Hakutulokset

  1. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hei, mahtuuhan mukaan?! :) Eli täällä kirjottelee kohta 30-v äiti-ihminen Pohjois-Savosta. Meillä on 1-vuotias tyttö ja nyt hänelle tuppaa sisarusta jos kaikki menee hyvin. Viikkoja olisi kasassa 5+3 eli LA olisi 27.10 ja sairaala KYS. Raskausoireita ei täälläkään ole joten aika varovaisella...
  2. A

    Nyt kaikki hyvät ja huonot puolet yhdistelmävaunuistanne...

    Meillä on Crescent Classic-yhdistelmät, jotka ovat olleet todella hyvät. Ei erillistä ratasosaa vaan koppa otetaan sitten pois kunhan vauva kasvaa. Kääntöaisa. Isot pyörät, kevyt työntää myös hankalammassa maastossa. Kevyet, menevät kohtuu pieneen tilaan ja minusta kohtuuhintaiset, n.700€. Ainut...
  3. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tervehdys pitkästä aikaa! 8kk neuvolasta saatiin mitat 10430g ja 74cm, eli pitkänä typynä kasvaa, onneksi hoikistuen. =) Meillä eiedelleenkään ryömitä eikä konttailla, konttausasentoon nousee ja siinä heijaa, mutta alkaa kiljua kun ei homma etene. Kaukana se ei ole, etenemistekniikka on nyt...
  4. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    nipsutiina, kuullostaa samalta kuin meillä ja mä olen laittanut tuon kiukkuilun hampaiden puhkeamisen piikkiin. Meillä on myös yöt menny ihan pirstaleisiksi, nukkuu tunnin ja sitten on taas nukutettava uudestaan, välillä herää hurjasti itkien ja välillä itse herään tytön rupatteluun. Ja meillä...
  5. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Terve! Meillä ollaan myös iloisia että helteet hellitti, karmeeta oli aina välillä kun iteltä kaatu hiki ja Fanny oli myös ihan hikinen, siitä ei seurannu muuta kuin itkua ja pinnanvenytystä. Tänään käytiin neuvolassa 5kk, mitat 8655g ja 68cm. Hurjana kyllä kasvaa typsy. Kiinteät...
  6. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tervehdys! Mä olen jo luopunut vaunukopasta muutamia viikkoja sitten kun helteiden aikaan olis laps varmaan tukehtunu sinne. Nyt on tilaa nukkua vaunuissa. Tosin se tila nyt sitten aiheuttaa sen, että meillä käännytään kesken unien mahalleen ja kohta alkaa armoton huuto kun ollaan jumissa...
  7. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Mä ajattelin tehdä nuo kasvissoseet itse, aloiteltiin bataatilla ja lisäks annettiin luumusosetta kun maha ei meinannu toimia oikein. Kunhan nuo loppuu, meinasin tehdä porkkanaa ja sitten porkkana-perunaa. Neuvolasta sain sellasen lappusen jossa oli ohjeena peruna-kukkakaali-kesäkurpitsa...
  8. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tervehdys! Meillä aloitettiin viime viikolla soseiden maistelu, aika vinkeitä ilmeitä ja tekniikkakin on hieman hakusessa, mutta hyvin tuntuu maistuvan. =) Ollaanko muilla jo aloitettu maistelut? Meillä on yösyötön väli lyhentynyt reilusti, ollaan taas kahden syötön taktiikalla liikkeellä...
  9. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Helteistä päivää vaan kaikille! Meillä rintaraivarit jatkuu edelleen, ja eilen sitten päätin että iltatissittely loppuu, koska en vaan enää jaksa. Aamut ja päivät menee tosi hyvin mutta illan viiminen syöttö on jotain ihan karmeeta kun se tissi ei vaan maistu. Tosi kurjaltahan se pullon...
  10. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Hienoa Merve että löysitte syyn tuohon painonnousun vähyyteen. Mä käytän kanssa rintakumia, mutta en varmasti pääse siitä koko imetyksen aikana eroon, mun nännit on niin onnettoman kokoset ja rinnan muotokin on aika kummallinen. Nyt on myös tapahtunu kummallista maidon ehtymistä, eli sitä ei...
