Hakutulokset

  1. A

    Facebook - hymiöt

    Mä oon saanut vaikka mitä tekemällä Wordiin ja kopioimalla sieltä :)
  2. A

    Exä.

    En huutanut ja itkenyt vaan lapsellisesti käyttäytymällä kostin loukkaamalla toista. Voi luoja että helpotti oloa!!!! Näin alas ollaan vajottu eikä siltikään kaduta ;)
  3. A

    Ainoa lapsi ei ole muita epäsosiaalisempi(IL)

    Niin riippuu ihan lapsen persoonasta....ja vähän vanhempienkin :)
  4. A

    Exä.

    Jaksaa vielä valittaa kuinka jäi romuksi mun jäljiltä. Minähän se yksin jäin...velkojensa kanssa. Mulla on varmaan päässä vikaa kun tuntuu silti niin pahalta :/ Toivottavasti on parempi sille nuorikolle ettei tuu pettymään...tosin epäilen.
  5. A

    Kaunein ja paras unilaulu lapselle?

    Meidän tyttö rakastaa kaikista eniten unilintua :heart:
  6. A

    Rumin sana mitä naisesta olet kuullut käytettävän?

    :laugh: HAHAHAHAHHAHA XD Okei no toi menee komiikan puolelle XD
  7. A

    Rumin sana mitä naisesta olet kuullut käytettävän?

    Huono äiti. Siinä pahinta mitä voi ikinä kuulla.
  8. A

    Exä.

    Vaikka olen iloinen että pääsin eroon siitä narsistisesta persoonasta joka käytti rahat ja henkistä väkivaltaa... ja pari kertaa fyysistä. Niin silti sattuu itkettää ja ahdistaa kun kuulin että on vain 2kk eron jälkeen jo muuttomassa jonkun nuoren blondin luokse :( Tekis mieli itkee ja...
  9. A

    Mikä on lapselle parasta?

    Tässä yksi! Voi kyllä toimia jos hoitaa asiat fiksusti :) Onnea meille! Paska tilanne tosin siinä vaiheessa jos ei ole kuin toinen fiksu..
  10. A

    Mikä on lapselle parasta?

    Lähipiirissä paljon tota. Ikävä kyllä. Oletko koittanu puhua lapsen isän kanssa?
  11. A

    "Lestadiolais-saarnaaja kehotti kurittamaan lapsia" "Homojen rukoushetkistä kantelu Kajaanissa"

    Nää on ihan pimeitä nää kaikki jeesustelijat :laugh:

Yhteistyössä