Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Aamulla oli neuvola, kaikki ok. Kun lähdin neuvolassa kotiin alkoi heti tosi kipeät supistukset, vartin kävelymatkalla tuli neljä supparia. Ja tätä jatkui 2,5 h, ja vessassa huomasin vaaleanpunaista nestettä siteessä. Supparit hiipui, mut soitin naistenklinikalle ja illalla kahdeksan maissa...
  2. S

    Ideoita kun 3v. on alkanut uudelleen pissiä ja kakkia housuun?!

    Mun puolesta voi torua, mutta toisaalta, jos hakee huomiota ko.käytöksellä, voi touhu loppua kun temppu ei toimi.
  3. S

    Miten toimitte uhmaikäisen kiukutessa

    Meillä on vajaa 3v tyttö, joka saa myös megaraivareta. Mikään ei auta, paitsi aika eli kun kiukku on kiukuttu,neiti jatkaa touhuamista kuin mitään ei olisi tapahtunut.Lohduttavaa kuulla, että muillakin on samanlaisia kokemuksia.
  4. S

    Mitä ajattelisit, jos miehesi sanoisi sinua ämmäksi?

    Riippuu miten ja missä tilanteessa sanoisi.
  5. S

    Mitään vinkkiä synn.jälkeiseen hiustenlähtöön????

    Ei mulla mitään neuvoa ole, mutta tiedän tunteen!! Mulla vielä pitkä tumma tukka ja sitä oli joka paikka täynnä. Ootappas kun muutaman kuukauden päästä alkaa sänkeä kasvamaan :) Mulla törrötti otsalla lyhyitä haituvia tosi pitkään :) Näytti ihan siltä, että olisin leikannut ohuet otsahiukset...
  6. S

    voi däääm:(

    Ootko varma, ettei tuu peruutuksia? Kannattaa varmaan kysäistä vielä..
  7. S

    Tulipa paha mieli ja pitäs illaks olla iloinen..

    Älä välitä, se varmasti kuvitteli sun mahan sinne tunikan alle, mäkin näytän odottavalta tietyn tyylisissä tunikoissa :) Vaikka ymmärrän kyllä sun olon, itse eilen olin ostamassa housuja ja myyjä sanoi kassalla, että mun äitikin osti tälläset, sekin kun on keski-ikäinen, niin ei tykkää, että...
  8. S

    Itkettää ja pa**a olo!!!! ;(((((((

    Tärkeintä on nyt pitää itsestäsi huolta ja omista oikeuksistasi huolta. Käy ihmeessä oikeusaputoimistossa kysymässä velka ym. asioista, jotta tiedät oikeutesi jne. Silloin kun välit ovat tulehtuneet on hankala keskustella järkevästi miehen kanssa, on hyvä itse tietää, mikä on faktaa ja mikä ei...
  9. S

    Espanjan kielinen päiväkoti HKI

    Onko kenekään palstalaisen lapsia Mi Casa -päiväkodissa Helsingissä? Kokemuksia?
  10. S

    mikä minulla on?

    Oisko migreeni.
  11. S

    1 kk salikortti Itiksen Elixiaan halvalla

    Anyone :)
  12. S

    1 kk salikortti Itiksen Elixiaan halvalla

    Mulla olis tarjolla kuukaudeksi kortti Itiksen Elixiaan. Arvo on 65?, myyn sen 40?:lla. Itse asun sen verran kaukana ko. paikasta, että kortti menee hukkaan. Laita vaikka yv jos kiinnostuit. Sandra
  13. S

    Öiset itkukohtaukset, mikä avuksi?

    Meidän tyttö sai ensimmäisen yöllisen,aivan samalta kuulostavan huutokohtauksen n.vuoden iässä. Niitä on tullut sen jälkeen aina silloin tällöin, nyt kuitenkin vähentyneet kun tyttö lähestyy paria vuotta. Kokeiltiin kaikkia samoja konsteja kuin tekin, mutta mikään ei tosiaankaan auttanut, vaan...
  14. S

    Tyttö ei syö

    Tytär on 1v10kk ja ei meinaa suostua syömään mitään! Olen kokeillut jos jonkinlaisia virityksiä ja erilaisia ruokia. Mutta ei. Koko päivänä saattaa syödä vain ehkä yhden leipäpalan ja yhden pienen purkin jotain ruokaa (tai pari lusikallista jotain muuta tarjolla olevaa) ja maidot päälle. Onko...
  15. S

    Liberomerkkejä tarjolla

    Nosto
  16. S

    Liberomerkkejä tarjolla

    Tyttö on jo niin vanha,että Libero -merkeistä ei ole enää hyötyä. Jos joku haluaa, minulle on kertynyt n.15 merkkiä, jotka annan halukkaalle. Pyörin päivittäin Helsingin keskustassa, joten saa hakea sieltä.... Sandra
  17. S

    Lapsi ekaa kertaa kipeenä, vinkkejä!!

    Kiitos kaunis vinkeistä! Otan käyttöön..
  18. S

    Lapsi ekaa kertaa kipeenä, vinkkejä!!

    Tyttö on ekaa kertaa kuumeessa. Kuume nousi toissa yönä ja oli nyt kun mittasin 39C. Juo kyllä, mutta ruoka ei maistu. Makailee tuossa ja katselee Titi -nallea...Ikää on 1v7kk. Pitäsikö antaa Panadolia? Onko muita vinkkejä? Nukkuuko lapsi enemmän kuumeessa? Meillä ei eilen nukkunut oikeastaan...
  19. S

    lentokoneeseen lääkkeet?

    Lääkkeet saa ottaa koneeseen mukaan. Mulla oli ittelläni nestemäistä Panadoliakin pullo mukana. Laitoin sen sellaiseen litran minigrip -pulloon ja nostin hihnalle. Ei ongelmaa. Samoin oli tuttelit ja muut mukana. Lastenruoat saa siis myös viedä koneeseen.
  20. S

    Omituisia näppyjä

    Tyttö on 14kk ja hänellä on ollut omituisia näppyjä kropassa siellä täällä aina muutama kerrallaan jo nelisen viikkoa. Aluksi ajattelin, että kyseessä on varmasti itikanpisto, mutta kun niitä on noin monta ja ne kestävät viikkokausia, voiko se enää olla itikan aikaansaamaa? Näpyn keskellä on...

Yhteistyössä