Hakutulokset

  1. T

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moikka! En oo vaavin syntymän jälkeen vielä täällä käynytkään, joten ilmoittaudun tännekin nyt! :) Jotenkaan en oo saanut toimeksi ja puuhaa riittää vähän enempi nyt... ;) Meillä vauva sitten päätti syntyä viime hetkellä itse. 8.9. klo 8 olis ollu polille aika, mutta käynnistyi sitten...
  2. T

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Tulin vain ilmoittamaan, että meille syntyi 8.9.10 klo 8.19 tyttö. Pituutta 52cm ja painoa 4090g. Äitipoliaika olis ollut 8.9. klo 8, jonka jälkeen piti käynnistää, mutta prinsessa päättikin syntyä sitten silloin ihan ite. :)
  3. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Rakkaudesta äiti :hug: Ei ne anna sen kasvaa enää, jos alkaa olla iso. Kyllä ne sitten jo käynnistää ihan varmasti. Ja eiköhän ne kuuntele muutenkin äitiä jo, kun viikkoja 42 täynnä... Tietty se olis oikeesti itelle kivempi synnyttää niin, et käynnistyis luonnollisesti. Ja aina se on...
  4. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Pikku3nen Mulla sama homma, aamulla kahdeksaksi polille. :) Oon nyt tänään ottanut ihan rauhallisesti ja keskittynyt täysin esikoisen huomiointiin, kun on ollut aika stressaavaa hänellekin. Ja loppuviikon joutuu sitten olemaan mummuloissa hoidossa, vaihtaa paikkaa vaan välillä. :/ Siitä aika...
  5. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Ehei.. En oo vieläkään synnyttänyt.... Uskokaa tai älkää, oon taas kotona. Ke aamuksi takaisin ja silloin käynnistetään. Niin ainakin taas sanottiin......... Alkaa huumori loppua. Tiinuz ja vaavi 41+1
  6. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Hip hei!! :wave: Minäkin olen vielä yhtenä kappaleena. Kyllä, edelleen! :) Pääsin välillä kotilomalle, koska ei alettukaan käynnistää vielä.... Huomenna illaksi takaisin. Saa ny nähdä koska oikeen päästään asiaan. Mä en OIKEESTI varmaan ikinä synnytä. Eli onko meitä viel kolme, jotka ei...
  7. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Heippa vaan! Ja onnea vauvoista!! :) Mä oon sairaalassa eikä ihan vielä käynnistetäkään... Odotellaan vielä pari päivää, jos mieluummin ite lähtis käyntiin. :/ Vaik sitähän minäki toivon. Mut kotiinkaan en pääse, täällä seurataan paineita ja vauvan vointia. Eli tylsäks odotteluks nyt...
  8. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Neuvola- ja äitipoli- terveisiä! Neuvolassa käyty ja taas oli paineet koholla. Tällä kertaa painoakin tullu kolmessa päivässä KILO. Aika huimaa.. On pää aika paksu ja jalatkin kyllä aikamoiset. :( Neljässä viikossa tullut nyt yli viis kiloa.... Kun siihen mennes koko raskausaikana vajaa 10kg...
  9. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Rakkaudesta äiti, piti ihan sulle tulla vastaamaan. :) Mulla oli juuri tuollainen ihan järkyttävä, repivän terävä kipu oikealla puolella vatsalla, mutta siitä on jo aikaa... Se oli varmaan jotain n. 30 (?) viikolla ehkä. Olin silloin lähdössä esikoisen kanssa ulos, kun alkoi repivä kipu...
  10. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Minäkin täällä... :wave: Ei oikeen ees tie enää mitä kirjoittelis, kun tää on tätä samaa vaan. :) No mutta ainakin ONNEA kaikille uusille vauvoille jälleen!! Eli ainakin Hepetiukselle ja Mennikselle. :heart: Mä jotenkin rauhotuin jo tässä nyt, kun on muutama päivä yli lasketun ajan...
