Hakutulokset

  1. Tärpätti

    Joulukuiset 2018

    Millon yleensä se kaamea väsymys iskee? En enää muista ja nyt mulla on perussairaus joka myöskin väsyttää niin mietityttää liittyykö raskauteen vai sairauteen. Nyt vasta 4+4.
  2. Tärpätti

    Joulukuiset 2018

    Nyt sain tasavahvat viivat testiin, niin voisin liittyä faceen. Onko siellä tällä hetkellä montako ihmistä? Oliko puhetta että n. 35 olisi sopiva määrä? Onko aika perustaa toinen ryhmä vai vieläkö siihen mahtuu?
  3. Tärpätti

    Joulukuiset 2018

    https://aijaa.com/tpqjXq Tässä tämän päivän, nyt oli voimistunut. 4+0
  4. Tärpätti

    Joulukuiset 2018

    @Lilmi89 ja @Ckk kiitti vastauksista! :love: Oon testannut raskauskeijun halpisliuskoilla joita herkiksi mainostetaan ja nyt löysin kaapista myös RFSUn testejä, siinä näkyy hiukan selvemmin. Eilen oli kyllä niin jäätävät"menkkakivut", että huhhuh!! Ei ole vuotoa alkanut ainakaan vielä (y)...
  5. Tärpätti

    Joulukuiset 2018

    Millaisen viivan ootte saaneet testiin silloin kun menkkojen pitäisi alkaa? Mulla olis pitänyt alkaa tänään ja haamuviiva on, kyllä siitä kuvan saa mutta haalea on. Oon joutunut Panadolia ottamaan "menkkakipujen" vuoksi, vuodon alkamista pelännyt koko päivän :(
  6. Tärpätti

    Joulukuiset 2018

    Onko se faceryhmä paisunut jo kuinka suureksi? :)
  7. Tärpätti

    Joulukuiset 2018

    Moi! Täällä yksi haamuplussailija :) Eilen tein testin, kp 25/28 ja tänään 26/28 myös ihan hyvin näkyvä haamu. Toivotaan että lähtee vahvistumaan. Mulla kaksi lasta ennestään, 8v ja 11v. Takana kaksi keskeytynyttä keskenmenoa (toinen 12viikolla) ja viimeisimpänä tuulimuna. Että kovin suuria...
  8. Tärpätti

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Maradoona, mä testasin ekaksi tuommoisella samannäköisellä liuskatestillä ja sen jälkeen apteekin omalla. Saman näköinen viiva (mulla oli epäselvää onko haamu vai vaan viivanpaikka) tuli reilusti testiajan jälkeen kumpaseenkin, nyt on kivasti vahvistunut ja viiva tulee jo testiajan sisällä. Eli...
  9. Tärpätti

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Täällä yksi uusi, eilen haalea haamu ja tänään hieman vahvempi. Laskettuaika joskus ihan kesäkuun lopulla. Liittyisin nyt jo fb-ryhmään, jos joku semmoisen suljetun jaksaa väkertää :)
  10. Tärpätti

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Mä täällä kyselin että onko kellään kokemuksia apteekin oman testin viivanpaikoista (testiajan jälkeen) kun sain semmoisen tai haalean haamun testiin. No tänään tehty aamulla ja illalla uudet testit (myös apteekin omat) ja kyllä se plussaa näyttää, nyt jo sillain että sai kuvankin otettua :)
  11. Tärpätti

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Kukkuu vaan kaikille! Täällä tehty testejä jo monta päivää, en oo enää ihan varma että missä kp:ssä mennään. Menkat ei ole alkanut, toissapäivänä oli menkkakipuja ja koko ajan sai käydä tarkistaan et joko alkoi. Eilen tein netistä tilatun liuskatestin, ei herkkä vaan tavallinen, nega. Äsken...
  12. Tärpätti

    Miehen lääkitys ja yllätysraskaus!

    Moikka! Meidän esikoisen aikaan mies söi tulehdukselliseen sairauteen solunsalpaajinakin käytettäviä lääkkeitä. Soitin silloin Teratologiseen tietopalveluun ja sain asianmukaista tietoa sieltä :)
  13. Tärpätti

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Heips! Täällä yksi kuumeileva, kolmas olisi toiveissa. Keskeytynyt KM oli tämän vuoden tammikuun lopulla (LA oli elokuussa). Nyt aloitettu yritys, jännittää kovasti. Tänään on kp 21/28 :)
  14. Tärpätti

    Hyvät sisarusrattaat?

    Phil & Tedsit. Meillä Sportit ja ollaan tykätty kovasti :) http://www.usababyct.com/images/Phil-Teds-buggy-Positions.jpg
  15. Tärpätti

    Olenko ainoa joka tykkää uudesta ulkomuodosta?

    Mä tykkään kans, tuntuu vaan tässä vaihees vielä että en varmaan opi ikinä käyttään tätä :D
  16. Tärpätti

    G: Käytättekö lapsillanne vanhemman sisaruksen kenkiä vai ostatteko aina jokaiselle uudet kengät?

    Ostan uudet, ellei käytetyt sitten ole kuin "uudet".
  17. Tärpätti

    Adalmina vai Adamina?

    Ei mulle tuu oikeen mitään mieleen, mun mielestä eka parempi :)
  18. Tärpätti

    Paljonko sinulle pitäisi maksaa, että katsoisit bb:a 2 tuntia päivässä?

    Summaa en nyt osaa heittää mutta sanotaan että PALJON :$
  19. Tärpätti

    Minkäväriset Teutonian Timmyt näistä ottaisit?

    Ruskeat. Mun mielestä ruskee on aivan ihana vaalenpunaisen kanssa. Mutta ottaisin myös pojalle ruskean :)
  20. Tärpätti

    *** Lauantain biisipino ***

    http://www.youtube.com/watch?v=PmyzFsYEdco&feature=search ACDC - Money Talks

Yhteistyössä