Hakutulokset

  1. Z

    Miksi se nostaa niin suuria tunteita esiin jos äiti on kotona ja lapsi hoidossa?

    omaa mokaahan se myöskin silloin oli että oli tilanne mikä oli. harmittaa se kieltäytyä työstä kun ei osaa pkpaikkaa. onneksi se on ollutta ja mennyttä. siltikin toivon jotain muutosta järkevää sellaista tuohon asiaan. muutenpa ei voi sanoa muuta kuin jokainen tehköön sitten kuin lystää :D itse...
  2. Z

    Miksi se nostaa niin suuria tunteita esiin jos äiti on kotona ja lapsi hoidossa?

    minua ainakin sapetti kun työt olisi alkanu ja en saanut päivähoitopaikkaa. ja tieto siitä kuinka paljon on sellaisia jotka ei niin pakosta tarvitse sitä pkpaikkaa pitää niitä paikkoja varattuna. kyllä se pitäs olla niin että ketkä oikeesti tarvii työn jne puolesta ja vaikka erikseen "virike"...
  3. Z

    ärsyttää.

    tiedän tunteen. joskus tein paljonkin tonnisia, into loppu siihen ku oli valmis ja huomasin että 1 palanen puuuttuu. ei löytyny mistään ja pilipali oli sen jälkeen roskiksessa. :D
  4. Z

    Mitä te tekisitte.

    eihän koko vaikuta vaan paino...
  5. Z

    Mitä te tekisitte.

    olen itse lähettänyt rullaluistimet postimaksut 10,50. eihän haalari paina paljo mitään?!?!?! taitaa pikku virhe kyllä postareiden kohalla olla!!!!
  6. Z

    Pk-seutu (ja etenkin Tikkurila ja lähialueet!)

    täällä ois koivukylässä vaikkapa kahvitteluseuraa, täällä ikää pojulla 7kk. ota yhteyttä jos vaikka sattusit liiikkumaan täällä päin :)

Yhteistyössä