Hakutulokset

  1. V

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Mulla on ollut molemmanlaisia, sekä tilattuja että toppaamattomia imetysliivejä, mut oon kokenu ne toppaamattomat paremmiksi jos eivät oo ihan lirua kangasta kuitenkaan. Täysimetyksen ajan mulla tissien koko on tarpeeksi suuri muutenki, niin ei haluta enää toppauksia siihen lisäksi. Mulla pitää...
  2. V

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Kaikki hymiöt jäi näköjään tulematta. Aika katkeralta tekstiltä vaikuttaa ilman niitä :LOL: Eiköhän me pärjätä täällä!
  3. V

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Minäki tulisin face-ryhmään Pitäis vissiin pikkuhiljaa siirtyä äitiyshousuihin. Tuntuu että alamaha on illasta tosi arka, vaikka farkkuleggareista käännän aina vyötärön mahan alle. Paitsi voihan se olla ihan kasvukipujakin housuista huolimatta. Äitiyspakkausta en taida taaskaan ottaa. Kahdelle...
  4. V

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Täällä ilmottautuisi yksi odottaja lisää. Kävin jo ihan alkuraskaudesta kurkkimassa, että josko tällä näille tammikuisille olis jo palstaa, mutta en tohtinu sillon vielä liittyä. LA 2.1. / Valjakka / 25 / OYS / 4. Kyselisin facebook-ryhmästä. En löytänyt nyt äkkiseltään sitä missä siitä...
  5. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Armin mun edellinen synnytys käynnistämisen jälkeen oli lähestulkoon samanlainen kuin sinulla. Juurikin noin että monta monituista tuntia meni järkyttävien säännöllisten ja tiheiden supistusten kanssa eikä mitään tapahtunut. Sitten sain epiduraalin ja nukuin tunnin, jonka aikana aukesin 5cm:stä...
  6. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Ompas JeVi13:lla ollut monta mutkaa matkalla! Onnea pojasta sinulle ja Arminille :flower: Cherrie_ tulehdusta epäilin kun oireet samat kuin esikoisen syntymän jälkeen, jolloin epparin tikit rupesivat puskemaan läpi (eivät sulaneet) ja aiheuttivat tulehuksen. Olin siis synnytyksen jälkeen...
  7. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Runsaat onnittelut vauvaantuneille!!:flower: Toivottavasti Arminilla tänään onnisti! Täällä poika paksuuntuu vauhilla. Oli tosiaan neljän päivän ikäisenä saavuttanu syntymäpainonsa. Tänään käytiin lastenosastolla mittauttamassa bilit, meinaa olla melko keltanen. Maanantaina oli koholla...
  8. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Petronellalle ja Tiuku Tiukkuselle oikein paljon onnea vauveleista! Tiuku Tiukkusella käynnisty sitten vissiin kans itekseen vesien menon jälkeen? Kai se etteivät osaa kertoa käynnistetäänkö, johtunee siitä, että jos paikat näyttää siltä että mahd alkaisikin pienellä kopeloinnilla...
  9. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Nuppunapille, Farkkutytölle, Viivimammalle ja Lakka87lle onnittelut tyttövauvasta ja hetamillepojasta! Mekin muuten kotiuduttiin kun vauva oli vasta 36tunnin ikäinen :)... Cherrie mulla kans pomppas sf-mitta 35cm:iin rv40+1 neuvolakäynnillä (edellisellä viikolla oli 33) ja esikoiselta...
  10. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Ihan oikein arvelitta! :D Kahdeksalta eilen illalla alkoi kuin puskista kunnon supistukset ja säännöllisenä alle 10min välein ja lapsivesi oli aika-ajoin vaaleanpunaista. Ei menny kauaakaan nii väli oli jo alle 5min, mut hoitaja ei meinannu uskoa että tarttis päästä piakkoin saliin. Olihan sitä...
  11. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Kylläpä täältä joutaa päivittämään :D. Olin 3cm auki tullessa ja käyrillä jonkuaikaa. Sitte passittivat odottelemaan kunnon käynnistymistä osastolle. Täällä nyt ollaan säälittävien supistusten kera, eikä kotiin lähdetä kuulemma ilman vauvaa. Tuntuu aika epätodelliselta, et näinkö yllättäen tämä...
  12. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    farkkutyttö: En oo aatellu että lorisis :). Mutta minäki eilen illalla järkkäsin loput tavarat sairaalakassiin ja katoin että kämppä on suht asiallisessa kunnossa jos tänne tarttee jonku tulla :laugh: Nyt supisteleekin, joskaan ei tartte edes särkylääkettä. Jospa tässä kärsis vielä reilun...
  13. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    ompas meillä farkkutytön kans sama tilanne! :D tsempit sinne<3 Jospa me päästäs molemmat tässä synnyttämään piakkoin!
  14. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea miuku82lle tytöstä <3 Päivitystä täältä. Maanantaina ja tiistaina siis tullu muutamaan otteeseen runsaasti kirkasta hiukan verijuovaista limaa. Tänäaamuna heräsin ku luulin pissanneeni housuun ja aattelin että voi järki ettei oo tosikaan että lantionpohjanlihaksen on niin surkeet ettei...
  15. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea tigrumammalle tyttärestä!! Mää kans en oo tajunnu miten moni on jo vauvansa saanu :) Mielenkiinnolla odottelen kellä menee kaikkein pisimpään raskausviikkojen suhteen. Ei oo kellään tainnu vielä mennä yliaikaisuuden takia käynnistykseen? Täällä tulee nyt verijuovaista...
  16. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Oikein paljon onnea vauvan saaneille! (.) Limatulppa bongattu? Eilen vessareissun yhteydessä paperiin tuli vajaa rkl:nen kirkasta hyvin paksua ja sitkeää limaa. Mietin että voisko olla limatulppaa kun on niin omituista. Nyt aamulla istuskelin täs koneella ja alko tuntumaan siltä et pitäs...
  17. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Mää kans ponnistin esikolta (12min) puoli-istuvassa pitäen itse polvitaipeista miehen ja kätilön avustuksella. Muu asento ei olisi varmaan edes onnistunut, kun epiduraali vei jaloista voimat. En ollut kovin perehtynyt nuihin asentoihin ja ainut mitä kätilö ehdotteli oli juurikin tämä perinteinen...
  18. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut Tiivi-taaville pojasta!!<3 Mää kans inhoan niitä synnärin yöllisiä herätyksiä. Meijän neiti oli isokokoisena mahottomalla ruokahalulla varustettu heti syntymästä alkaen ja hoitajat kävi aluksi parin tunnin välein ekana yönä herättelemässä syöttämään, huoh. Pyysin, etteivät tulisi...
  19. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Huomenta huomenta. Just tytön vein hoitoon ja lähen ite kohta neuvolaan. Pitihän se tässävälissä tulla tää palsta tsekkaamaan ja omaa kateellisuutta ruokkimaan :D. Onnea vauvan saaneille<33 Mää en malta oottaa!!!!!!! Eilinen oli tosi masentava päivä. Olin niinniin kipeä, liikkuminen oli ihan...
  20. V

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Oikein lämpimästi onnea kaikille teille, jotka vauvan maailmaan olette jo saaneet!<3 Ja eilisen johdosta onnea kaikille äideille ja tulevillekin :flower:. Täällä on torstaista asti supistellut välillä suht säännöllisestikin, mutta ärsyttävän laimeasti kuitenkin ja aina lopahtavat kun...

Yhteistyössä