Hakutulokset

  1. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Moi taas kaikille! En ole taas pitkään aikaan kirjoitellut. Liikaa töitä, liian vähän vapaa-aikaa. Haluaa jo lomalle...vielä reilut 4 viikkoa töitä...plaah! Eilen neuvolassa taas käyty pitkästä aikaa. Painoa on mammalle tullut reilu 500 g/vko, terkkari ei onneksi kommentoinut mitään...
  2. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Huomenta! Arvista Ostin melkein heti raskauden alussa Body Shopilta Cocoa Butter Stickin (tarkoitettu nimenomaan ehkäisemään raskausarpien syntymistä) . Sisko käytti sitä aikanaan raskaana ollessa ja sille ei vissiin jäänyt mitään arpia. Mulla on jo toinen puikko menossa ja ahkerasti olen...
  3. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Mitenköhän minä ikinä oppisin nuo tummenokset laittamaan oikein?! En varmaan opi...
  4. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Moi taas kaikille pitkästä aikaa! Lueskellut olen ahkerasti (vähän viiveellä taas) teidän juttuja. Työt vaan häiritsee niin pahasti vapaa-aikaa, että voispa jäädä jo lomalle ja siitä heti äippälomalle, mutta ei! Vielä 5 ja puoli viikkoa töitä kesälomaa:( Vastailen vähän viiveellä...
  5. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Tulin äkkiä päivittämään ennen töihin lähtöä, kun on nyt niin helpottunut olo! Rakenneultra oli tänään klo 9.45 ja kaikki oli hyvin. Ei kysytty sitten sukupuolta, kun mies haluaa pitää jännitystä loppuun asti. Tosiaan näin nopsaan olen jo koneen ääressä, kun uä kesti tasan 5 min. Oltiin...
  6. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    POKS 20-0! Vihdoinkin puolivälissä:) Huomenna on rakenneultra ja jos kaikki ok niin vois alkaa jo jotain valmisteluja tekemään pikkuista varten. En ole siis mitään vielä hankkinut, muutamia bodeja siskolta saanut. Vähän jännittää vain tuo huominen r-ultra, että onkohan siellä kaikki hyvin. No...
  7. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Menipä taas tummenukset nappiin =)
  8. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Huomenta! Tatara[/b Kannattaa pyytää terkkaria seuraavan neuvolakäynnin aikana mittamaan Hb. Minä ainakin aion nyt jatkossa joka kerta pyytää ottamaan, jos ei itse ehdota. Sormenpäästä otettuna ei kyllä tule suuria kustannuksia tekemään neuvolalle, vaikka joka kerta mitataan. Mullakin...
  9. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Huomenta! Kirjoitin äsken piiiitkän sepostuksen, mutta jonnekin se vaan hävisi (tekniikan ihmelapsi :) ). Nyt nopsaan: Kestoilusta En aio kestoilla, en edes kokeilla. En ole yhtään käsityö-ihminen, että saisin ommeltua vauvalle vaippoja tai neuloa villapöksyjä. Saahan niitä tietenkin...
  10. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Hei vaan kaikille! Ilmoittaudun "uudelleen" mukaan. Muutaman viestin olen aiemmin kirjoitellut toukokuun alussa, jos joku muistanee? Toivottavasti vielä huolitte mukaan, yritän olla tästä edes aktiivisempi osallistuja. Viime viikot ovat olleet vaan niin kiireisiä (vieraita ja liika töitä)...
  11. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    bubbeli: Kiitos vinkistä! Meiltä ei olekaan Ruotsin puolelle kuin n. 200 km, sikäli mikäli Haaparannasta löytyy lastentarvikeliikkeitä. Se oiskin hyvä syy käydä samalla Ikeassa, kun ei tuota miestä muuten saa sinne höynäytetyksi ;) Maj10 ja pikkuinen 15+1
  12. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Hei kaikille! Ilmoittauduin mukaan vasta 1.5. ja nyt ensimmäisen kerran kunnolla kirjoittelen. Odotan tosiaan esikoista, LA 25.10. Sairaala OYS. Viikkoja alkaa olla jo mukavasti ja olokin on kokoajan helpottumaan päin. Viikosta 6 viikkoon 12-13 oli jatkuvaa etovaa oloa ja muutenkin olo...
  13. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Hei! Vieläkö ehtii mukaan? Täällä ois 28 v. esikoista odottava äidin alku. La 25.10. ja sairaala OYS. Viikkoja siis tänään 14+5. Täytyypä alkaa lukemaan teidän aikaisempia keskusteluja, ja niitä kyllä näyttää riittävän ihan mukavasti:) -Maj10 ja pikkuinen 14+5

Yhteistyössä