Hakutulokset

  1. uuu

    mitä ihme e-pilsu pelkoja teil on?

    Aloittajan mielestäkö raskaus ja e-pillerit ovat verrattavia asioita ja yhtä luonnollisia kumpikin?
  2. uuu

    "Tuun tos heti 12 jälkeen kotiin"

    Jos kello on 15.42, niin onhan se mies edelleen sanojensa mittainen, ei ainakaan ennen 12 tullut :D Sitten kun kello alkaa olla lähelle 12 (24) uudelleen, kierros alkaa uusiksi ;)
  3. uuu

    Mieheni väitti, että jos mies rakastaa vaimoaan ei tämä silloin petä...

    Sekäettä. Jos rakastaa, ei voi pettää. Mutta luonteen lujuutta tarvitaan siinä vaiheessa, jos rakkaus on haihtunut, mutta ollaan edelleen liitossa, joka on sovittu niin, ettei petetä. Mä en voisi pettää miestäni, koska rakastan häntä. Eikä mun mieskään petä mua, samasta syystä. Enkä osaa...
  4. uuu

    Mikä ihmeen "siirretty"?

    Siis ei se mun kuva ole, en ole edes nähnyt sitä, ihmettelen vain otsikkoa. Ilmeisesti tuollainen "siirretty" otsikko on ihan normaalia meininkiä täällä, en vain ole kuukausiin ollut paikanpäällä.
  5. uuu

    Mikä ihmeen "siirretty"?

    Miksi ihmeessä se sitten näkyy otsikkona edelleen? Onhan niitä tissejä ennenkin ollut?
  6. uuu

    Mikä ihmeen "siirretty"?

    Tällänen otsikko kakkossivulla: Siirretty: Mitä mieltä mun hinkeistä? *kuva
  7. uuu

    8kk vauvalle kevytmaitoa vai

    Jos vauva ei ole lihava, miksi sille pitää juottaa kevytmaitoa tai rasvatonta?
  8. uuu

    Facebook apua?!

    Kun viet hiiren osoittimen siinä etusivulla kaverisi kirjoituksen päälle, siihen tulee semmoinen ruksi. Klikkaa ruksista, niin saat estettyä kirjoitusten näkymisen.
  9. uuu

    Enkös voi laittaa vauvan jo rattaisiin?

    Oota kun ilmat kylmenee ja sä puet lapselle toppahaalarin ja laitat makuupussin ja vielä peiton päälle. Ihme on, jos mönkii kovin pitkälle ;)
  10. uuu

    en mä vaan tuu raskaaksi.. =)

    Mun serkulla oli vauva 3kk, kun oli jo raskaana uudelleen. Se siitä luonnon tajuamisesta. Itselläni alkoi kuukautiset 5 vkoa synnytyksestä, olisin vallan mainiosti voinut siis raskautua ihan heti!"
  11. uuu

    en mä vaan tuu raskaaksi.. =)

    Onko aloittajalla kuukautiset edes vielä alkaneet?
  12. uuu

    Tsiisus mikä sähkölasku!

    Teidän arviolaskut on arvioitu yläkanttiin, ootte maksaneet liikaa.
  13. uuu

    Tsiisus mikä sähkölasku!

    Meillä tuli kesämökiltä lukemalasku. Lasku oli 112,98 e. Kulutus 10 kWh. Sähköenergian osuus 22,92e , sähkön siirto 69,67e , arvonlisävero 20,39e. Tässä ei paljon kilpailuttaminenkaan auta, kun sähkönsiirtohinnasta ei tingitä.
  14. uuu

    Mulla on nyt aivan järkyttävän kovat kuukautiskivut, pahemmat kuin ikinä synnytyksessä oli supistukset!

    Oletko varma, että sulla ei ole kohdunulkoinen raskaus? Mä suositteleisin lääkärikäyntiä, ei vaikuta ihan normaalilta.
  15. uuu

    Jos sulla olis velkaa 180.000e, ja käteen jäis 1800e/kk, hirvittäiskö?

    Ei. Sopisin lyhennykset niin pieniksi, että elämiseenkin jäisi rahaa. Käteen jää... siis laskujen jälkeen? Helpostihan tuosta sitten lainaa lyhentäisi vaikka tonnilla.
  16. uuu

    Lapsille ikäeroa 1v10kk

    Tuttavan lapsilla 1v9kk ja 1v8kk ja mitään erikoisia ongelmia ei ole ollut.
  17. uuu

    Tukahtunut tyrskähdys vessan oven takana...

    Tyttäresi lausahdus piristi jonkun päivää ihan kivasti.:cool:
  18. uuu

    Keräätkö kaverilistan täällä ?

    Minä luulin, että kaveripyyntöjen kautta saisi uusia kavereita, mutta ei se vissiin menekään niin. Pyydän anteeksi häiriötä niiltä, joita häiritsin.
  19. uuu

    Kaksplussan testisivusto avattu

    Miten etusivulla erottaa rekisteröityneet ja ei rekisteröidyt nimimerkit toisistaan? Turhauttavaa klikkailla profiileja auki, kun sitten tulee ilmoitus: käyttäjä ei ole rekisteröitynyt.

Yhteistyössä