  11. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heissan! Paljon voimia "vaativien vauvojen" vanhemmille, itse en osaa edes kuvitella mitä se on kun tuo tyttö on kuitenkin aika lunki tapaus. :hug: Meillä ei Fannyllä ole aikomustakaan kääntyillä, kunhan vaan selällään mossottaa olla. =) Vaan jospa se siitä, olen yrittänyt lelujen avulla...
  12. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    No huh, täällhän on väännetty ihan kunnolla. :D Mutta tillukas sanoi mun mielestä asian tosi hienosti, noin minäkin sen ajattelen vaan enpä olisi varmaan saanut sanottua sitä yhtä hyvin. Näistä asioista voidaan kiistellä vaikka maailman tappiin ja aina jonkun mielipide saa toisen provosoitumaan...
  13. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Ehkäsy; minipillerit ne varmaan pitää ottaa kun tarkoitus olis kuitenkin toinen lapsi tehdä aika pian tämän jälkeen. Mietin vaan että onku jollakulla kokemusta ehkäsypiikistä? Se nimittäin kiinnostais, vaikutus kuitenkin sen 3kk. Rahatilanne on aika outo mulle näin alkuun kun ensimmäistä...
  14. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heissan! Mein neiti sai lauantaina nimen Fanny Milja Alina. Kastetilaisuus meni hyvin, nukkui rauhallisesti koko toimituksen ajan. Täällä on ollut puhetta että vauvojen max hereilläoloaika on noin 1,5h, ja meillä se ylittyy illalla heittämällä. Aamuisin Fanny malttaa nukkua yhet...
  15. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tervehdys! Kivoja nimiä olette kyllä lapsille antaneet. =) Kannatti käydä täällä viimeksi purkautumassa niistä päiväunista, heti samana päivänä neiti nukkui 3 tuntia päivällä ja siitä asti on päikkärit palanneet ohjelmistoon ja rytmi selkeytynyt muutenkin. Iltatissittely on edelleen...
  16. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Huomenta! Meidän tytsy on unohtanu miten päikkärit nukutaan ja tuloksena on ihan helkkarin kiukkunen lapsi jolle mikään ei oikein ole mieleen. Tissillä huudetaan kuin viimeistä päivää kun nukuttaa niin pirusti, mutta kun laitat nukkumaan, se on max 15 min. unta. Yöt menee ihan ok, paitsi mua...
  17. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Minnikselle hurjasti onnea! :heart: Meillä oli tänään neuvolalääkäri ja neidin mitat oli 5860g ja 60cm. Tuo pituus kyllä vähän kummastuttaa, muka 4cm olisi kasvanu kahdessa viikossa... Taisi edellinen mittaus olla vähän alakanttiin. Hymyjä meillä tulee seinille ja kuville, muttei vielä...
  18. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tervehdys! Meillä ollaan vaan sairasteltu, onneksi tosin vauva on pysynyt terveiden kirjoissa. Ensin sain rintatulehduksen oikeaan rintaan ja siihen antibioottikuurin. Kummaa kyllä, se tulehdus uusi muutaman päivän päästä vaikka antibiootit oli koko ajan päällä. Niistä antibiooteista sai...
  19. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tervehdys! Keskiviikkona käytiin neuvolassa ja ihan hyvin on pikku-akka kasvanu, 5285g ja 56cm. Mietin tuossa että commanderin poitsu on kyllä ottanu ihan mahottoman kasvuspurtin, menitte sitten meistä ohi niin että heilahti! =) Meillä on neiti kyllä niin helppo tapaus että ihan...
  20. A

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tervehdys taasen! Olipas huvittava aamu, neiti heräili jo tuossa kahdeksan jälestä kertaalleen ja mä läksin vessaan ja pukemaan että nappaan sen jälestä pikku-akan syömään, vaan kun menin takas makkariin, toinen olikin unten mailla. Sainkin sitten hoidella melkein tunnin aamuaskareita ihan...

Yhteistyössä