Hakutulokset

  1. A

    Perjantain villi galluppi: Kuinka coolia asteikolla 4-10 susta olisi olla:

    Seksialoissa ei ole musta mitään koolia, mutta olisin erittäin kooli miljonääri, taidemaalari ja erityisesti kuninkaallinen :cool:
  2. A

    Löytyykö muita, joista on haikeaa, kun Tarja Halonen kohta lopettaa presidenttinä?

    No kyllä vähän. Niinistöstä en niin välitä.
  3. A

    mikä ihme tuossa hello kittyssä oikein maksaa ?! hölmön näköinen, suuton katti..

    Mä en ole huomannut niiden olevan mitenkään erityisen kalliita.
  4. A

    Mitä tanssi/urheiluesitystä menisit näistä kaikkein mieluiten katsomaan? =)

    Balettia tai kakkosvaihtoehtona muodostelmaluistelua. Muut ei niin kiinnosta.
  5. A

    Mitä toi estolista auttaa, jos kuitenkin näen nikin tekemät aloitukset

    Äh, tyhmää. Miksiköhän sitä esto-ominaisuutta ei laitettu niin, että aloitukset pysyisivät näkymättömissä, vaikka niihin muut vastaisivatkin.
  6. A

    Mitä toi estolista auttaa, jos kuitenkin näen nikin tekemät aloitukset

    Turhaa. Koskeeko esto siis vain estetyn nikin viestejä muiden ketjuissa?
  7. A

    Mihin vuoteen palaisit takaisin jos voisit?

    Palaisinko pysyvästi elämään itse vai vain vierailijana/tarkkailijana ja miten pitkäksi aikaa? Ja jos palaisin elämään itse ajan uudestaan, pystyisinkö muuttamaan sitä? Tämä vaatisi pidempää pohdiskelua, kuin nyt on aikaa ;)
  8. A

    XL-malli hurmaa. Vai hurmaako?

    Ihan jees.
  9. A

    Elokuva-kliseitä tähän ketjuun

    Pahikset tunnistaa aksentista.
  10. A

    Vautsi! Nyt on pongattu 1000 euron seropi.

    :O No ehkä ne eivät oikeasti halua luopua pennusta.
  11. A

    Möin huutiksessa yhden tuotteen, nyt kaduttaa.. Kehtaisko pyytää kauppojenpurkua?

    En alkaisi mitään valehtelemaan. Parempi kummallekin osapuolelle mun mielestä, kun kerrot ihan rehellisesti, että tulitkin katumapäälle. Selityksistä jää aina selityksen maku...
  12. A

    Vaatetusapua (surkeita kuvia)

    Vika on kaikkein epäsoveltuvin mun mielestä. Eikö sulla ole mustaa jakkua? Tai edes saman tyylistä neuletakkia kuin tuo liila tummassa värissä? Ei nyt auta tähän, mutta kyllä kaikilla olisi hyvä olla musta mekko kaapissa. Se on varmaan monikäyttöisin vaate mitä voi olla, käy töihin...
  13. A

    Pieleen mennyt hiusväri, antakaas vinkkejä!

    Kyllä mä laittaisin seuraavana päivänä. Toivottavasti peittyvät tasaisesti.
  14. A

    Miss Suomi avautuu

    Oh, language...
  15. A

    Onko kellään latvat värjätty esim. shokkivärillä tai täysin eri värillä kuin muu hiuksisto? Kuvia?

    Mä tuunkin aina myöhässä kaikkiin muotijuttuihin mukaan : / Sitä vaan herää joku päivä johonkin kivaan juttuun ja selittää innoissaan kavereille, jotka on vaan ''Hei Rassu, toi on niiin 2010''.
  16. A

    Onko kellään latvat värjätty esim. shokkivärillä tai täysin eri värillä kuin muu hiuksisto? Kuvia?

    :laugh: Okei... Löysin pitkiin hiuksiin tehdyistä värjäyksistä kuvia, mutta tosi nihkeästi lyhkäsemmistä. Jotain tämän tyyppistä ajattelin, mutta blondi osuus olisi jotain värikästä, en tiedä vain mitä:
  17. A

    Kauanko Facebook on ollut olemassa?

    Googel kertoo, että tuubi on perustettu helmikuussa 2005.
  18. A

    Onko kellään latvat värjätty esim. shokkivärillä tai täysin eri värillä kuin muu hiuksisto? Kuvia?

    Yritin googlettaa, mutta en kauheasti löytänyt etsimääni tyyliä... Mulla on olkapäille hiukset ja haluaisin niihin jotain piristystä. Joskus vuosi, pari sitten oli muotia että latvat oli liukuvärjätty eri väriseksi, kaipaisin siitä esimerkkejä ja hiusmallikuvia.
  19. A

    Kevyt itseruskettava voide kasvoille (mielellään silikoniton)?

    Joskus käytin Doven kasvoille tarkoitettua voidetta, jossa oli tippa itseruskettavaa. Se oli ihan ok, en muista oliko silikoniton vai ei, luultavasti ei. Vielä aiemmin sekoitin itse kasvorasvaan itseruskettavaa, siinä pystyi hyvin säätelemään lopputulosta.
  20. A

    varattu mies

    Sulla on ikää, mitä, 18 vuotta?

Yhteistyössä