Hakutulokset

  1. V

    Tuksu menee naimisiin ketju

    Ai hitto house tulee, pakko alkaa kattoon sitä.
  2. V

    Tuksu menee naimisiin ketju

    :laugh: No tässä ykspäivä ihmettelinkin kun tuli joku seiskan mainos telkkarista, että mitä se nyt on koiran ruokaa menny syömään.
  3. V

    Tuksu menee naimisiin ketju

    Sama juttu, luulin et tää loppuu jo klo.21.
  4. V

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    :wave: Mukana! 165cm ja 67kg. Jos alle 60 kg pääsisin niin olis kiva.
  5. V

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mulla tuli kans tänään 30 kenkää lisää, ja tuhlasinkin ne sitten samantien. :)
  6. V

    2009 Joulutontut!!

    :wave: Meillä nukutaan päivisin puolitoista tuntia ja yöllä 12 tuntia klo. 19-7. Että ihan kivasti. Joskus yöllä kitisee kun yrittää kääntyä tai on potkinut peiton pois päältä, mutta eipä muuten. Täällä on kävelyä harjoteltu parisen viikkoa, mutta edelleen konttaamalla menee paikasta...
  7. V

    Mitä olet ehtinyt tehdä aamun aikana?

    Syöny aamupalan, siivonnu keittiön, tehny sämpylätaikinan, laittanu vauvan ekoille päikkäreille ja siivonnu kissojen wc:n.
  8. V

    Onko kirjahyllyssäsi Sofi Oksasen "Puhdistus"?

    Ei ole, mutta luettu on. Tykkäsin.
  9. V

    itkitkö kun olit synnärillä?

    Jees. Kahden tunnin yöunet takana, ja sektion jälkeen olin niin kipeä. En tajunnut ekana päivänä oikeestaan mistään mitään, muistan vaan ajatelleeni että onneksi olemme molemmat hengissä. Toisena päivänä alkoi jo vointi vähän paranemaan ja sain nostaa vauvaakin. Minullakin oli huonetoverina 5:n...
  10. V

    Ellos - 2 viikon toimitusaika?!

    Juu kyllä Ellos on hidas.
  11. V

    Frontierville kysymys, hatutta hautuumaalla...

    Mä en kutsunut ketään uusia pelaamaan: tarpeeks monta kertaa kun sitä hattutehtävää painelin niin se ehdotti jo valmiiks naapurina olevaa, joka sitten hatun lähettikin.
  12. V

    164-166cm pitkät, kuinka paljon painatte?

    165cm ja n. 63kg
  13. V

    G: Vaipat

    Meillä käytetään päivisin kestovaippoja ja yöllä kertiksiä.
  14. V

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Pitää vissiin kuitenkin alkaa kasaamaan tuotta hevosenkenkäpeliä kun badgeissakin on niitä tavoitteena. Mua ei vaan yhtään kiinnosta pelata mitään pokeria tai mafiawarsia ym., mutta jospa laittais vaikka ukon pelaamaan puolestani. :D
  15. V

    Minkä ikäisenä vauva nukkunut koko yön putkeen?

    Noin 7kk:n ikäisenä alkoi nukkumaan koko yön (ts. silloin kun lopetin yösyötöt). Nyt on taas rauhattomia öitä kun noita hampaita on tulossa 3 kpl kerralla.
  16. V

    Hyvää huomenta!

    Huomenta! :wave: Toinen kuppi kahvia jo menossa. Vauva nukahti uudelleen, mutta eihän sitä itse enää saa unta.
  17. V

    2009 Joulutontut!!!!

    Onnea Myräkkä!!! :heart: Meillä poitsu oppi kolmen päivän sisällä nouseen istumaan, nouseen tukea vasten ja sitten vielä konttaamaan. Nyt on menohalut hirmuiset kun koko ajan pitää nousta yylööös. Sanoo myös ättä, mutta luulen ettei se vielä mitään tarkoita. Niin ja oppi tässä muutama...
  18. V

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    FrontierVille - FREE Horseshoes. Tuommonen. Yritin sitä eilen, mutta en saanut tehtyä loppuun asti. Ja taas hölmöä huijataan :ashamed:
  19. V

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Ootteko yrittäneet saada niitä 600 ilmaista hevosenkenkää (vai paljonko niitä nyt oli), vai onko se vaan huijausta?
  20. V

    2009 Joulutontut!!!!

    Tökkii tämä palsta, mut kai se on totuttava.. Joo, toisilla ei ole ilmeisesti omaa elämää kun pitää toisten tekemisiä kytätä, ja sitten vielä kylillä puhua.. Me lähdetään viikon päästä lentelemään, kylläkin vaan kotimaassa pysytään, mutta kuitenkin. Vähän jännittää miten tuo poitsu...

Yhteistyössä