Hakutulokset

  1. dirlis

    Iinan siskolle nimiehdotuksia!

    Mä oon aina tykänny nimestä Aino Lumia, tai Lumia Aurora. En sitte tiiä kui hyvin menis ton Edithing kans, Iinan kans menis tuo Aino.
  2. dirlis

    Hei te nopeasti paljon laihduttaneet!

    Noudatiks jotain ohjelmaa vai mitä sää teit.. kerro ny! Määki haluun :D Aikasmoinen selviytyjä olet.. Hatunnosto ja aploodit. :hug:
  3. dirlis

    Hei te nopeasti paljon laihduttaneet!

    72kiloo? WOW! Miten sait aikasee/kauan kesti? Mahtavaa, onnitteluni!
  4. dirlis

    Äänistä kerrostalossa

    Mulle pistettii kerran lappua että olin yöllä naulannut jotain, alakerran naapurikin kävi motkottamassa yöpaitasillaan.. Muuten hyvä, mutta ei ollut edes kello kahdeksaa. Lapussa oli ympyröitynä järjestyssäänöistä tuo hiljaisuuskohta, vein sen alakertaan ilmotustaululle ja kirjoitin että jos ei...
  5. dirlis

    Mukavaa kun sossu maksaa naapurin yh äidille kaikenlaista veronmaksajien rahoilla.

    Mitäs jos sillä on vaikka burn out takana, masennusta, tai jotain muuta? Ite makoilen himassa tällä hetkellä oikein hyvin mielin kahden burnoutin takia.
  6. dirlis

    Mukavaa kun sossu maksaa naapurin yh äidille kaikenlaista veronmaksajien rahoilla.

    Peesi. Jos itellä menee hyvin, miksei auttais vähempiosaisiakin. Jos ap on oikeasti katkera siitä että joku saa osakseen myös jotain luksusta kuten (woah!) kampaajakäynnin, ei asiat ole hyvin. Mitäs jos ap keskittyis omiin asioihinsa ja antais toistenki elää jos siihen mahdollisuus on...
  7. dirlis

    Asunto luottotiedottomalle!

    Ei ne voi sua sieltä ulos pistää jos sulla on kuitit näyttää että oot vuokras maksanu ajallaan. Oikeusaputoimistoon mars. Ja sossusta saat väliaikasen asunnon, samoin kaupungilta. Katoppa myös VVO ja YH-asunnot sekä paikalliset pikkupuljut läpi. Jos sulla on varaa maksaa muutaman kuun vuokra...
  8. dirlis

    Mies petti 19-vuotiaan kanssa

    Pettäminen ku kielii jostain ongelmasta parisuhteessa, että jos koittaisitte selvittää mikä on ongelma.. Pienten lasten vanhemmat muuten pettää aika paljon, ootteko huomannu. Tai sit pistät vaa kylmästi pihalle, enpä oo kovin montaa miestä tuntenu ketkä pettämistä ei toistais jossain vaiheessa.
  9. dirlis

    Misäs mun iltahuvitus on?

    No on siinäki.
  10. dirlis

    Misäs mun iltahuvitus on?

    no vaikka sääki.
  11. dirlis

    12-vuotias ja nautii leikkimisestä?

    Mä oon 25 ja vieläkin leikin. Ai että sitä autuutta kun saa pojan huoneesee livahtaa pelaamaan pleikkaa. :p
  12. dirlis

    Kokemuksia Lyricasta?

    Mulle määrättiin Lyricaa kun epäiltiin hermopinnettä niskassa, sivuoireet oli kyllä jotain aivan karmeita. En suosittele ko. lääkettä kenellekkää.. soitappa sinne lekuriin ja kysy josko jotain muuta olis.
  13. dirlis

    Misäs mun iltahuvitus on?

    Sämpyläkki syöty eikä munkkiakaa oo. :D
  14. dirlis

    Moi söpö

    Mee ny :D hahahha, mieluummi jos sää puristelisit :p *heittää unihiekkaa* öitä tikkarimies :heart:
  15. dirlis

    Moi söpö

    No emäntä on niitten munkkien takana hassu :heart: Elä oo tylsä.. Mä nukun täs tuolissani sitte :( Jos se Rane onki karmeen pelottava ja inhottava ja haisee? Millais sitte suu pannaa... :( Tällä kahvimäärällä rauhottuminen on kovin työlästä ;) WINK WINK :p Mä kokeilin täs yks aamu tuota...
  16. dirlis

    facebookista: miksi en voi enää "tykätä"/kommentoida kaverini päivityksistä?

    http://2.bp.blogspot.com/_VSrnkiWaqSQ/TMdBQsCZScI/AAAAAAAAAZI/r7M0LAXkxW0/s1600/forever+alone+face.png sori. pakko.
  17. dirlis

    Moi söpö

    Joo, se on semmoottine vakio, se pari pannua. Alko yhdes vaihees nii paljo sattuu mahaa ja tekee pahaa että oli pakko lopettaa hetkeks.. Mä just vetäsin yhden mukillisen, ei valvota, mutta aut armias jos en sitä aamukahviani saa. Heh, eräs kaveri ku soittaa yleensä aamupäivällä, kysyy heti...
  18. dirlis

    Onko täällä joku oikeasti myynyt likaisia alushousujaan?

    siis HÄ? Ostaaks joku noit oikeesti?? Jestas. Sittaris oli just joku alekalsarikori. Mun rahahuolet on setvitty \o/ :D :D
  19. dirlis

    Moi söpö

    KAHVILAKOSSA? Miten sä pystyt :O Mjoh, olin mäki juomatta kahvia pari kuukautta mutta sitten se lipsu taas siihen pariin pannuun päiväs. Tupakka piristää, usko pois :D No jos nää viestittelyt jatkuu ni saatat joutuu sitä aamukaffetta tissuttelee ;)
  20. dirlis

    Moi söpö

    Pidäksää mua kädest jos meen kurkkaa? :ashamed: Mä vien paljo muutaki ku unet :heart: Kato aamu ei oo aamu ilman tätä: Maanantai

Yhteistyössä