Hakutulokset

  1. L

    IVF-hoidosta plussanneet

    Kiitos kaikille! Orvokkitukka - Suomessa saa luovuttaa alkioita. Itse asiassa, jos pakastusaika alkaa loppumaan, saat "pakastamosta" viestin, että haluatko luovuttaa alkiot tutkimukseen, lahjoittaa tuntemattomalle vastaanottajalle tai heittää roskiin. Kun itse on pari hoitoa käynyt läpi, tuo...
  2. L

    4 alkuraskauden keskenmenoa

    Tänään todettiin taas, että syke on sammunut. Neljäs km tasan kahden vuoden aikana. Kolmessa syke löytynyt 6-7 viikoilla, mutta sitten se on jostain syystä 9-11 viikoilla sammunut. Yksi tuulimuna. Huomenna sairaalaan tyhjennykseen, toivon kaavintaa, sillä lääkkeellinen tyhjennys on niin...
  3. L

    Lääkkeellisen tyhjennyksen kokeneet, kysymyksiä teille.

    1. Missä vaiheessa (rv) on keskenmeno / tuulimuna todettu ja kehityksen arveltu pysähtyneen? 1., 3. ja 4. km todettu viikoilla 9-11, kaikissa kehitys pysähtynyt n. viikkoa aikaisemmin ja kaikissa syke kuitenkin nähty viikolla 6-7. Ei alkanut vuotamaan. 2. km oli tuulimuna, joka todettu 8...
  4. L

    IVF-hoidosta plussanneet

    Paska maanantai... Historia toistaa itseään. Tänään pitäisi olla 9+6. Aamulla ultrassa ei enää näkynyt sykettä, joka oli nähty 6+3. Alkion koko vastasi 8+4 kokoa. Huomenna tyhjennykseen, toivon kaavintaa, sillä lääkkeellinen tyhjennys on minulle todella kivuliasta ja olen joka kerta vuodeosaston...
  5. L

    IVF-hoidosta plussanneet

    Onnea Minni ja tervetuloa totaalisesti jännäämään joukkoon :). Minidisperiini ja foolihappo/raskausajan Multitabs on ollut mukana tässä ja edellisessä tapauksessa, liekkö noista sitten mitään hyötyä? Eilen sain soitettua neuvola-ajan ja labrat, ovat kahden viikon päästä. Eniten kuitenkin...
  6. L

    IVF-hoidosta plussanneet

    Heiii... Varovaisesti yritän uskaltaa tulla mukaan, vaikka pelottaa ihan hirrrrveesti! Olen kyllä lukenut näitä tarinoita ja tää porukka tuntuu omimmalta :), kun mikään ei ole itsestään selvää. Menossa 4. raskaus tasan kahden vuoden sisällä, muttei vielä yhtään synnytystä. ICSIn jälkeen 2...
  7. L

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Tulin sitten sanomaan heipat teille, ihanaisille naisille! Tiistain neuvolan jälkeen tultiinkin sitten alas rytinällä. Keskiviikkona heräsin todella huonoon oloon. Ajattelin, että nytkö se pahoinvointi alkoi? Kun ei sitä koko aikana ole ollut. Sitten tuli aivan samanlaiset oireet, kuin...
  8. L

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Eilen käytiin ekassa neuvolassa. 2 h siellä vierähti, huh! Täti oli kai vähän sekaisin loman jälkeen :D. Lääkäri on ensi viikolla, mutta täti perui mun ultran, joka ois ollu 6.8. :(. Mehän kävimme varhaisultrassa yksityisellä ja täti sanoi, että se riittää (laput ja kuvat oli mukana)...
  9. L

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Moikkista "pitkästä aikaa", tänään käytiin sitten uudelleen siellä varhaisultrassa ja nyt pikkiriikkinen sydän näkyi vahvana sykkivän! Ehkä nyt itsekin alan uskoa olevani raskaana :). Vaikka minulla on tasan 28 päivän kierto ja viimeiset kuukautiset olleet 10.5, on toukan koon mukaan nyt...
  10. L

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos kaikille tsemppaamisesta! Yritän ensi viikon keskiviikkoon jännätä. Lääkäri suositteli uutta ultraa ensi viikon alkuun ja koska olemme reissussa tiistaihin asti, oli ke sopivin. Neuvolan varasin 1,5 viikkoa sitten ja sain ajan vasta heinäkuun lopulle. Sieltä kautta tuli samalle...
  11. L

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei, täällä uusi plussannut, ekaa nappulaa odotteleva. Ikä pyörähti tasaluvuille tähän ryhmään keväällä. Kävin tänään yksityisellä varhaisultrassa. Kaikkien näiden nettilaskureiden mukaan minulla on tasan 8. viikko alkanut tänään. Tänään lääkäri sanoi, että se on 7. alkanut ja ultrasta...

Yhteistyössä