Hakutulokset

  1. F

    Millainen koti sinulla on?

    okt 4h+k+kkh+s+WCx2
  2. F

    ei hyvää päivää...

    keskustelu minun ja 5-vuotiaan poikani välillä: poika: koska papalla on synttärit? minä: huomena. poika: jaa tänään? minä: no mitä mä sanoin? :headwall::xmas: poika: aijaa siis huomena vai? minä: no kyllä, huomena, yhden yön päästä... poika: jaa yhden yön päästä? minä: onko vika...
  3. F

    G.Mitä teijän taaperot söi aamupalaksi?

    mun lapsi on 5v ja olin jo vastaamassa kun tajusin et ei ehkä oo enää taapero :laugh: mut söi leipää ja jugurttia :D
  4. F

    miten te hemmottelette miehiänne? ihan arkijuttuja, ei mitään hanhenmaksapalleroita ja skumppaa :D

    toi kahvinkeitto on niin jees! =) ne aamut kun on kahvi valmiina on paljon parempia kun ne kun ei ole :D ja hyvästä aamusta lähtee hyvä päivä... :D
  5. F

    miks tää suihkuun meneminen on näin vaikeeta?

    itse suihkussa käynti on jees, sen jälkeinen tunne on jees, mut se sinne meneminen... se että konkreettisesti nostais perseensä tästä, riisuutuis ja menis sinne suihkuun.... :headwall::xmas: p.s.oon ollu vasta 3h menossa.... :snotty:
  6. F

    pistäkää paremmaks :D

    tän piti olla ihan läppä tän alotuksen... :ashamed:
  7. F

    pistäkää paremmaks :D

    mitä tää nyt taas fiksuuteen kuuluu? :D tää on monimutkanen juttu jota en ala täällä ruotimaan :)
  8. F

    miten te hemmottelette miehiänne? ihan arkijuttuja, ei mitään hanhenmaksapalleroita ja skumppaa :D

    meillä on joku ällönsiirappinen uudelleenrakastumisvaihe meneillään ja tekis vaan mieli kokoajan hemmotella tota miestä :D :snotty::ashamed::kiss: sauna meillä on remontissa, et löylyt ja saunakaljat toistaseks pannassa :kieh:
  9. F

    pistäkää paremmaks :D

    hitto, pistit paremmaks :D
  10. F

    pistäkää paremmaks :D

    joo :xmas:
  11. F

    pistäkää paremmaks :D

    olen tuntenut mun miehen perheineen ala-asteikäisestä asti ja miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 5vuotta. ja tänään mun anoppi soitti mulle ekan kerran ja itseasiassa puhuttiin ekaa kertaa ylipäätään puhelimessa :laugh: ja välimatkaa n.3km ja viimeks on nähty jouluna :xmas:
  12. F

    Kenkäkauppa ihmettelyä

    just kävin citymarketissa etsimässä niitä 15 euron ale-lenkkareita itselleni "huonommiks lenkkareiks". siellä oli keltavalkosia, vaaleenpunavalkosia (:x), sinivalkosia ja olikohan violettivalkosia tai jotain... laarikaupalla samoja lenkkareita eikä YKSIÄKÄÄN kokoa 40!! muita kokoja oli sitten...
  13. F

    Nyt mä sen keksin mikä meidän suhteessa mättää. Löytysköhän täältä hyvää ratkaisua?

    hmm.. auttamisenhalu olis kova, mut en nyt jotenki ymmärrä teidän tilannetta :D :D :D
  14. F

    Nyt mä sen keksin mikä meidän suhteessa mättää. Löytysköhän täältä hyvää ratkaisua?

    ja nyt kun uudelleen luin, niin kai mies nyt voi jossain sun kans käydä jos on 3kuukauttakin välillä kotona... vai enkö nyt ymmärtäny jotain...
  15. F

    Nyt mä sen keksin mikä meidän suhteessa mättää. Löytysköhän täältä hyvää ratkaisua?

    no mut kuitenkin jollain tapaa sovitte aina et kumpi joustaa, vuorollaan.. muuta ratkaisua mä en tohon keksi :) tai sit sä vaan meet kun siltä tuntuu vaikka onhan se kurjaa kun toinen olis vihdoin kotona.. : / toivottavasti keksitte ratkaisun, meillä toimi toi ehdottamani, mut olikin...
  16. F

    Millä saa ikkunat puhtaiksi kun ne pesee ekan kerran rakentamisen jälkeen...?

    ei mulla sellasia oo.. käsipelillä mä ajattelin :D mut lähinnä niinkun tehokkainta ainetta pesuun yms..
  17. F

    Millä saa ikkunat puhtaiksi kun ne pesee ekan kerran rakentamisen jälkeen...?

    Mulla siis tilanne tämä ja varsinkin ulkopuolelle pinttyny vaikka mitä shittiä ja törnää... Muutenkin parhaat ikkunanpesuvinkit kehiin!!! =)
  18. F

    mun miehessä ei ole kun yksi vika joka ottaa mua säännöllisesti päähän.....

    Nimittäin se ei saa tavaroita takaisin paikoilleen!!! ja siis mitä, eiks tääl oo enää sitä vanhaa huuto-hymiöö??!!! :kieh: oikeesti kaikki jää nille sijoilleen ja mua just nyt kyllästyttää kun oon saanu siivottua ja mies ollu 3h kotona ja ku pommi olis räjähtäny :kieh: rakastan mä sitä...
  19. F

    Olenko ainoa joka tykkää uudesta ulkomuodosta?

    ihan kivahan tää on, kun vaan tottuu :D
  20. F

    Pojan kaverin äiti on niiin rasittava koirapelkonsa kanssa

    mä en kestä pieniä koiria :D mä ahdistun kun ne vipeltää nilkoissa, pelkään et ne puree mua jalkoihin ja pomppii sääriä vasten niin et on jalat verinaarmuilla :D ja pelkään astuvani niiden päälle :D lisäks niiden räksytystä ei pysty kuunteleen :xmas:

Yhteistyössä