Hakutulokset

  1. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Hei piiitkästä aikaa :wave: On ollut tauolla tää palstalla käynti, kun ollaan sairasteltu oikein kunnon flunssa ja siinä sivussa puskettu muutama hammas lisää. Siis hampaita teki tällä kertaa vain vauva 10kk :D Yritin tuossa selailla mitä täällä on juteltu ja kommentoin sen mitä muistan...
  2. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Masuilija Meillä on neiti ollut koko ajan äitin perään, kukaan muu ei kelpaa. Isin kanssakin leikkii vain kun minä olen näköetäisyydellä. Saapa nähdä milloin malttaa olla äitistä erossa. Hampaita tää meidän tyttönen sitten on itkenyt. Toissayönä puhkes kulmahammas, viime yönä toinen...
  3. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Viiva Minä olen pitänyt rajana -15. Sitä kovemmalla pakkasella nukutan ulkona ja laitan sitten viileään eteiseen nukkumaan. Toiminut näin hyvin. Eteisen kun saa tarvittaessa ihan kylmäksi kun patteri on pois päältä. Meillä olisi ihan turha yrittääkään nukuttaa sänkyyn, ellen sitten itse olisi...
  4. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Netsuli samat "herkut" maistuu täällä, eli patterin osat ja muutenkin kaikki metallinen :D Nyt näyttäisi olevan tulossa ylös etu-ja kulmahampaat. Kuultaa jo mutta ulos ei tunnu tulevan. Näköjään on muuten nuo hammastahnasuositukset erilaiset paikkakunnittain. Täällä kun sanotaan että...
  5. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Moikka vaan kaikki1 Täällä ollaan viikon verran sairasteltu oikein kunnon räkätautia. Kuume/lämpö ei onneksi ole noussut. Yöt on ollut mitä sattuu. Jo monta yötä ennen kuin tauti neidille edes kunnolla iski päälle. Olisko sitten ollut kurkkukipua ja sellaista, kun ainakin mulla oli. Räkää...
  6. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Pääsimpä pikaisesti vilkaisemaan mitä tänne kuuluu :) Meinaa olla niin touhukasta tämä arki,ettei juuri koneelle ehdi. Maisuilijalle kovasti onnea plussasta ja uudesta kodista. Ihanalta kuulostaa tuo teidän talo. Syömisestä Meillä on nyt reilun viikon verran syöty karheampaa ruokaa. Jos annan...
  7. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Hei pitkästä aikaa! Touhua on nyt joulun alla ja jälkeen ollut niin kovasti etten ole ehtinyt kuulimsia päivittelemään. Täällä siis on nyt kolmisen viikkoa noustu seisomaan tukea vasten ja kävelyttämällä kävelty. Kontataan, otetaan askelia sohvaa vasten ja mennään hirveetä kyytiä itekseen...
  8. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    uudet taidot ja uni Meillä ainakin vaikuttaa kovastikin uniin, eikä ainakaan vielä ole tasoittunut. Neiti siis yölläkin harjoittelee ryömimistä, nousee kontalleen ja nytkyttelee. Tätähän se varmaan tulee olemaan lähikuukausina kun uusia juttuja opitaan vähän väliä. Sit veyven kysymyksiin...
  9. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Veyve Ihan sellaisia ruokapukluja tuli, mutta eipä silloin neuvolassa kerrottu että närästyslääkettäkin oisi voinut kokeilla :snotty: Onnea ryömiväisen äiteelle :D Täällä ryömimisreviiri on laajentunut vajaassa kahdessa viikossa jo ylettymään huoneesta toiseen ja vauhtia on ihan mahdottomasti :D...
  10. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Veyve Oli just sellaista, että pukluja tuli vielä parin tunnin päästä syönnistä. Tuli mieleen ootko kokeillut auttaako Gefilus tai rela-tipat tuohon pulautteluun? Sitteri on tosi harvoin käytössä. Vain jos mun on pakko ottaa vauva mukaan suihkuun tai vessaan niin silloin laitan sitteriin...
