Hakutulokset

  1. L

    Mies masentunut ja stressaantunut

    Ollaan seurusteltu reilu3 kuukautta.Molemmilla pitkät parisuhteet päättyneet eroon.Itselläni aikaa on jo reilu 2vuotta,miehelläni reilu 1/2vuotta. Suhde edennyt rauhallisesti;ensin kirjoiteltiin,soiteltiin,tavattiin,ihastuttiin. Nyt miehellä todettu stressi ja keskivaikea masennus.Lääkitystä...
  2. L

    3-4v pojan joululahjatoiveet?

    Meille joulupukki tuo 3v. pojalle lahjaksi,kitaran,frööbelin palikat vaatteita,kauko-ohjattava auton,muumi-tietokoneen.Wall-e:sta ei vielä ole kiinnostunut.
  3. L

    Ikaalisten kylpylään?

    Onko kokemuksia paikasta? Ollaan lähdössä 2.5v pojan kanssa Titi-nalle konserttiin ja Titi-nalle taloon tutustumaan plus tietty kylpylään kahdeksi päiväksi. Kylpylä osuus vähän jännittää.. Otitteko uima-apuja mukaan,miten vesiliukumäet ym.
  4. L

    Hammasgalluppi

    Pojalla ikää 1v5kk, 9hammasta löytyy,4alhaalta ja 5ylhäältä =)
  5. L

    9kk perhepäivähoitoon

    \ Joo,eihän hoitaja voi eikä tarvikkaan tehdä samoin kuin minun.Ruoka allergioita ei meidän pojalla ole ilmennyt,toivonkin että jos saa uusia makuja niin ne maistuu .Tärkeintähän on,että poika viihtyy!!!,ruoka maistuu,tulee muiden lasten 6,4,1v. kanssa toimeen.Ja että hoitajan kanssa kaikki...
  6. L

    9kk perhepäivähoitoon

    \ MA ollaan menossa tutustumaan paikkaan,tänään juteltiin puhelimessa kertoi työkokemuksestaan,ruokailuista ja ryhmästään.Ruoat valmistaa itse,mikä hyvä juttu.Tuntuu lupaavalta ja sithän voi keskustella lisää noista ruoka jutuista.Kyllähän se on tärkeää,että voi hoitajaan luottaa,kun pojan vie...
  7. L

    9kk perhepäivähoitoon

    Olen suunnitellut palaavani töihin ja päivähoito paikkaa pojalle etsin. Tiedossa olisi yksi yksityinen perhepäivähoitaja.Työpaikka ei ole ihan 100% varma,mutta haluaisin ensin varmistaa pojalle hyvän hoitopaikan. Siis,minkälainen on hyvä hoitopaikka,saanko tietää jostain hoitajan taustoja, miten...

Yhteistyössä