Hakutulokset

  1. A

    Mitä toi estolista auttaa, jos kuitenkin näen nikin tekemät aloitukset

    Turhaa. Koskeeko esto siis vain estetyn nikin viestejä muiden ketjuissa?
  2. A

    Onko kellään latvat värjätty esim. shokkivärillä tai täysin eri värillä kuin muu hiuksisto? Kuvia?

    Yritin googlettaa, mutta en kauheasti löytänyt etsimääni tyyliä... Mulla on olkapäille hiukset ja haluaisin niihin jotain piristystä. Joskus vuosi, pari sitten oli muotia että latvat oli liukuvärjätty eri väriseksi, kaipaisin siitä esimerkkejä ja hiusmallikuvia.
  3. A

    Tiedättekö Polyvore-saitin? Mulle oli ihan uusi juttu.

    Siellä voi siis leikkiä paperinukeilla ilman nukkeja, eli koota asuja mielen mukaan. I'm in lööv. Fashion Trends & Styles - Polyvore
  4. A

    Poikien nimistä mielipiteitä

    Ei sillä että mulle olisi tässä lähiaikoina syntymässä poikaa, mutta kumminkin mietin taas mahdollisia nimiä :D Eli mun pitkäaikaisia suosikkeja on seuraavat Dorian (viimeksi teilattiin kai täysin täällä) Tristan Caspian/Kaspian Mikä olisi teistä paras ja ehkä harvinaisin?
  5. A

    The Vampire Diaries season premiere!

    Paras. Jakso. Ikinä. Aivan mahtava! Olen niin sarjan fani, että pistin aikaisen herätyksen ja latasin jakson heti kun se oli saatavilla. Nyt kun True Bloodin kolmas kausi oli pettymys, niin ihana huomata, että Vampire Diaries on vain parantanut. Ja se Damon :heart:
  6. A

    Löysin tatskan aiheen ja paikan

    Mutta oonko ihan lapsellinen, kun en haluaisi paljastaa sitä kellekään, ainakaan ennen kuin saan hakattuna ihoon? Kun pelkään muka matkijoita ja muuta, vaikka kyllähän ihmiset sitten sen näkevät kun se on valmis eikä se ideakaan nyt niiin omaperäinen ole, todellakaan... :ashamed:
  7. A

    ''Naiset viehättyvät vampyyreistä''

    Robert Pattinson maailman seksikkäin mies http://www.iltalehti.fi/viihde/2010081912211648_vi.shtml Itse olisin kyllä tuosta listasta valinnut Ianin Somerhalderin joka tuli kolmanneksi, kenet te muut? Ja Ian :heart:
  8. A

    On vissiin taas se aika kuukaudesta..

    Ekat kolme minuuttia Prince of Persian katsomista takana, ja kyynelet virtasivat. Joku päivä sitten luin näitä auto-onnettomuusuutisia iltiksistä kolmevuotiaista orvoista ja 14-vuotiaasta pyöräilijätytöstä, eikä ne saaneet mitään reaktiota aikaiseksi. Sitten taas sopivaan aikaan kuusta...
  9. A

    Kukaan katsonut Babylon AD:n?

    Mitä piditte?
  10. A

    Löysin kivan yllärin kaapista:

    Suklaata :p Tarkemmin sanottuna jämät jostain levystä, jonka olen sitten laittanut kaappiiin ja UNOHTANUT kokonaan. Erittäin harvinaista. Suklaata, vesisade ja Battlestar Galactican eka tuotankokausi :heart: Ihana lauantai.
  11. A

    Ookei, mielipiteitä hiustenväristä kaivataan!

    Eli mikä seuraavista olisi paras sävy sun mielestäsi: Tämä ilman noita vaaleita raitoja: vai (sori jos tulee kauhean isona):
  12. A

    Ihanat hiukset!

    :heart: Pitäisikö repäistä B)
  13. A

    Spotifysta ja mainoksista!

    Huomasin tuossa just äsken, kun yritin päästä kuuntelemasrta aivan hel***** ärsyttävää SAMKin mainosta Spotifyssa, että jos laitoin äänet pois tai hiljaiselle, mianos pysähtyi ja jatkui taas kun äänet laitoin normaaliksi :headwall: Biisin aikana jos noin tekee, biisi ei pysähdy. Aika hyvin...
  14. A

    True Bloodin Season 3 eka jakso nähtynä!

    Aivan mahtava alku kaudelle! Suosittelen... Seuraavat pieniä spoilereita, älä skrollaa alemmas jos et halua tietää mitään uudesta kaudesta: Eric nakuna :p Sophie-Ann :p Ihmissudet tekevät ensiesiintymisen B) Bill voisi pysyä kauemminkin kateissa :ashamed:
  15. A

    Mulla on ollut niin tylsä viikonloppu ettei tosikaan

    Etsin jopa kaverini yhdeltä deittisivulta ja kävin lukemassa sen profiilin. Eilen kävin myös facebookissa parin vanhan tutun sivuilla, vaikka normaalisti avaan facebookin ehkä kaksi kertaa kuussa. Tämä viikonloppu on ollut niin kuollut.
  16. A

    True Blood kolmoskauden traileri!

    Vielä reilu viikko pitää odottaa, ei millään malttaisi! Trailerin perusteella odotan aivan superhypermahtavaa kautta :heart: http://www.youtube.com/watch?v=UvwgqTH5K-s&feature=related
  17. A

    Tupsta toisesta Lintsi-aloituksesta tuli mieleen: Jätättekö vauvan vaunuihin nukkumaan

    yksin sillä aikaa kun käytte isomman lapsen kanssa laitteissa? En muista oliko se viime vai sitä edellisenä vuonna, kun Lintsillä ollessa näkyi yksinäiset vaunut vauvoineen jossain syrjemmässä eikä ketään mailla halmeilla. Suomessa ei tietty vielä ole niin hysteeristäpelkoa sieppauksista kuin...
  18. A

    En päässyt kampaajalle tänään :(

    Okei, osasin vähän odottaakin sitä, mutta toivoin ihmettä. Sain eilen illalla inspiksen uudesta tukasta ja aamulla metsästin kampaaja-aikaa kuudesta eri kampaamosta turhaan :headwall: Miks jjust tänään pitää olla kaikenmaailman päättäjäisiä mihin mummot haluu permiksen?
  19. A

    Liikaa True Bloodia

    '' Don't you dare get morally superior on me, I am an organic vegan and my carbon footprint is miniscule!'' :D Vitsi mä repeän aina tuolle lauseelle. Neljäs kerta kun katson True Bloodin ekaa tuotantokautta :ashamed:
  20. A

    Onko kukaan Second Lifessa?

    Tänään kuulin tuosta töissä ekaa kertaa ja piti mennä kokeilemaan, mutta olen kyllä aika pihalla. Liikkuminen ja hahmon muokkaaminen tuntuivat hankalilta. Enkä uskaltanut edes puhua muiden kanssa :ashamed:

Yhteistyössä