Hakutulokset

  1. H

    Yllätys miehelle

    Olen järjestänyt minulle ja miehelle aikaa viikonloppuna yllätyksenä. Menemme hotelliin, keilaamaan ja syömään. Mietin, että olisi kiva, jos hotellissa meillä olisi joku herkkukori. Mitähän sellaseen voisi laittaa? Kuitenkin pitäisi kestää huoneenlämmössä, jos kori viedään huoneeseen n. klo 15...
  2. H

    Synnytyksen alkaminen täydenkuun aikaan

    Onko kellään kokemusta tai enemmän tietoa moisesta? Googlettamalla muutama keskustelu löytyi, ja jotkut on sanonut, että jos on täydenkuun aikaan synnyttämään lähtenyt niin salit on ollut ihan täynnä. 8.3. olis täysikuu, toivottavasti pääsis silloin itekkin synnyttämään. :D
  3. H

    Synnytyksen alkaminen täydenkuun aikaan

    Onko kellään kokemusta tai enemmän tietoa moisesta? Googlettamalla muutama keskustelu löytyi, ja jotkut on sanonut, että jos on täydenkuun aikaan synnyttämään lähtenyt niin salit on ollut ihan täynnä. 8.3. olis täysikuu, toivottavasti pääsis silloin itekkin synnyttämään. :D
  4. H

    Ketään häpyliitoskivun takia käynnistetty?

    Siinähän se kysymys tulikin. Eli itellä on viikkoja nyt 33, ja häpyliitos on niin kipeä, että särkylääkettä saa ottaa ja jalat ei kanna. Neuvolassa sanoivat, että jos ei yhtään helpota, niin varmaan joudutaan synnytys käynnistämään viimestään 38+0. Ens viikolla on aika äitipolille, jossa...
  5. H

    50v hääpäivä runoja ?

    Olisiko kellään mitään hyvää runoa, kun olen tekemässä miehen isovanhemmille kultahää korttia, ja joku värssy pitäisi keksiä. Värssypankki ja google ei ole tässä asiassa yhtään auttanut. :(
  6. H

    Silja Line Deluxe hytti

    Mitä virvokkeita hytissä on? Onko muuta, kun juomia?
  7. H

    Heti synnytyksen jälkeen raskaaksi?

    Heips. Onko teistä kukaan tullut heti synnytyksen jälkeen raskaaksi? Mietiskelin vain, kun itellä on synnytys ollut reilu kk sitten ja harrastettiin seksiä heti jälkivuodon loputtua, eli reilu viikko sitten. Heti seksistä seuraavana päivänä oli kipuilua oikealla puolella alvatsaa, ja nyt...
  8. H

    Korkea verenpaine, käynnistys, kokemuksia?

    Rv 39+1 ja verenpaineet ollu korkeat jo kuukauden verran. Olis kiinnostava tietää, miten muilla on ollut, onko käynnistetty synnytys? Jos niin koska? Lääkäri puhu viimeks, että jos ei paineet laske, niin sitten käynnistellään. Ei kuitenkaan sanonu mitään lääkityksestä, eli alkaisko ne edes...

Yhteistyössä