Hakutulokset

  1. I

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Huomenta! Täällä arki rullaa entisellään, ei mitään ihmeempää. Yritän nauttia nukutuista öistä nyt kun niitä vielä on :) Eilen kävin uudelleen sokerirasituksessa, ens tiistaina saa tulokset. Sitten sellanen juttu tähän samaan vauvan saanti hommaan, että ollaan näillänäkymin ostamassa...
  2. I

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    :heart: Onnea tasapuolisesti kaikille vauvan saaneille!! :heart:
  3. I

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Lolaa meillä on tuo Cracon Logico S turvaistuin ja ainakin meidän ohjekirjassa on ajoneuvot joihin turvaistuimen saa tai ei saa laittaa esim keskelle takapenkkejä. Meidän Ford mondeossa ei saa laittaa kun sivuille. Onko sulla käyttöohjeita? Siis onko teillä se alusta joka laitetaan vöillä kiinni...
  4. I

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Meidän Kuu!! :heart: Kiitos vauvahaaveita pinojen kasaamisesta ja kiitos kaikille kanssamatkustajille myös seurasta :kiss: minä se roikun täällä varmasti vielä loppukuusta ni muistakaahan jo synnyttäneetkin käydä sitten kertomassa kuulumisia!
  5. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Kette Onnea poikavauvasta! :heart: Vauvahaaveita Mites sulla sillon kun "jäit kiinni" sokereista rv38, ni riittikö ruokavalio muutos lopun aikaa vai pistitkö ihan insuliinia? Oliko vauva sit syntyessään iso? Siivoaminen teki taas oikein hyvää alaselälle :kieh: , toisaalta huomaa et...
  6. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    heijut Onnea tyttövauvasta! :heart: Neuvola käynti takana ja voihan rähmä sanon mä. Sf-mitta oli noussu viimekerrasta melkolailla, rv 32+1 31,5cm ja nyt rv 36+0 36cm. Mun täytyy mennä uudestaan sokerirasitukseen kun haluavat vielä varmistaa ettei oo sokerivauva. Jos kahdenviikonpäästä sf...
  7. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Minimami Toivottavasti tulee selvyyttä pissanäytteeseen ja sf- mittaan ja kaikki olisi ok. Tuohon synnytystapaan, ni kattelet nyt vaan rauhassa mitä mieltä ovat siellä synnytystapa-arviossa, jospa vauva nyt mahtuisi alakautta tulemaan, jos ei ni kannattaa jutella vaikka neuvolassa, miehen tai...
  8. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Taas on muutama vauva syntynyt, Onnea kovasti!! :heart: Itellä ei ekassa, niinkun ei tässäkään raskaudessa oo ollu häikkää sokereissa vaikka olen runsaasti ylipainoinen. Eka lapsi oli syntyessään 3110g vk 41+0 ja en todellakaan terveysintoillut raskausaikana, paino nousi jotain 12 kg. Ite oon...
  9. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Sylin täydeltä Onnea kaikille vauvan saaneille :heart:! Ja monella alkaa näköjään jo la olemaan ihan ovella! Heijutille on käyny kyllä ohrasesti, toivottavasti käsi paranee ajallaan. Itekin meinasin takapihalla ottaa lennot kun laitoin pääsiäiskukkia ikkunalaudalle, pikkasen alavatsaan teki...
  10. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    En tiiä mikä lie muhun tullu, alkaa varmaan noi aistit pahemman kerran pettää.. Mulla on melkein jatkuvasti tupakan haju nenässä! Meillä ei tupakoida ja oon yrittäny kuumeisesti miettiä voiko tupakansavu tulla jostain toisesta asunnosta vaikka ilmastoinnin kautta sisälle? Vai onko jotenkin...
  11. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Onnea äittä-83 vauvelista!
  12. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    BABYlonialaisen mainitsemia oireita tuli juuri mulle epiduraalin laitosta, jalka sätki, ihan kuin se olis saanu sähköiskun ja toisena tuli kutina kun olin saanut puudutteen. Mulle oli myös vaikeuksia laittaa epi, koska olin siinä vaiheessa aivan helvetillisissä kivuissa ja voin sanoa et sikiö...
  13. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Supistuksista, ei niitä kaikille tuu ennenkuin on tositoimet. Itelle ei ekassa raskaudessa tullu edes näitä harjoitussupistuksia joten en edes tiedä miltä ne tuntuu. Kyllä sitä sitten ties kun oli 40 viikkoa ja säännölliset supistukset alkoi pikkuhiljaa tulla et taitaa synnytys lähestyä...
  14. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Jenkeissähän taitaa olla aika eri geimit loppujenlopuksi mitä täällä koto suomessa. Tuli nyt mieleen et joskus kun katoin sitä matkaoppaat ohjelmaa ni eikös siinä se opas joka asui Turkissa sanonut että siellä äideille tehdään melkein pääsääntöisesti sektio, jos en nyt ihan väärin muista.. Ja...
  15. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Syysmyrsky kylkiluut poikki, kääk, kuulostaa melko heville, jospa niin ei kuitenkaan kävisi! neiti80 aika hurjasti teille käyny, onneksi kaikki ollut hyvin, varmasti todella pelottava kokemus. :hug: Suska84 meni mainitsemaan kismetin, hitsiläinen :) käskytin ukon kauppaan suklaanhaku...
  16. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Josefia Nykyään varmaan kaikki raskausvatsaa tukevat vempeleet on noita tukivöitä, kun ennen ovat ilmeisesti olleet enemmänkin tukiliivejä, tulivat kai jotenkin koko vatsalle ja olivat ns. isompia vempeleitä :) Mun mummo on ollu raskaana 50- luvulla ni sillon on ollu eri meininki, kovasti mummo...
  17. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Eiks ennenvanhaan käytetty sellasia liivejä raskausmahaa kannattelemaan? Näin muistaisin et oma mummo on kertonut :) Entiiä sit onko sellasia enää olemassa, luulisi :) Hyvää Naistenpäivää!!!
  18. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Joku kyseli ylävatsakivuista, mulla on ollu raskauden puolesta välistä asti ylävatsakipuja aina välillä, joskus öisinkin ja silloin ei kyllä nukuttua saa. Yleensä kipu menee ehkä 5-10 minuutissa ohi ja on sellasta epämäärästä, mutta kuitenkin todella häiritsevää kipua. Yhden kerran kipu...
  19. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Mulla ei henkeä toistaiseksi ahdista, mutta nuo yöt ovat olleet kyllä välillä tuskaa. Juurikin se ettei hyvä asentoa meinaa löytyä ja jotenkin jalat tuntuu levottomilta. Mulla oli kyllä todella huono tyyny, kävin toissapäivänä ostamassa uuden ja nyt oon mielestäni nukkunut paremmin, tai sitten...
  20. I

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Meillä oli kans haaveissa toinen lapsi ekan syntymän jälkeen, joten en alottanut mitään hormoniehkäisyä sen takia ettei kroppa mee sekasin. Kondomi taas ei siellä paketissa takaa ehkäisytehoa :D Mut tämän vauvan jälkeen ehdottomasti se ehkäisy mulle ja täytyy miettiä et siihen päälle vielä kumi...

Yhteistyössä