Hakutulokset

  1. hapisikatakamura

    Entinen PIKKUVIIKINKI...

    Entinen PIKKUVIIKINKI...
  2. hapisikatakamura

    saako nikin vaihdettua???

    nostan
  3. hapisikatakamura

    saako nikin vaihdettua???

    haluan takaisin vanhan nikkini joskus menneisyydestä:PIKKUVIIKINKI, mutta en tiedä miten vaihtaa?
  4. hapisikatakamura

    Ketä kadonneista palstalaisista kaipaat??

    Täällä entinen pikkuviikinki sekä merelle :D!!!!
  5. hapisikatakamura

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    aaa ok :D... mä käytän niitä raskauskeijun testejä, en tiedä niiden nimeä, mut hyviä ovat, eivät näytä mitään viivapaikkoja ainakaan mulla. juu täällä kans kaikki oireet, oksensin eilen kahdesti ja jatkuva kuvotus,väsyttää ja ruoka maistuu oikeen hyvin :D... eilen lenkillä oli pakko välillä...
  6. hapisikatakamura

    Voin tulkata unia, jos joku uni painaa :)

    näin viimeyönä unta maailmanlopusta, maapallo oli aivan punainen avaruudesta katsottuna, maa aaltoili laavaa ja lopulta tulivat meteoriitit, tiesin loppuni tulleen ja menin lapset ja mies kainalossa maate sänkyymme odottamaan loppua. :/
  7. hapisikatakamura

    Mitä olette harrastaneet raskausaikana ja yritysaikana???

    pitää varmaan sit höllätä vähän tota juoksujalkaa ja tehdä vaikka intervallia vaan, ois hiukan kevyempää...
  8. hapisikatakamura

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

    Minä voisin tulla mukaan seuraanne :) ,takana 2km, toinen oli viimekierrosta. eli km 1 03/11 sekä 05/11, nyt kp18/28-32 menossa ja todennäköisesti dbo 1 kait.
  9. hapisikatakamura

    Juurihoito alkoi eilen,nyt hammas kipeä :/

    minulla se kipu paheni ja kun menin hammaslääkärille akuuttiin ni oli hampaan sisällä kamala paine (täynnä märkää) tämä toistui samassa hampaassa 6 kertaa ja lopulta repivät koko hampaan pois :/. on kuulemma ihan yleistä et se hoitojen välillä kerää märkää sinne ja sattuu lopulta niin perkulasti.
  10. hapisikatakamura

    Kysymys niille, joilla useampi kuin yksi lapsi! (Synnytyksestä, viikoista)

    41+2 ja loput 2 synty sektiolla 38 sekä 37... liian ahdas lantio.
  11. hapisikatakamura

    Mitä olette harrastaneet raskausaikana ja yritysaikana???

    Tässä pohdin et onko maastojuoksu liian rankkaa kun yrittää raskautua? juoksen päivittäin ja sen 1-2h... anteeksi muuten toi alotus (tuli isolla)
  12. hapisikatakamura

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    _tiny_: voi hitsin hitsit sentään :/, mutta kannattaa kokeilla niitä ovistikkuja, sitten ainakin näet että ovuloit ja tietää tarkalleen sen hedelmällisimmän ajan :). neitipippuri: kyllähän se kirto voi olla vähän sekasin pillereiden jälkeen :), voi olla että ens kierto onkin jo paljon...
  13. hapisikatakamura

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Emmuska : minä tilasin kerrankin oikein clear blue ovistikut koska mulle kans antanut noi viivapaikkoja ja välillä tosi epäselkeitä... cb on hyväksi koettu, ei anna turhia tuloksia vaan selkeän hymiön :) ... pitää itsekkin taas ostaa niitä lisää jos tällä kierrolla ei tärppää. (ovat...
  14. hapisikatakamura

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Minulle kävi hiukan oudosti tänään: bongasin oviksen joku viikko sitten ja tänään tein sen raskaustestin ihan vaan huvikseen vaikka tiesinki ettei voi positiivista vielä näyttää ees, no se sit näyttikin 2 yhtä vahvaa viivaa, hetken siinä raapisin päätäni ja olin aivan onnessaan, kunnes huomasin...
  15. hapisikatakamura

    Onko lastensuojeluasia?

    minun käy todella sääli lasta ja ap:ta :(((((... olet oikeasti tehnyt hienon homman pitäessäsi huolta lapsesta, joka ei ole sinun :heart:, olet voinut olla jopa ainoa välittävä ihminen tälle lapselle,joten hatunnosto sinulle!!! tee ihmeessä ilmoitus,sillä ei tiedä millaset olot lapsella on...
  16. hapisikatakamura

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    neitipippuri: minulla ainakin ovis tuntuu sellaisena vihlasuna keskellä alavatsaa ja sivussa, voi vihloa jopa muutaman tunnin. Hurjasti tärppionnea kaikille ;) kesähän on sitä hedelmällisintä aikaa :heart:... me aiotaan viettää miehen kanssa oikeen todella meillä kun koko seuraavan viikon...
  17. hapisikatakamura

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    josefia: olitko tikuttanut oviksen? jos et,niin se ovis on voinut tulla vaan vähän myöhemmin. minulla ainakin toi ovisaika vaihtelee joka kierrossa muutamalla päivällä :). tärppionnea sinne vaan .:wave:[/url][/IMG]
  18. hapisikatakamura

    Miten lelunlainailijoiden kanssa puistossa toimitaan?

    Ei minusta ainakaan :D, kyllä mäki haluan välillä "leikkiä" yksinänikin :)
  19. hapisikatakamura

    Miten lelunlainailijoiden kanssa puistossa toimitaan?

    Eiköhän tässäkin jokainen vanhempi toimi jokainen omalla tavallaan?? Meillä pyritään lainaamaan myös muille ja en ole kovin tarkka missä ne lelut puistossa sillä hetkellä ovat, kunhan kaikki takaisin tulevat,mutta en sano ,että mun tapa on oikea, niitä oikeita tapoja on niin monia. kyllä sitä...
  20. hapisikatakamura

    UKKONEN PERKELE pois meiltä

    sais tulla tännekin ,rakastan ukkosta ja salamointia <3

Yhteistyössä