelläkään ongelmia? Saunalahden sivuilla ei oo mainittu mitään erillistä ongelmaa.
  2. M

    pph:n kutsuminen lapsen synttäreille.

    Elikkäs tässä mietin että ootteko kutsuneet lasten hoitotätiä lapsen synttäreille? Meillä on mukava ja hyvä pph mutta mietin että onko ns soveliasta pyytää juhliin? Itse toivoisin että hän tulis enkä kutsuisi vaan velvollisuudesta.
  3. M

    minkä firman takkoja teillä on?

    Eli ollaan takkaa hommaamassa ja kyselisin kokemuksia teiltä joilla on takka. Elikkäs rakenteilla olevaan taloon olis tulossa ja pinta-ala on 220 neliöö kahdessa kerroksessa. Varaava takka olis ja tarkotus olis jotain lämpöökin siitä kiskoa irti. Uuniseppiä harkitaan vakavasti, mutta olis kiva...
  4. M

    Onko SK-ravintoloiden SK-kortti vielä olemassa?

    Eli siis mä oon joskus vuosia sitten ottanut Treen onnelasta sk-kortin. Se on harmaa-musta kortti ja sitä mietin, että onko se vielä olemassa vai oonko ihan ääliö jos meen näyttään sitä baarissa? En oo aikoihin käyny missää treen keskustan baareissa ja nyt olis tarkotus lähtee.
  5. M

    Saumurin sielunelämästä tietävät vähän helppiä!

    Mikäköhän vois olla vikana, kun lanka lähtee toisesta neulasta? Lanka ei siis kait katkea (en ihan varma ole), vaan se jotenkin lähtee siitä neulasta. Tosin jos se katkee, niin mitä sille vois tehdä? Yritin katsoo oppaastakin jo, mutta en mä ikinä löydä niistä mitään apua. Vaikka se lukiskin...
  6. M

    Minkälainen olisi unelmakeittiösi?

    Eli mä kaipailen vinkkejä keittiön suunnitteluun. Ihan vaan miten sijoittelen tiettyjä kaappeja, altaita jne. Sen verran on tiedossa, että keittiöstä tulee iso "neliön" mallinen. Ja liesi tulee irtonaiseen saarekkeeseen kaatoaltaineen. Kehukaa ja haukkukaa keittiöitänne. Onko kellään...
  7. M

    kukas on jo lunastanut koulupaikan yhteishaussa?

    Onko kukaan saanut positiivisia uutisia yhteishaussa? Tänäänhän on ensimmäinen julkasupäivä tuloksille. Ite odottelen postisetää, jos vaikka tulis jo jotain tietoa. Kova halu olis vihdoin saada ammatti.
  8. M

    Ah,niin ihana potta...

    Jos vähän apua ja tsemppiä sais. Tyttö on nyt 2v 2kk ja haluisin niin kovin jo vaipan pois mikäli se vaan onnistuis ilman hermojen menetystä ja pottakammoja. Välillä kieltämättä on hermo tiukalla kun on just potalla oltu ja sitten se pissaa tai kakkaa samantien vaippaan. Eli onko oikeesti...

Yhteistyössä