Hakutulokset

  1. M

    Ylipainoiset pikkuvauvat

    Meilläpä neuvolatäti sanoi nuorimmaisesta joka oli silloin 3 VIIKKOA vanha että on liian lihava!!! Sanoi oikeasti että pitäis laihduttaa... :laugh: :laugh: No nyt on poika normaalipainonen..että näin.
  2. M

    Ikää on 33 ja koko elämä ihan hakusessa

    Eihän sitä voi olettaa että tämän ikäisenä olisi elämä ohitse...Eli ihan normaalia.Saahan sitä olla unelmia ja tavotteita.Mitäpäs järkeä tässä muuten oliskaan. :D :D :D
  3. M

    Mitä teillä on iltapalana?

    Muroja söivät sekä leipää ja vielä jogurtit päälle. :D Nyt on kaappi tyhjänä. :D
  4. M

    Viiraakohan mulla vähän? lapsia on pyydetty hoitoon muutamaksi päiväksi ja minä epäröin? Sitäpaitsi uusimman tulokkaan l.a on perjantaina...

    Samaa mieltä.Ja vaikken raskaana olekkaan olen vaan onnellinen jos mun muksut edes muutamaksi tunniksi lähtee hoitoon. :laugh: Se on luksusta.
  5. M

    voiko 3kk vauva olla 4h

    Tässä sen näkee ihmisten eron.. :D Toiset jättää ja toiset ei.Mutta ei vauva traumoja saa jos on hyvä ja luotettava hoitaja. :D
  6. M

    voiko 3kk vauva olla 4h

    Ei se vatvominen kannata. :D Kyllä se varmaan tekee hyvää vauvalle ja äitille.Eikä kyseessä ole kuitenkaan ihan vastasntynyt.Ja saapahan esikko extrahuomiota mikä on tärkeää. :heart: Hyvin se menee. :D
  7. M

    voiko 3kk vauva olla 4h

    Luota nyt isääsi siis koska on ennenkin hoitanut lapsia. :D :D
  8. M

    voiko 3kk vauva olla 4h

    Ei se nukkuminen ole mun mielestä ongelma.Ihan oikeasti varmaan pärjäävät. :D
  9. M

    voiko 3kk vauva olla 4h

    Mä en kyllä nää mitään ongelmia että sun isä hoitais vauvaa.Joskushan se on aloitettava. :D :D Ja neljä tuntia on lyhyt aika.
  10. M

    Minkä ikäiselle kännykkä?

    Meillä poika saa kännykän kesällä eli ennen kun lähtee ekalle. :D
  11. M

    Apua uhmaikäisen kanssa.

    Poika voi reakoida siihen että on "joutunut" päiväkotiin ja siksi uhma tulee noin vahvana juuri sinua kohtaan.Ei kai siinä muu auta kun jatkaa jäähyä ja yrittää perustell miksi näin ei saa tehdä.Tai yrittää keksiä joku muu rangaistus.Kyllä se aikanaan ohi menee vaikka väsyttävää onkin.Meillä...
  12. M

    5-vuotiaan puhe

    Ei kai siitä kannata välittää, pääasia että puhuu. :D Meillä 5v matkii paljon veljeään joten murresanat sujuu. :D
  13. M

    Voiko kummiutta perua?

    Enpä tiedä..meidän pojilla molemmilla on onneksi yhdet hyvät kummit.muut ei pidä yhtetyttä oikeastaan ollenkaan.Ei kai sille mitään voi. :|
  14. M

    Mun pian 3-vuotias ei kakkaa muualle kuin housuihinsa...

    Meillä oli esikoisen kanssa sama ongelma että teki kakan vaan vaippaan vielä 3 1/2 vuotiaana.Jotenkin se vaan sitten oppi aika pian kun meni päiväkotiin ensin tekemään pottaan (vaikka iso olikin) ja sitten pönttöön.Kyllä se siitä. :D
  15. M

    Miten teillä pysyy koti kunnossa?

    :wave: Elämä on yhtä kaaosta täälläkin.Leluja ja vaatteita pursuaa joka nurkasta.. :D Ja lapsia mulla on vaan kaksi. :laugh: Kyllä se siitä.Kohta ne lapset kasvaa ja ehkä sitten helpottaa.
  16. M

    Antaisitko tänä vuonna 7-vuotta täyttävän katsoa Harry Potter ja Azkabanin vanki ?

    En todellakaan antais....Poika meillä täyttää kohta 7.v.Ei se siitä kuitenkaan paljon ymmärrä joten ei tartte kattookkaan. :D
  17. M

    Äidit -76

    täällä ollaan :wave: kaksi lasta 7v ja 5v
  18. M

    Kolmas haaveessa!?

    Meilläkin tämä aloite on tullut miehen puolelta.Vaikka kyllähän minä olen haaveillut prinsessasta aina välillä. :D Jotenkin ajattelin vaan että se jää haaveeksi...Miehellä ikää on jo 41.v.Joten en tiedä onko tullut ikäkriisi päälle vai mikä. :D Mutta ajttelin kypsytellä asiaa kesän yli ja...
  19. M

    Kolmas haaveessa!?

    Sehän mua nyt pelottaakin että kun elämä nyt on "helppoa".Ja toisaalta taas myös ikäkin että jaksanko vielä.Poikien ikäero on 1v8kk ja silloin valvomiset yms. meni samaan putkeen.Nyt ei enää niinkään.....

Yhteistyössä