Hakutulokset

  1. unelma

    karsastus

    Onkos kellään tällaista vaivaa, kuin karsastus. Mitä oireita se teillä aheuttaa? Itselläni on keskiviikkona silmälääkärille aika, koska oikeassa silmässä on vedon/paineen tunnetta. silmäpaineet mulla on ok. valokuvissa huomaa, että silmä ei katso ihan suoraan. Tosi ärsyttävä vaiva, mutta...
  2. unelma

    Ovulaatiokipuja? Kuinka kauan voivat kestää?

    Mulla on nyt jo neljättä päivää kammottavat oviskivut, toissapäivä oli kyllä vähemmän kivulias. Onko muilla kokemuksia näin pitkään kestävistä kivuista? Olen jo alkanut ajatella, että syynä olisivat kystat tms. Ikä tuntuu lisäävään kipujen kovuutta ja kestoa, olen 36,5 v.
  3. unelma

    Ylipaino ja hoidot

    Terve! Rustasin uuden otsikon liittyen ylipainoon ja hoitojen saamiseen tuonne "keskenmeno" -puolelle. Jos -ja toivottavasti kun- jollain olis kommentteja tai kokemuksia, kurkatkaapa sinne. Kiitos!
  4. unelma

    Ylipainoiselle tyly tuomio: "ei hoitoja" Kätilöopistolla

    Tervehdys! Täällä ei ole vähään aikaan näkynyt kirjoituksia ylipainosta ja raskautumisesta, joten: Tilanteemme: minä 36, mies 42. Yritystä 1 v 9 kk. Käväisimme Väestöliitossa viime marraskuussa, minkä jälkeen todettiin kohdunulkoinen (tod.näk.) raskaus ja samaan syssyyn myös keskenmeno...
  5. unelma

    Kuinka kauan vuoto voi kestää km:n jälkeen? Kertokaapa!

    Minulla todettiin 1.12. kohdun ulkoinen raskaus. Siitä lähtien olen vuotanut. Mitään hoitotoimenpiteitä ei ole tehty, odotellaan vaan että kroppa hoitaa itse istukanjämät pois. Onko kokemuksia: kuinka kauan vuoto voi kestää kohdun ulkoisen / keskenmenon jälkeen?
  6. unelma

    Kohdunulkoinen ja hcg-arvojen kehitys / kokemuksia??

    Mulla todettiin siis toissaperjantaina kodunulkoinen raskaus. Vuodan nyt jo 11. päivää. Hemoglobiini on laskenut 10 yksikköä. Tänään saan tietää, pitääkö istukkamassa hävittää lääkkeillä (sytostaatti) vai ei. Mulle oli yllätys, miten hcg-arvot (istukkahormoni) heittelevät. Alussa 450...
  7. unelma

    Clomeista kystia, kuinka kauan kivut kestävät??

    Minulla todettiin siis eilen kohdun ulkoinen raskaus. Ultrassa näkyi viime päivinä vaihteleva määrä kystia ja follikkeleita. Raskaus oli siis alkanut clomittomasta kierrosta, jolloin minä ei lääkärini mukaan edes ollut ovuloinut!! Olen nyt kipuillut pari päivää, eilen kivut kovenivat...
  8. unelma

    Eilen yllätys+,olen syönyt clomeja raskaana ollessani:-(

    Tilanteeni tällä hetkellä: mulla on olluut lämpöä (37,5-38) tän viikon torstaista lähtien. Kamala väsymys koko ajan, olen ollut sairauslomalla. Viime kierrossa unohdin aloittaa clomit oikeana päivänä ja jätin ne kokonaan siis väliin marraskuussa (3.satsi). Kävin progesteronitestissä ja gyneni...
  9. unelma

    Migreeni ja lapsettomuushoidot, kokemuksia?

    Sairastan aurallista migreeniä, kohtauksia on onneksi melko harvoin. Tiedustelisinkin nyt, onko täällä ketään migreenipotilasta, joka olisi käynyt hoidoissa? Pieni pelko on, että hormonit nostavat aivohalvausriskiä...
  10. unelma

    Inseminaatio:tehdäänkö aina "tuoretavarasta"??

    Kysymykseni kuuluu siis: tehdäänkö inssit aina tuoreesta spermasta vai pakastetaanko simpat välillä?
  11. unelma

    tytölle nimi

    Moi, miltäs kuulostais nimi Lumi pikkuiselle tytölle? Kauhea pähkäily päällä :headwall:

Yhteistyössä