Hakutulokset

  1. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Heippa kaikille! Vieläkö ehtii uutena mukaan? Kävin alkuraskaudesta paljon teidän keskusteluja seuraamassa mutta en uskaltanut liittyä mukaan kun mulla huolta aiheutti suuri hematooma kohdussa ja onnellista loppua ei kukaan uskaltanut luvata. No edelleen vauva masussa porskuttaa ja nyt...
  2. H

    Kohtalontovereita?

    Kaippa se on mukaan tultava kun oon jo pidempään tätä ketjua lukenut ja ois kiva jakaa kokemuksia teidän kanssa. Elikkäs mulla hematooma ilmoitteli itsestään rv 12+6 kun nousin autosta parkkihallissa ja ihmettelin et mitä ihmettä mulla vuotaa housuihin. No sitäpä vuosi koko matkan kun...
  3. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Heippa pitkästä aikaa! Ei oo tullu tänne paljoa enää kirjoteltua mutta ilmottelen kuitenkin vauvan syntymästä. Eli meille syntyi 16.10 klo 16.42 poika mitoin 49cm/ 3210g rv 39+3. Synnytys oli nopee 1h 40 min.Isoveikat on kovia hoitaan pientä ja vauva on toistaiseks ainakin aika helppo tapaus...
  4. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Onnea Heikulle vielä täältäkin!! Ja kiitokset Mama-L uudesta pinosta! Vähän on tullut munkin kirjoteltua tänne kaksplussan puolelle, enemmän tuolla facessa tulee kirjoteltua kun on muka jotenkin helpompaa siellä. Käyn kyllä väliin lueskelemassa teidän juttuja täältä että pysyy kärryillä :)...
  5. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    RouvaKoivisto: meille tulee kolmas mutta ikäeroa tulee 2v 2kk. Esikolla ja kakkosella ikäeroa on 2v 11kk. Eli meillä on sitten lokakuussa 5v( täyttää syyskuussa), 2v(täyttää nyt elokuussa) ja vauva. Sitä sitten odotellessa :) hömpiäinen ja santeri 29+5
  6. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Täällä sitten tapahtuu aina jotain jänskättävää...Taitaa käydä aika vähiin! Täälläkin on alkanut supistelut. Sekä kivuttomia että kipeitä tulee, kuitenkin enemmän harjotussuppareita. Välillä saattaa tulla useempi peräkkäin, monta päivässä ja soittelinkin neuvolaan ja katotaan tilannetta ens...
  7. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Täältä pikanen viesti vaan, tietokone temppuilee... Lääkärineuvolassa kaikki ok vaikka pelkäsin vähän jo muuta. Kohdunkaulaa 3cm ja paikat kiinni.Kaikki ok, painoa tullut reilussa kolmessa viikossa 1kg. Mutta asia mikä jäi huolestuttaan oli sf- mitta. Oli kasvanut vaan 1cm tän reilun kolmen...
  8. H

    Mistä käytetyt emma twin joggerit?

    Siinähän se kysymys jo tulikin eli hakusessa olis käytetyt emma twin joggerit Tampereen lähistöltä. Kellään tiedossa mistä vois löytyä? Ilmotuksia olen jo jättänyt.
  9. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Zeenakos se oli joka tuumaili vauvan allergia-asioista?? Meillä sama tilanne. Eli kolmatta ootellaan ja eka poitsu oli itkunen ekat 6kk ja selviteltiin jo allergiat jne. mut asiat helpotti vaihtamalla maito tavallisesta korvikkeesta sellaseen kaupasta saatavaan jauheeseen. No kakkonen oli aluks...
  10. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Mökiltä palattu ja muutama sivu oli taas luettavaa... Oli mukavaa olla isommalla porukalla ja pelailla korttipelejä jne. Eilen sain jo aikaan hetkisen pienen huolen kun mietin että koska vauva oli viimeks liikkunut. Noh, kyllähän se sitten pian anto merkkkejä itsestään :) On kyllä kiva kun...
  11. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Näyttää olevan noita sokerirasituksia useemmallakin ollut. Mites tuo kun mulle sanottiin että voi mennä vasta viikolla 26? Vai onko se noin tarkkaa...Varasin ajan kuitenkin nyt sille viikolle kun 26 viikkoa täyttyy. Ma meenkin käymään omalla lääkärillä kun mulla tuli jo ennen raskautta ja nyt...
  12. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Hei mäkin voisin liittyä sinne facebookin puolelle mut mites se nyt sit kävikään?? Neuvolassa tuli käytyä tänään ja nyt on raskaustodistus ja kelan paprut odottelemassa kassissa. Kaikki oli ihan hyvin, painoo tullu ärsyttävän paljon mutta aina mulla tulee raskauden aikana ihan sama mitä syö...
  13. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Onnittelut Heikku ja Mama-L :flower: Paljon ootte taas kirjotellu, hyvä kun perässä pysyy! :) Joku oli kirjotellu ainakin Emman jule twin tuplista tuolla jo vähän aikasemmin. Itekki niitä kurkkasin kun ovat edulliset ja ihan näppärän näköset mutta ne ei oo todellakaan kovin isot makuu-...
  14. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Kuulumisia rakenneultrasta! Elikkäs aamulla jo kävästiin kurkkaan vauvaa ja kaikki oli pienellä oikein hyvin :) Kooltaan vastas viikkoja 21+1 kun nyt luultavasti todistukseen merkataan lasketuks ajaks 20.10, jonka mukaan ois 20+5 tänään. Eli aikaa ei lähetä muuttaan, vaan sitten pääsen...
  15. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Iltaa! Siinä se viikonloppu taas meni, yhdessä hujauksessa. Vaikkakaan tällä kertaa se ei haittaa yhtään sillä huomen aamulla päästään rakenneultraan kurkkaan vauvaa, JEE!! Eli sitä tässä ootellessa. Aika on vaan niin kovin aikasin että saas nähä kuin pääsee ylös. Ehkä noin hyvän syyn takia...
  16. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Heippppaaaa!!! Kiitos uudesta pinosta! Täällä kotona on erikoisen hiljasta. Esikko ja isänsä lähtivät kattoon AC/ DC :n keikkaa ja pikkumies nukkuu :) Asuntogallup me asutaan rivarissa 3h+k+s, oisko joku 78 neliöö. Isompaa oltas vailla, mut miehen työtilanteesta johtuen pitää ootella...
  17. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Osanottoni mude79 :hug: Koskakohan nää huonot uutiset loppuu tästä pinosta?? :( Omista tunnoista sitten vähän myöhemmin...
  18. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Minttu-Maarialle ja koko perheelle voimia :hug: Osanottoni.
  19. H

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Aurinkoista ja mukavaa päivää kaikille! Eipä oo tullut niin kovin kirjoteltua tänne vaikka oon teidän muiden juttelua käynyt säännöllisesti kurkistelemassa. Jotenkin tuntuu että oma tila junnaa paikallaan eikä oo oikein mitään kirjoteltavaa. Maha tuntuu ilman turvotuksia kovin pieneltä...
  20. H

    Emma twin jogger/ Abc joggerit / Carena Double Swing

    Okei neitim...Ei se mitään...Ei voi aina muistaa kaikkee :laugh: Mut soitin tuonne muksumassiin ja siellä kyllä sanottiin että näitä Emman twin joggereita siellä ois myynnissä, hinta 229. Muualta en oo vieläkään näitä bongannut. Ja Feenikslintunen tosiaan Carena double swingit on siinä...

Yhteistyössä