Hakutulokset

  1. Kermaa

    Mikä mua vaivaa?!?! Nytkö se imetys sitten loppuu =( Poika kohta 6kk.

    Mullakin loppu maidontulo kun seinään jo raskauden alussa,ja tais makukin muuttua, kun tuntu olevan pahaa. Mutta voi se tilanne muutenkin muuttua,ettei raskaana tartte olla. Ja sit jos alat ressaamaan,niin sekin vaikuttaa. Koita vaan rentoutua ja imetellä :flower:
  2. Kermaa

    Miksi jotkut perheet elävät kuin läävässä?

    :laugh: :laugh: :laugh: Mä kyllä joudun imuroimaan eteiset noin 5 kertaa päivässä,ja keittiön kerran päivässä,kun on hiekkapiha ja parit pienet keittiössä jotka murustelee... Mutta leluja ei joka päivä kerätä pois!! Eikä lehtikasoja hyllyn kulmalta. Ja pyykkiä kertyy vinot pinot likasta...
  3. Kermaa

    Vieläkö jonkun lapsella on talvihaalarit?

    Meillä ainakin 3v ja 1v talvihaalareissa,maa on viel ihan kylmä ja kylmä viima puhaltaa. Koululaiset 10&11 "ei TOD. enää!" Välillä kyl on jo vähempikin riittäny,esim kauppaan... Täällä maalla ainakin on paljon helpompaa vetästä toppis päälle,niin ei alle tarvii tunkea paljoo,eikä oo...
  4. Kermaa

    kiinteiden syöminen vauva 6 kk

    Mulla 4 lasta ja kukaan ei ole tykänny vihannessoseista,eli oli kokeiltava enste lihasoseita, jotka maistu hyvin ja sitten vasta kasviksia... Tietenki varovasti alkuunsa... Nuorimmainen täyttää ens vkolla vuoden,ja vieläkin "tarvii" yöllä tissiä kerran, ja päivällä ottais vaikka kuinka...
  5. Kermaa

    ASUINPAIKKAGALLUB

    :attn: Orimattilasta
  6. Kermaa

    Olenko ainut?

    Ei oo tarvinnu, mulla ainakin keho kertoo oviksesta,nipistelee munasarjassa :whistle:
  7. Kermaa

    Minkälaista on olla tosi hauskan miehen puoliso?

    :laugh: Tilannekomiikkaa ja kieroutunutta huumoria, joka iskee muhun täysillä!! Onneks. Mut jotain pelleä joka koko ajan vääntäis vitsiä: ei kestäis. :x
  8. Kermaa

    Älkää sanoko että tää kuva on aito?? :( sis. ällön kuvan

    http://sbgtown.files.wordpress.com/2009/04/lohan-skinny.jpg Voi järkky!!! Jotenki säälittävää ja oksettavaa :'(
  9. Kermaa

    Lastenne nimet?

    Mikael Anttoni, Niklas André, Matias Ilmari, Annina Matilda :heart:
  10. Kermaa

    Paljonko tulee ikää tänä vuonna?

    Marraskuussa 32 :whistle:
  11. Kermaa

    Muistaako joku sen ostos-tv:n aromipesän?

    :laugh: :laugh: :laugh:
  12. Kermaa

    poika meinaa lähteä,

    Joskus oon ite ajatellu että voi kun olis helpompaa antaa kokeilla, meillä välimatkaa 100km ja pojat käy isällään n kerran-kaks 2 kk aikana, ja vasta vuoden ajan on käyneet, erosta 11 vuotta... Mutta nyt ovat huomanneet ihan ite ne faktat jotka me viisaat tiedämme :hug:
  13. Kermaa

    Miten teillä pysyy koti kunnossa?

    :wave: Ihana ketju!!! Meillä 4 lasta ja mies, siihen lisäks maito-/maatila että kauranjyvistä ja hiekasta lähtien lattioilla kaikkea pyörii... :ashamed: Justiin poistin eteisistä ( 2 eteistä |O ) matot, kun aattelin että on helpompi imuroida ja pyyhkästä lattiat kun on niin kurapaskaa...
  14. Kermaa

    Mitä D-vitamiinia käytätte

    Meillä koko perhe vauvaa myöten syö purutabletteja, ne tipat on nin pahoja :heart:
  15. Kermaa

    Rintatulehdustako..?

    Voi auttakaa te viisaat!! Tyttö 11kk ja imetän viel usein (tod näk 5 vuotiaaksi, jos neidiltä kysytään :whistle: ) ja nyt on koko päivän ollu vasemmassa rinnassa sellanen " pitkä kipee viiva" etuosassa, ihan kuin jotain kiristäis. Tosi vaikee kuvailla, mutta jos joku osais neuvoa niin olisin...
  16. Kermaa

    Aika sickoa :O

    YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!! Toivottavasti ei tosi juttu :(
  17. Kermaa

    Kertokaa hyvät ihmiset!

    Meillä käy vieraita sillon tällön,mutta esim marraskuussa meillä on seitsemät eri juhlat(syndejä yms) ja sillon myös Isäntä osallistuu leipomisiin ym, sen sukulaisia suurin osa... Miten sen voi tietää, mikä on normaalimäärä? Mutta ei vieraitten takia pidä loppuun palaa!! :flower:
  18. Kermaa

    Hormonikierukan käyttäjät...

    Taidan olla poikkeus.. Mulla aina nuorena ollu huono iho, mutta nyt kun on toisen kerran hormonikierukka, joka laitettiin 3kk synnytyksen jälkeen, niin tosi hyvä iho!! Nautin kun ei oo näppyi ;)

Yhteistyössä