  11. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Paljon onnea ja tsemppiä huomiselle myös minulta toistayrittävä! :) :hug: Hih, mä tässä naureskelin itsekseni, että on sitä ihmisen mieli/ alitajunta jotenkin tyhmä. ;) Mulla kun on jotenkin alitajuisesti sellanen olo, että kun ei kerta vauva syntynyt laskettuun aikaan mennessä, niin ei se...
  12. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    *huokaa neuvolakäynnin jäljiltä* Sanokaas nyt mammat, miten teen kohdunpohjan korkeuksien kans on ollu...??? Siis ennen kuin vauva on laskeutunut. Mua vaan nyt kovasti ihmetyttää, kun mulla on rv 33+4 ollut sf-mitta 33cm ja siitä tähän päivään mennessä kasvanut vaan sentin. Ja vauva ei oo...
  13. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Heippa! Kylläpäs täällä on viime yönä urakalla lähdetty synnyttämään! :) Mulla ei taas ollu viime yönä juuri mitään... Nukuin. Illalla suppaili vähän aikaa, mut se siitä. Tänään olis neuvola. Saas nähdä mites sen toksemian laita on, että pääsiskö äippäpolilla käymään vai ei. Tuskin se nytkään...
  14. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Huomenia! Olipas korvapuustilla rajun kuuloista. :( Voimia ja tsemppiä sinne!! :hug: Ja oikein paljon onnea vauvasta!!! :) Täällä ei sen kummempia tullut viime yönäkään. Nytkin vaan sellasta pienen pientä polttelua, ei mitää suppareita sen kummemmin. Nukuttuakaan en kyllä saanut ja nyt...
  15. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Se ois nyt sitten POKS 40+0. Tänään on siivottu (pesty, tampattu, tuuletettu, kontattu sienen kans nurkat....), saunottu ja rakettejakin pari ammuttu. Nyt sitten vaan kotona yksinäisenä iltaa istun, kun mieskin vaihteeks töissä. Ja sitä vähän toivoo, josko nyt sitten jo tänä yönä ehkä...
  16. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Heippa vaan taas! Minäkin täällä vielä kyllä oon ja ihan yhtenä kappaleena edelleen. Ei sitten viime yönä tullut minkäänlaisia supistuksia tai muuta... Mä jo odotin. No, kyllä hän sitten tulee, kun on siihen valmis. :) Oonpa päättänyt tänään jaksaa kunnolla siivota, kun en oo pariin...
  17. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Ehtoota! :wave: En oo tänään ihan niin masentuneella tuulella kuin eilen, vaikka onkin ollut erittäin hermoja raastava päivä ja kiukku päällä. Nyt helpottaa, kun saa jo istua itsekseen. :) Koko päivä taisteltu levottoman uhmaikäisen lapsen kanssa... Oikein harmittaa, kun itselläkin väkisin...
  18. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Heipä hei kaikille tähänkin päivään! :wave: Kaikilla omat jännityksensä laidasta laitaan. :) Täällä ollaan joteskin nyt murheellisia.... Eilen vielä kaikki oli niin valoisaa ja luulin, että oisin yöllä päässyt luonnollisella tavalla päässy synnyttämäänkin, kun tuli supistuksia säännöllisesti...
  19. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Täällä oli vissiin joku ihme katkos, kun ei päässy pitkiin aikoihin koko kaksplussaan....? Mä jo ihan kärsin vieroitusoireita, kun olis ollu aikaa lueskella. :laugh: Peppi78 Kiitoksia tiedosta Cytoteceista. :) Esikoisen syntymästäkään ei siis oo kuin juuri ja juuri kolme vuotta, ja muistan...
  20. T

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Kattoks joku sitä Liv D (?) dokkaria suunnitelluista synnytyksistä? :D Anteeks nyt vain, mutta ainoa asia, mitä tuli siitä mieleeni, oli se, että kyllä oli nuo äidit sitten pahasti pihalla asioista, mitä synnytykseen liittyy tai voi liittyä. :headwall: :laugh: Hirveä myötähäpeä tuli sen tyypin...

Yhteistyössä