Hakutulokset

  1. Scala

    Esikoinen muuttaa pois

    Vanhin lapsista on muuttamassa kotoa pois omaan talouteen poikakaverin kanssa. Ajattelin kasata läksiäislahjaksi "selviytymispaketin". Tarkoitus olisi laittaa siihen sellaisia tavaroita, joita tuollainen nuori pitää itsestään selvänä asiana, että kotoa löytyy, mutta ei välttämättä tajua niitä...
  2. Scala

    Sisaristuin Emmaljungiin

    Kävin Emmaljungan sivuilla katselemassa ensi vuoden värejä, ja huomasin, että siellä on sisaristuin valikoimissa. Tiedättekö, onko se ollut Ruotsissa käytössä nämä viime vuodet, vai onko sisaristuin tehnyt paluun valikoimiin? Suomestahan tuota istuinta ei ole muutamaan vuoteen saanut, ainakaan...
  3. Scala

    Tein sitten meidän teinille yllärin.

    Olen niin kypsynyt tuohon sen huoneeseen. No, pienihän se huone on, mutta voisi sen silti pitää järjestyksessä. Huonekalut on entisestä kodista, jossa sillä oli isompi huone. Otin ja siivosin sen, ja jos nyt ei pysy siistinä, nuorempi sisko saa huoneen. Ja mikä oli kommentti: ihan jees ja...
  4. Scala

    Hiivajauho?

    Mitä ihmettä se on? :laugh: Oisko kuivahiivaa? Teini on kirjoittanut kauppalappuun. Tuli läksy kotitaloudesta, kotona pitää leipoa jotain.
  5. Scala

    Huutonetistä

    Enpä arvannut, että näinkin voi käydä. Eli kilpahuutaja voitti kohteen sillä summalla, minkä minä olin laittanut korotusautomaattiin maksimisummaksi. Eli korotus oli euron ja laitoin maksimiksi 100 euroa. Mulla piti olla aina se parillinen euromäärä, eli 88, 90, 92 euroa ja sitä mukaan sitten...
  6. Scala

    45-vuotis hääpäivä

    Eli miksikä sitä sanotaan, kun on ollut naimisissa 45v? (hopea-, kulta,-, timanttihääpäivä jne)

Yhteistyössä