Hakutulokset

  1. M

    Äitiysraha 3.lapsesta ?

    Voiko 3. "peräkkäisestä" lapsesta saada saman äitiysrahan kuin 1. ja 2.lapsesta, vaikka ei olisi välillä ollut töissä. Esikoiseni on syntynyt 12/04, kakkonen 10/06 enkä ollut välillä töissä. Sain kakkosesta saman äitiysrahan kuin ekasta "kaksi lasta kolmessa vuodessa"-säännön mukaan. Nyt olin...
  2. M

    Työnantajan maksama palkka ä-loman alussa?

    Maksaako työnantaja palkkaa äitiysloman alussa (esim. 72 arkipäivää), jos jää äitiyslomalle hoitovapaan perään ja jos on vakituinen työpaikka? Onko alakohtaista? Itse olen opettaja.
  3. M

    Porissa synnyttäneitä?

    Olen synnyttänyt Porissa kuusi lasta vuosina 1989-1998, eikä ole mitään negatiivista sanottavaa. Toiveitani on kuunneltu ja kaksi tehohoitoa tarvinnutta lastani on hoidettu tosi hyvin ja asiantuntevasti.
  4. M

    Tic-oireista

    Ekaluokkalaisella tytöllämme on koulun aloittamisajoista lähtien ollut erilaisia ns.tic-oireita, aluksi nenän nyrpistelyä, sitten niiskutusta, köhimistä ja nyt uusimpana silmien räpsyttelyä. Välillä oireet ovat olleet pois,mutta tulevat uudelleen. Tyttö on reipas ja iloinen, koulussa menee...
  5. M

    mitä astioita keräätte?

    Pentikin Aino-sarjaa ja Arabian Muumimukeja. Tyttäreni 18 v kerää Pentikin Hallaa ja Arabian Teemaa.
  6. M

    Suurperhe matkailuautolla Eurooppaan

    Lisäisin vielä kysyjälle, että jos haluat vaihtaa ajatuksia sähköpostitse, sekin onnistuu. Meillä on jo kovasti matkakuumetta taas...;).
  7. M

    Suurperhe matkailuautolla Eurooppaan

    Hei! Olemme olleet suurperheemme kanssa jo kuutena kesänä kiertelemässä Eurooppaa matkailuautollamme. Reissujen pituus on ollut yleensä kolme viikkoa. Ensimmäisellä reissullamme 11 v sitten kävimme mm. Pariisin Disneylandissa, Saksassa ja Itävallassa. Mukana oli silloiset viisi lastamme (1-8 v)...
  8. M

    Olisko vinkkejä miten saan tytön syömään paremmin?