Hakutulokset

  1. S

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Tänään viikot 20+4.Rakenne ultra oli viime viikolla.Lapsi, kehittynyt ja kasvanut normaalisti.Minkäänlaista rakenteellista vikaa ei löytynyt.Niin oli samanlainen päänmuoto, kuin isällänsä.Kätilölle asiasta mainitsin:hän vastaten;kyllä täällä poika on.Kyyneleethän siinä silmiin...
  2. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    viikkoja takana 15+5.Pahoinvointi, loppui pari viikoa sitten.np-ultra ja veriseula ok,eli ei hälyyttänyt.nyt vaan rakenneultraa odottamaan. vauvatoive, samassa veneessä seilataan...eli,narsku ex heitti minut toukokuussa kodistamme ulos ja purki kihlauksen.kertaakaan ei ole vointiani...
  3. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Tänään viikot 11+4.np-ultrassa palleroinen,vastaa päivälleen raskausviikkoja.turvotusta 1.1mm kaikki paikoillaan, sormia myöten.Nyt vähän oloa helpottaa vielä saa jännätä verikokeen tuloksia.Ihanaa, mun lapsi voi näillä näkymin oikein hyvin.Oli aika poikamainen..... Isästä ei ole...
  4. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Näin ne raskausviikot kuluvat.Pahoinvointia on satunnaisesti.ensiviikolla np-ultra,jännittää kovasti. Nyt oma asunto löytynyt,muutto takana.Olen yksin.ex-avo ei edellenkään ole kysynyt kuinka voin?tai mitä ehkä vauvalle voisi kuulua......Kiinostunut lähinnä kuinka paljon olen ajatellut maksaa...
  5. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Tänään rv 8+5.Pahoinvointi on alkanut.....Olen varannut vuoteen viereen banaania.Syön sitä ennen kuin nousen ylös.Huvittavaa.Silmät ummessa ja nukuksissa ja banskua naamaan.Syötävä on parin tunnin välein,muuten huonovointisuus iskee.Ensiviikolla ensimmäinen neuvolakäynti.kesäkuun alussa...
  6. S

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    pinoon mukaan...................Surina70(40).................23.12.2010...........PS.....4.
  7. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Tänään 6+6.Vähän ällötystä ilmassa ja väsymystä.Mutta toistaiseksi olen päässyt helpolla.En oikein muista koska se pahoinvointi, alkaa isosti?Nuorin täyttää 13v, siitä on siis niin kauan aikaa kun viimeksi raskaana. Perhetilanne ei ole helpottanut.Avoa en ole nähnyt moneen päivään.Ei soita...
  8. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kyllä asunto on hänen.Minulla alkaa siis nyt oman etsiminen.Kiitos teille kaikille viellä kovasti.Autatte mua jaksamaan tän kipeän ja vaikean asian kanssa.Yritän käydä eroprosessia jo nyt läpi.Haluan että en tule katkeraksi. On mulla joitakin hyviä ystäviä keneltä saan apua.Olen jo tänään...
  9. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    :'( Terapeutilla käyty.Ilmoitti, että haluaa olla yksin.Minun muutettava pois.Eikä hyväksy lasta.Kun asumme erillämme, ilmoittelee jos haluaa jatkaa.......Voiko aikuinen oikeasti, olla noin omahyväinen?Kuinka edes kuvittelee,että huolisin sen edes takaisin jos ei halua antaa mulle mitään tukea...
  10. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos,JÄÄRÄPÄÄ. Mä niin happy, etten pysty nukkumaan vaikka 4yöhugia vielä edessä.....
  11. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Painuin suoraan yövuorosta ultraan yksityiselle.YKSIN jouduin mennä.......kuka nyt haluaa mukaansa abortin kannattajan? Siellä oli pieni vaavero,sydän löi hienosti.viikkoja 6+0 ja vastasi myös niitä.Eli,laskettu aika pitää.....23.12.2010 Oli se mahti, tunne kun pikkuisen siellä näki. =)...
  12. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos, kaikille kovasti kannustamisesta.Onneksi pääsemme keskustelemaan asioista jo tällä viikolla.Tänään siis viikkoja kasassa 5+5.Pisulla saa rampata jatkuvasti :laugh: .Myös nälkä on koko ajan.Rinnat selkeästi suurentuneet.Pahoinvointia ei vielä ole ollut.....Eli, voi sanoa että lievien...
  13. S

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Surina70(40v.)......la 23.12.2010 PS..........Eli,rv 5+4 nyt menossa.Avomiehelle kerroin....ei halua lasta.Olisi kuulemma ehdottanut kihlauksen purkua ja eri osoitteita muutama päivä sen jälkeen kun kerroin raskaudesta.Oli siis päättänyt jo erota koska suhde ei toimi.Painostaa aborttiin kovasti...

Yhteistyössä