  11. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Tuon pulauttelun kanssa on varmaankin se perinteinen sääntö, eli niin kauan kuin vauva kasvaa ja kehittyy niin huolta ei ole. Muistelisin esikon kanssa neuvolan sanoneen sen olevan vielä sitä mahalaukun kypsymättömyyttä, että ruoka helpommin nousee ylös. Jos jollain on tuoreempaa tietoa niin...
  12. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Ai niin sitähän mun piti kysellä, että kuin moni on jo palailemassa työ/opiskeluelämään heti äippäloman jälkeen? Itse en ole lähdössä töihin vasta kuin alkuvuonna 2014. Nautin nyt tästä meidän viimeisestä vauvasta mahdollisimman pitkään. Muistan kuin harmitti kun meidän kakkonen oli vasta 2v...
  13. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Meillä tää pienin ei vielä isää muistanut muuten kuin isänpäivähalilla, isommat muksut sitten lahjoi ja laitteli aamukaffet ja kakun :D Neiti ryömii jo tosi nopeeta kun löytää kiinnostavaa tutkittavaa. Ei voi enää jättää hetkeksikään yksin kun löytää aina ne vaarallisimmat paikat minne mönkii...
  14. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Valjakka Juu, alahampaat puhkes kuukausi sitten. Olen yläikeniä tiiraillut näkyisikö siellä jotain mutta ei ainakaan vielä.
  15. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Valjakka joo, ei tuo meidän neiti tosiaankaan ihan pienimmästä päästä ole, mutta kun niitten oletuspituuksien ja painojen mukaan neuvolassa mennään. Mieheni puolella naiset on pieniä sirppanoita ja minun puolella pitempiä joten veikkaan neitin vaan perineen ne miehen puolen geenit :) Neiti on...
  16. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Minä olen kaurahiutaleet hienontanut ennen keittämistä ihan jauhoksi. Keittämisen jälkeen jää rakeiseksi kuitenkin. Meidän sihtikurkku kun ei möykkyjä kestä :D Mutta harjoitellaampa nyt pieniä määriä. Tänään meni jopa kaksi lusikallista ennen kuin alkoi ihan yököttää. Meillä vain lapset on...
  17. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Pirpana oppi eilen ryömimään pakittamisen ja kontallaan nytkyttämisen lisäksi :D Nyt alkaa maailma avartumaan. Kertokaas miten päin teidän mielestä kannattaisi tehdä. Lisätä ruokailuja aamupuurolla vai päivällisen liha/kasvissoseella? Kumpi teidän mielestä tärkeempi. Parina aamuna ollaan...
  18. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Huh, kun täällä on ollut aktiivisia kirjoittajia. Paljon luettavaa :D Kiinteitä syöty nyt vajaa kolme viikkoa. Kaksi kertaa päivässä. Lounaalla lihasosetta ja iltapäivällä hedelmä/marjasosetta. Lihat piti ottaa viikko sitten kun painoa ei ole tullut tarpeeksi. Meillä on helposti käynyt...
  19. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Toppahaalari oli meilläkin jo käytössä parina päivänä, mutta nyt kun on taas lämpimämpää jatkekaan vanu- ja syyshaalarilla. Santtu Niinhän sitä sanotaan, että jos vauva kääntää pään pois tai ei ota lusikkaa suuhun niin annetaan olla ja kokeillaan myöhemmin uudelleen. Vinkkejä muuten en kyllä...
  20. M

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Peruna on ihan yäk, totesi meidän puolivuotias :D Silmät vetisti ja ihan puistatti. Mutta kokeillaan nyt vielä pari päivää ja lisätään sitten jotain kivemman makuista mukaan :D Viiva Parisuhteen hoito on kyllä ihan nollassa meillä, aikaa ei tunnu olevan. Mies tästä kärsii enemmän kuin minä...

Yhteistyössä